Action PC PS5 PS4 XBOX Assassin's Creed Mirage

Parcour is met Basim, een beginnende assasin even wennen maar ligt misschien aan het feit dat hij nog groen achter de oren is.

no offence, als je door een raam wil springen maar je springt naast het raam of op het dak, dan heeft dat niets te maken met "groen achter de oren", is gewoon game design...
 
Laatst bewerkt:
Ik lees/hoor vooral dat het verhaal weer niet veel soeps is, maar ze de gameplay goed vinden, omdat ze al langer terug verlangen naar de oude stijl. Maar zelfs daar wordt vaak toegegeven dat het maar net goed genoeg is.
Verschillende reviewers geven zelfs aan dat met het terugkeren naar de oude stijl ook de minder goede dingen van oude AC-games er terug inzitten. Een 7-8 is natuurlijk niet slecht, en het spel zal waarschijnlijk ok zijn, maar ik betaal geen volle pot voor een ok game in een jaar waar mijn backlog nog te groot is.
Binnen een jaar ofzo aan de helft van de prijs als tussendoortje scoren waarschijnlijk.
 
Kost geen volle pot hé.

45 euro voor de standaard versie.
Wat ik voor een DLC die apart wordt uitgebracht beschouw als een redelijke verkoopprijs als die substantieel genoeg is. Er zijn DLC's genoeg die langer zijn, en meer story content geven dan deze voor een lagere prijs. OK, daar is de combat ook niet overhaald, dus dat verklaart de iets hogere prijs ook.
Voor Uncharted - Lost Legacy heb ik destijds met plezier de releaseprijs betaald. Maar bij deze wacht ik dus af.
Zoals zo vaak wordt gezegd: stem met je portefeuille.
 
Inmiddels toch al wat uren verder in Mirage.
Settings staan op het hoogst mogelijke maar toch lijkt het me grafisch toch niet top, ook qua gameplay voelt het wat buggy aan.
 
dus de combat is terug wachten op een parry en dan insta kill, meh
nostalgie naar de oude games is OK, maar dan moet je niet de slechtste punten van die games overnemen (zoals boring combat en clunky parcour)...
 
 
Klunzig parkour (en nee het ligt nie aan mij), gedateerde graphics, weinig interessante stad en tot nu toe redelijk boring. Ik weet niet maar ik had er meer van verwacht. Deze is max 6.5 / 7 op 10 en da's redelijk genereus.
Kijk leg deze naast een AC Origins qua graphics en ge weet genoeg he. Ik speel ook de PS5 versie, enige pluspunt is de 60fps
 
2 uurtjes gespeeld ondertussen, voelt grapisch toch wel gedateerd aan. De focus naar stealth vind ik zowiezo een pluspunt. Maar de combat is jammer genoeg ook terug naar de basics. Hopelijk went deze nog. Ook al hangt er een kleinere prijs aan, als je kan wachten koop je deze beter in de budgetbakken.

Ik hoop wel dat ze voor AC Red hun engine/combat/gameplay toch nog eens volledig gaan herwerken. Gaat anders een serieuze tegenvaller worden.
 
Terug
Bovenaan