Action PC PS5 PS4 XBOX Assassin's Creed Mirage

Is er bij iemand al iets verzonden? Staat bij mij nog altijd op label aangemaakt, maar verder nog geen verandering.
 
Altijd de gameplay heel goed gevonden van ac games maar die games duren veeeeel te lang. Na 40 uur heb ik het meestal gehad. Deze wil ik zeker spelen op mijn steam deck.
 
Hier fan vanaf de eerste assassins creed, met als favoriet ac 2 en black flag. Odyssey en valhalla wel uitgespeeld en waren leuke games, maar vond er niet veel assassins creed meer aan, die maps ook veel te groot. Dermee kan ik het enkel toejuichen da ze terug naar hun roots gaan en dat het weer geen mega map is, ideaal in afwachting op spiderman 2 😁
 
Dermee kan ik het enkel toejuichen da ze terug naar hun roots gaan en dat het weer geen mega map is
Nja, maar de volgende main game is wel weer hetzelfde kaliber als die vorige drie... Dit is uiteindelijk maar een spinoff game, benieuwd wat het wordt.
 
Nja, maar de volgende main game is wel weer hetzelfde kaliber als die vorige drie... Dit is uiteindelijk maar een spinoff game, benieuwd wat het wordt.

Ja klopt, nochtans een assassins creed in Japan, das een setting waar ik al lang naar uitkijk. Past volledig in het assassins creed "genre".
 
Ja klopt, nochtans een assassins creed in Japan, das een setting waar ik al lang naar uitkijk. Past volledig in het assassins creed "genre".
Jup idem, ik heb enkel Origins gespeeld omdat ik die setting de max vind en er gewoon te weinig games zich af spelen in Egypte. Ody en Valh beiden niet gespeeld omdat ik die setting gewoon saaier vind. Maar als we nu eens naar Japan gaan in de juiste tijdsgeest, dan ben ik mss ook nog eens verkocht.
 
Jup idem, ik heb enkel Origins gespeeld omdat ik die setting de max vind en er gewoon te weinig games zich af spelen in Egypte. Ody en Valh beiden niet gespeeld omdat ik die setting gewoon saaier vind. Maar als we nu eens naar Japan gaan in de juiste tijdsgeest, dan ben ik mss ook nog eens verkocht.
Van de pyramides glijden in origins was wel echt ferm 😁
Ik ben ook fan van de griekse oudheid dermee vond ik odyssey ook wel leuk. Maar aan de andere kant veel te grote maps da ik het spel beu ben eens het hoofdverhaal is afgerond. En vind het dan steeds wel jammer dat ik de goesting niemeer heb om de rest te exploren.

Voor de game in Japan, hoop ik da ze stealth toch ook goe uitwerken. Da het nie enkel hack and slash word.

Snap eigenlijk niet da ze nu nog steeds games maken voor ps4, denk dat ze zo toch niet alles uit de ps5 gaan halen met een versie voor ps4 in het achterhoofd.

Voor mij zien de beelden er wel ok uit, maar in vergelijking met toppers als gow ragnarok, horizon, spiderman 2 da er aankomt, vind ik het toch wel minder.
 
Terug
Bovenaan