Action PC PS5 PS4 XBOX Assassin's Creed Mirage

Komt daar nu helemaal op het einde een zombie piepen? Exact wat deze serie niet nodig heeft. Verder hebben ze precies toch begrepen dat de fans terug naar de roots willen.
 
Maar 49,99€ de standard edition
niet vergeten dat je op de ubi store nog code van 20% kan activeren. dus dan betaal je maar 39euro voor de ps5 game
not bad, mijne is al in preorder ^^
voor ne keer een deftige prijs voor een ps5 game, wil misschien wel betekenen dat dit geen 150+ uren game zijn zoals ze reeds hebben aangekondigd
 
niet vergeten dat je op de ubi store nog code van 20% kan activeren. dus dan betaal je maar 39euro voor de ps5 game
not bad, mijne is al in preorder ^^
voor ne keer een deftige prijs voor een ps5 game, wil misschien wel betekenen dat dit geen 150+ uren game zijn zoals ze reeds hebben aangekondigd
Kwaadtongen beweren een grote DLC, de positieve een kleiner project en daarom iets goedkoper
 
ik ga hier veel echte fans wellicht wat aloë Vera moeten aanbieden; maar ik heb AC 2 nooit echt kunnen uitspelen.
met Origins en Odyssey was ik volledig hooked. al geef ik deze wel een kans bij release, want ik was wel fan van het karakter in Valhalla.
 
Ben blij dat ze teruggaan naar de roots. Onlangs Valhalla uitgespeeld, maar heb zelden het gevoel gehad dat ik een Assassin’s Creed-game aan ‘t spelen was.
 
Komt daar nu helemaal op het einde een zombie piepen? Exact wat deze serie niet nodig heeft. Verder hebben ze precies toch begrepen dat de fans terug naar de roots willen.
Geen idee of je Valhalla uitgespeeld hebt... zal daar een link mee gemaakt worden, maar dan in de vorm van een 'Djinn' zoals in de Arabische mythologie.
 
Ziet er eindelijk weer een degelijke Assassin's Creed uit, ik ben toch alvast voorzichtig positief na het zien van de trailer. Origins viel mee, Odyssey met moeite kunnen uitspelen en Valhalla nooit gekocht, maar deze ziet er wel goed uit!
 
ik ga hier veel echte fans wellicht wat aloë Vera moeten aanbieden; maar ik heb AC 2 nooit echt kunnen uitspelen.
met Origins en Odyssey was ik volledig hooked. al geef ik deze wel een kans bij release, want ik was wel fan van het karakter in Valhalla.
Hier hetzelfde, alle assasins creed games gespeeld, Origins en Odyssey zitten zeker in mijn top 10 van beste games ooit. Terwijl ik van het ps3 tijdperk enkel Revelations top vond.
 
ik ga hier veel echte fans wellicht wat aloë Vera moeten aanbieden; maar ik heb AC 2 nooit echt kunnen uitspelen.
met Origins en Odyssey was ik volledig hooked. al geef ik deze wel een kans bij release, want ik was wel fan van het karakter in Valhalla.
Ik heb eigenlijk ook met plezier Valhalla uitgespeeld, was voor mij een topgame. +100u
 
Ik ben met Valhalla afgehaakt, had eigenlijk niks meer te maken met de Assassijnen. Origins en Oddysey heb ik met plezier volledig uitgespeeld, inclusief alle side missions die er maar te vinden waren.

Maar nu ben ik wel weer hyped met Mirage. Back to the roots!

Nadeel: ga er mij wel een nieuwe console voor moeten kopen, vermoed niet dat het gaat uitkomen voor PS4.
 
Kijk wel uit naar deze titel omwille van het feit dat ze terug naar de roots willen gaan. De vorige titels (Odyssey en Valhalla) had ik wel in huis gehaald maar onderweg afgehaakt wegens 'te grote' map en repetitief. Een compactere wereld met een goede main story van 30-40u is prima.
 
Welja, smaken verschillen. Ik ben ook iets meer geïnteresseerd in de Japansetting van de andere game, maar uiteindelijk zien we wel wat dit wordt. Wel is het duidelijk dat de meningen sterk verschillen. Velen die de massive open wereld RPG met meer focus op de geschiedenis in het algemeen prefereren, en anderen die het meer kleinschalige met de focus op de assassin's lore en stealth meer waarderen.

Wel akkoord met dat "groter" niet altijd beter is. Maar dat geldt evenzeer voor compact. Wat meer telt is algemene kwaliteit, de aandacht voor detail en of de map functioneert met het verhaal, gameplay alsook de praktische kant. Een map kan groter zijn als je je sneller kan verplaatsen. In Assassin's Creed is dat ofwel met paard, te voet, over zee, of na laadschermen en tal van uitkijkpunten vrijgespeeld te hebben (of steden op de kaart). Of een setting goed is, heeft niet altijd te maken met of de "map" groot is. Het gaat wel over meer dan dat. Bij Unity had je Parijs en dat werkte ook perfect, en de stadsdistricten, waarbij elk district eigenlijk "uniek" aanvoelde, hoewel in Unity ook niet elk district tijdens de main story bezocht werd.
 
Terug
Bovenaan