Action PC PS5 PS4 XBOX Assassin's Creed Mirage

Ze verwachten dat de story 20-ish uur gaat zijn. Ook heeft een YouTuber een interview gehad met een van de developers(?) en die zei dat deze game experimenteel gaat zijn in de zin van dat als deze game goed onthaalt wordt er dan nog games zoals deze zullen volgen. Hij zei ook wel dat de RPG 'versie' niet zal verdwijnen maar het allemaal zal co-existen.

Ik denk dan dat ze misschien de volgende games zoals Mirage in AC infinity gaan stoppen die meer naar de 'roots' gericht zijn, omdat het kleinere games zijn.
 
Oorspronkelijk was het het plan om een DLC van Valhalla te zijn. Het hoofdpersonage is ook een personage die in Valhalla voorkomt, vandaar ook de "negende eeuw" omdat dat hetzelfde tijdperk is waar Valhalla zich in afspeelt, en Valhalla startte in 873. Uiteindelijk zal men beslist hebben om er een stand-alone game van te maken, wat mij een zeer goede keuze lijkt, omdat de mechanics en gameplay dan onafhankelijk van Valhalla zijn en er dus meer ruimte is voor een "eigen smoel" bij deze game.
 
idd, can't wait
hopelijk wel "lang" genoeg gezien het eerst een dlc ging zijn voor valhalla
 
Ik vind het spijtig dat er naast de old way of AC ook geen nieuwe RPG AC komt (al ben ik wrs de enige).

Odyssey & Origins vond ik echt goed.
 
Terug
Bovenaan