Action PC PS5 PS4 XBOX Assassin's Creed Mirage

Voor mij zien de beelden er wel ok uit, maar in vergelijking met toppers als gow ragnarok, horizon, spiderman 2 da er aankomt, vind ik het toch wel minder.
Dit dus, ik heb eens GP bekeken hiernet en ik blijf bij mijn punt dit straalt voor mij geen PS5 game uit. Gaat het daarom slecht zijn, nee... maar het is wel jammer als die console ondertussen meer dan 2 jaar uit is.
 
Ik vind het grafisch ook maar meh, twas mij eigenlijk al duidelijk toen ik de systeemeisen voor pc zag. Ik vond ze verdacht laag 🥲
 
anderzijds spreekt de setting mij veel meer aan dan Valhalla, die voor mij een van de minste omgevingen heeft.
Odyssey en Origins spraken mij het meeste aan qua setting, daarna de eerste AC en de tweede. Al de rest vind ik te middeleeuws europa en op piraten en koloniaal America etc heb ik het ook niet echt.
 
Zonet in de brievenbus gevonden!!! Lastig, want ben momenteel nog fully immersed in Baldur’s Gate 3…
 
de graphics zijn idd maar meh, zeker als je het vergelijkt met horizon forbidden west en ragnarok
combat is terug raar en zwaar voor mij, vorige ac's hadden veel vloeiendere combat. Uiteraard nog maar 2-tal uur ver, dus kan nog uitgebreid worden (alhoewel ik in de skill tree niets zie dat de combat zou veranderen..). Simpel voorbeeld, je kan dodgen en counteren. Maar heb het al voor gehad dat in een groep van mobs er 2 samen aanvallen, de ene moet je dodgen en de andere counteren. dus ja, lukt niet samen eh..
je kan dit perfect zien in dit filmpje (niet van mij):
vanaf seconde 15, rode glow is dodge, oranje is counter ..

Parcouring vind ik ook traag en nog altijd niet accuraat, door een raam springen is nog altijd mikken want anders zit je op het dak te springen.

hopelijk wordt het beter maar back to basics is dus niet altijd beter, al een sjans dat deze niet full priced is :)
 
Laatst bewerkt:
de graphics zijn idd maar meh, zeker als je het vergelijkt met horizon forbidden west en ragnarok
combat is terug raar en zwaar voor mij, vorige ac's hadden veel vloeiendere combat. Uiteraard nog maar 2-tal uur ver, dus kan nog uitgebreid worden (alhoewel ik in de skill tree niets zie dat de combat zou veranderen..). Simpel voorbeeld, je kan dodgen en counteren. Maar heb het al voor gehad dat in een groep van mobs er 2 samen aanvallen, de ene moet je dodgen en de andere counteren. dus ja, lukt niet samen eh..
je kan dit perfect zien in dit filmpje (niet van mij):
vanaf seconde 15, rode glow is dodge, oranje is counter ..

Parcouring vind ik ook traag en nog altijd niet accuraat, door een raam springen is nog altijd mikken want anders zit je op het dak te springen.

hopelijk wordt het beter maar back to basics is dus niet altijd beter, al een sjans dat deze niet full priced is :)

Ieder zijn eigen beleving maar ik lees ook commentaren als volgt:

Voor mij voelt het tot nu toe niet als Valhalla, maar meer als een echte nieuwe AC. Voor mij bouwt het verhaal ook beter op tot nu toe dan Valhalla. De game ziet er op de PS5 mooi uit, maar geen grote sprong ten opzichte van Valhalla en dat is geen verrassing natuurlijk.
Parcour is met Basim, een beginnende assasin even wennen maar ligt misschien aan het feit dat hij nog groen achter de oren is.
 
3/10 heeft powerpyx, gewoon uitspelen op easy en alles collecten

Reviews komen online, 78% op 50 reviews
 
Terug
Bovenaan