808 State
Well-known member
Hanne Desmet mag er toch ook best zijn!Hmmm... Geef mij toch maar één zonder een kg schmink. En vooral eentje zonder streken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hanne Desmet mag er toch ook best zijn!Hmmm... Geef mij toch maar één zonder een kg schmink. En vooral eentje zonder streken.
Net zoals in de zomerspelen kan je perfect snoeien, om het nog aantrekkelijker te maken.
Goh ja, al op de winterspelen sinds de eerste editie en er is een wereldbeker voor de vrouwen dus zou daar zelfs eerder zeggen geef de vrouwen ook hun olympische competitie. Is dan een (klein) beetje de meerkamp voor wintersporters zeker, het hele technische schansspringen combineren met het meer op conditie, uithouding, gerichte langlaufen.Die Noorse combinatie, de laatste sport waar ook alleen voor mannen een Olympische wedstrijd voor is, is toch ook bijvoorbeeld iets vreemds?
.Ik ben het daarmee eens hoor, voor mij zijn er nooit sporten genoeg. Alleen vreemd dat er in deze tijden nog een discipline alleen voorbehouden is voor mannen.Goh ja, al op de winterspelen sinds de eerste editie en er is een wereldbeker voor de vrouwen dus zou daar zelfs eerder zeggen geef de vrouwen ook hun olympische competitie. Is dan een (klein) beetje de meerkamp voor wintersporters zeker, het hele technische schansspringen combineren met het meer op conditie, uithouding, gerichte langlaufen.
Die mag er van mij iig absoluut inblijven, maar wie ben ik natuurlijk.

15 subcategorieën freestyle skiën is een wel enigszins oneerlijke stat... het zijn er 7 voor mannen en 7 voor vrouwen en 1 team event. Dat klinkt toch meteen heel andersWat ik zot vind is dat zowel de zomer- en winterspelen quasi even lang duren.
Echter zijn er een pak minder sporten in de winter, maar wel veel onderverdelingen à la het zwemmen.
Net zoals in de zomerspelen kan je perfect snoeien, om het nog aantrekkelijker te maken.
Hier heb je:
- slalom en giant slalom. Waarom? Super G kan ik me niet meer herinneren wat dat is, maar hou het gewoon bij slalom - downhill en de combinatie van beide.
- bij biatlon verwijder je twee afstanden per sekse en hou de langste over en dat allemaal met een massastart.
- bij het freestyle skiën heb je 15! onderverdelingen. Alleen big air en hetgeen wat we gisteren zagen op de snowboard. Meer moet dat niet zijn.
- bij het schaatsen kan je de 1500 en 1000m eruit halen. Alleen 500 - 5km - 10km - ploegenachtervolging en massastart.
Dat lijkt mij nog veel trouwens maar ik heb dan ook helemaal niks met die freestyle nummers dus wat weet ik ervan.Net als hun expertise in sommige sporttakken.Zoals elke winter OS vind ik de omkadering op VRT weer ronduit zwak.
Er wordt niet eens heel de dag door uitgezonden, er zitten soms erg lange pauzes tussen. Voor vandaag zie ik dan weer dat er maar 1 kanaal is en dan ook steeds dezelfde sporten die ze uitzenden.
Jammer dat er zo weinig waarde wordt gehecht aan de minder bekende sporten.
Bon, gelukkig tonen ze op HBO Max álles en is een maandje abbo het daar meer dan waard.
Die Bert Sterckx is dat een all round sportcommentator ofzo ?De commentaar
Net als hun expertise in sommige sporttakken.
Zoals nu in het shorttrack.
Akkoord, maar ik vind het (mede daardoor) ook wel veel leuker om naar te kijken dan het gewone snelschaatsen.Short Track moet je toch de nodige portie geluk hebben ook.
VRT heeft niet alle rechten, die zitten bij HBO, dan begrijp ik het wel dat ze geen investeringen doen in de omkadering van sporten die ze maar 1 keer om de 4 jaar mogen tonen.Zoals elke winter OS vind ik de omkadering op VRT weer ronduit zwak.
Er wordt niet eens heel de dag door uitgezonden, er zitten soms erg lange pauzes tussen. Voor vandaag zie ik dan weer dat er maar 1 kanaal is en dan ook steeds dezelfde sporten die ze uitzenden.
Jammer dat er zo weinig waarde wordt gehecht aan de minder bekende sporten.
Bon, gelukkig tonen ze op HBO Max álles en is een maandje abbo het daar meer dan waard.

Nochtans aan de helm kleur súper makkelijk uit elkaar te houdenBrons!
Voor de liefhebber, Den Dulck en Desmet hebben van positie gewisseld bij tweede beurt maar commentator had geen enkele clue.
Eerste keer? Die Claude is al aan zijn 3e OS toe, die Langer 2e keer.Biatleten toch onzichtbaar weer. Goed het is de eerste keer denk ik? Er is nog groeimarge al zullen medailles daar altijd wel te hoog gegrepen zijn denk ik.