RPG PS5 Final Fantasy VII Rebirth

Hopelijk hebben ze de bike gameplay nu weggelaten. Vond het wreed irritant bij de remake. Vooral de boss battles, duurde een eeuwigheid voor deze verslagen werden( vooral Motorball). En daarbij nog eens de camera die ook wreed irritant was tijdens deze battles, had je gewoon geen zin meer om verder te spelen.
 
Tot nu toe zoveel beter dan alles wat sinds 12 is uitgekomen.
Ook al speelt het nostalgische wat mee, zoveel meer te doen, meeslepend,...

Persoonlijk zou ik nog altijd wel turn-based verkiezen maar het is doenbaar met command menu en de tijd die dan wat stilstaat/trager is.
Al verlies je wel wat wow-effect hierdoor naar mijn mening (hoe zalig waren die summons bv niet in de tijd)

Mochten ze nu eens de nieuwe ook zo kunnen maken.

Remake van 9 op deze manier zou zeker welkom zijn, en ja zo iets voor 6 is instant-buy/pre-order.
 
Tot nu toe zoveel beter dan alles wat sinds 12 is uitgekomen.
Ook al speelt het nostalgische wat mee, zoveel meer te doen, meeslepend,...

Persoonlijk zou ik nog altijd wel turn-based verkiezen maar het is doenbaar met command menu en de tijd die dan wat stilstaat/trager is.
Al verlies je wel wat wow-effect hierdoor naar mijn mening (hoe zalig waren die summons bv niet in de tijd)

Mochten ze nu eens de nieuwe ook zo kunnen maken.

Remake van 9 op deze manier zou zeker welkom zijn, en ja zo iets voor 6 is instant-buy/pre-order.
14 is toch wel een van de betere voor mij mss zelfs de beste FF, of reken je de mmo er niet bij ?
 
Terug
Bovenaan