OS Winterspelen 2026 Milaan-Cortina

Mindere mate? Bjoerndalen is toch de meest succesvolste biathleet? :p Das echt jeugdsentiment, biathlon kijken en Bjoerndalen zien heersen.
Jawel qua prijzen en medailles zeker maar heeft ook met de lengte van zijn carrière te maken puur qua dominantie zou ik Fourcade en zeker Boe hoger maar dat Bjoerndalen een icoon is dat is zeker, al was ik voor zijn eerste jaren ook wel nog geen volger en/of te jong.

Ik weet niet wat het protocol is of hoe het normaal verloopt, maar die Chinees heeft toch niets fouts gedaan? Gewoon erg sneu dat ge net op die plaats elkaar moet kruisen?
Jawel er zijn regels wie voorrang heeft bij een lastige kruising, buitenbaan heeft altijd voorrang op binnenbaan, in dit geval had Wennemars dus voorrang en had de Chinees moeten inhouden en Wennemars laten voorkruisen.

Jawel er zijn regels wie voorrang heeft bij een lastige kruising, buitenbaan heeft altijd voorrang op binnenbaan, in dit geval had Wennemars dus voorrang en had de Chinees moeten inhouden en Wennemars laten voorkruisen.
Ja inderdaad Wennemars moest inhouden terwijl volgens de regels de Chinees dat moest doen.
Daardoor verloor hij ruw geschat 'een volle seconde' of meer (en dus zeker brons of misschien zelfs nog meer we zullen het nooit zeker weten).

We zijn zestien jaar gepasseerd sinds de vuvuzela en nu heb je de zoemende drones, die irritanter worden per dag :scream:.
Kunnen ze die niet op 'mute' zetten?

Ook jammer dat er maar een half uur tussen zat voor de re-skate. Kan je evengoed niet meer proberen. Die tijd mocht langer.

Aan de ene kant zonde, want die had zeker op z'n minst zilver gepakt.
Aan de andere kant, hilarisch om een noorderbuur kwaad te zien.
Sven Kramer 2.0 :laugh:.

Tas rijdt een mooi egale tijd. Laat het liggen tegen Conijn in de laatste twee rondes. Hoge 31’er en ze neemt vlot de medaille i.p.v. 32 rond. Lollobrigida knalt er ook nog een 31.8 uit, ongelofelijk.

Doe je je handen wel los de laatste honderd meter, pak je goud hier.

Zal Tas eeuwig spijt van hebben.
Je moet nog kunnen ook. Ze zat gewoon stikkapot. Ze kon gewoon niet sneller.

Btw het is efficiënter om te rijden met de handen op je rug dan met de handen los

Btw het is efficiënter om te rijden met de handen op je rug dan met de handen los
die Hollandse reed haar voorbij met de handen los.
De Italiaanse gooide haar handen al los op de kruising.

die zullen wel weten wat ze doen. De tijd bewijst het ook.... ze gingen sneller

zo jammer dit

Dat is zo luie zetel commentaar he, 'sprint er dan voor'. Ze heeft begot 6 seconden onder haar record gereden, zou ze niet heel toevallig helemaal kapot gezeten hebben? :rolleyes:

Een kwartfinale is natuurlijk geen goed resultaat maar ik had op de 500 meter sowieso geen medaille verwacht.
Haar beste afstand is de 1000 meter. 4 jaar geleden pakte ze brons en ze is de regerende WK.

Terug
Bovenaan