Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En China zou op de G20 afstand aan het nemen zijn van Rusland.
Dus diplomatiek staan ze volledig geïsoleerd van de wereldmachten.
Neen masterstrategist is Poetin niet.
Historisch zo al die bedrukte gezichten van de wereldleiders
![]()
Je begrijpt me niet echt. Zo een reactie van de NAVO bedoel ik niet. Ik bedoel hiermee dat er hoogstwaarschijnlijk buiten wat verontschuldigingen langs beide kanten na afloop van het onderzoek niet veel zal veranderen ondanks het feit dat die brokstukken daar wel terechtkomen als gevolg van onophoudende raketaanvallen van Russische kant. We zullen zien of Rusland hier extra voor zal boeten op welke manier ook maar ik persoonlijk vrees van niet.Er wordt helemaal niets onder de mat geveegd. Maar vanuit NAVO hierop reageren alsof het een aanval van Rusland op Polen is zou uit catastrofale fout zijn. Gelukkig heeft een Biden meer realiteitsbesef dan sommigen op dit forum.
Hoe zot eigenlijk, in het echte leven houden de buren zich niet afzijdig en offert de tegenstander niet regiment per regiment op in een meat grinderPutin heeft te lang Total War, Civilization en Hearts of Iron op 'easy' gespeeld. Tja, zo leert hij het nooit eh.

Een Russische raket die inslaat op Polen versus een Oekraïnse afweerraket is wel een groot verschil voor een eventuele NAVO reactie. Nu lijkt het gewoon een spijtig ongeval. Al neemt Rusland wel veel risico met het afschieten van raketten zo dicht bij de Poolse grens.Er wordt helemaal niets onder de mat geveegd. Maar vanuit NAVO hierop reageren alsof het een aanval van Rusland op Polen is zou uit catastrofale fout zijn. Gelukkig heeft een Biden meer realiteitsbesef dan sommigen op dit forum.
Een Russische raket die inslaat op Polen versus een Oekraïnse afweerraket is wel een groot verschil voor een eventuele NAVO reactie. Nu lijkt het gewoon een spijtig ongeval. Al neemt Rusland wel veel risico met het afschieten van raketten zo dicht bij de Poolse grens.
In de eerste berichtgeving werd er gesproken van 2 Russische raketten die insloegen op Polen. In dat geval zou Polen Artikel 5 kunnen oproepen, als er zo goed als zeker kwaad opzet in't spel is.

Ben benieuwd welke gebruikers als ze NAVO top of US president waren, al een kernbom op Rusland gedropt zouden hebben, terwijl nu blijkt dat het door Oekraïnse afweerschut / een ongeval gaat. Er werd hier veel te snel al aangenomen dat het om een Russische aanval ging. Ik ben blij dat er tenminste wat meer capabele personen het voor het zeggen hebben... als het gaat om onze veiligheid en de toekomst van de planeet.
Misschien uitgevoerd door de inlichtingendienst van Oekraïne? Om meer steun te krijgen en het conflict actueel te houden? Want na verloop van tijd bekomen sommige conflicten old news en kijkt niemand er naar om.Waar Rusland hoopte dat de winter ervoor ging zorgen dat voor EU-landen gingen twijfelen aan de sancties dan hebben ze nu een omgekeerd effect.
Ik voorzie een verhoging in militaire hulp naar Oekraïne en zeker voor luchtafweer.
Een Russische raket die inslaat op Polen versus een Oekraïnse afweerraket is wel een groot verschil voor een eventuele NAVO reactie. Nu lijkt het gewoon een spijtig ongeval. Al neemt Rusland wel veel risico met het afschieten van raketten zo dicht bij de Poolse grens.
In de eerste berichtgeving werd er gesproken van 2 Russische raketten die insloegen op Polen. In dat geval zou Polen Artikel 5 kunnen oproepen, als er zo goed als zeker kwaad opzet in't spel is.
Het ongeval is wel degelijk gebeurd door een Russische aanval.. Als die er niet was geweest was er ook geen AA van oekraine in de lucht geschoten.. Het is wel geen bewuste aanval van Rusland op Polen, dus kan het ook niet als een aanval op een NAVO land beschouwd worden. Maar het is wel degelijk de schuld van Rusland dat er 2 Polen om het leven gekomen zijn.Ben benieuwd welke gebruikers als ze NAVO top of US president waren, al een kernbom op Rusland gedropt zouden hebben, terwijl nu blijkt dat het door Oekraïnse afweerschut / een ongeval gaat. Er werd hier veel te snel al aangenomen dat het om een Russische aanval ging. Ik ben blij dat er tenminste wat meer capabele personen het voor het zeggen hebben... als het gaat om onze veiligheid en de toekomst van de planeet.
Ben benieuwd welke gebruikers als ze NAVO top of US president waren, al een kernbom op Rusland gedropt zouden hebben, terwijl nu blijkt dat het door Oekraïnse afweerschut / een ongeval gaat. Er werd hier veel te snel al aangenomen dat het om een Russische aanval ging. Ik ben blij dat er tenminste wat meer capabele personen het voor het zeggen hebben... als het gaat om onze veiligheid en de toekomst van de planeet.
Er valt veel te zeggen over Biden maar ik heb er echt wel vertrouwen in dat die man door zijn decennialange politieke topervaring en oerdegelijke omkadering beslissingen neemt die weloverdacht zijn.
Misschien uitgevoerd door de inlichtingendienst van Oekraïne? Om meer steun te krijgen en het conflict actueel te houden? Want na verloop van tijd bekomen sommige conflicten old news en kijkt niemand er naar om.
)Dat klopt, ik ben ook niet altijd de meest genuanceerde persoon geweest. Ik probeer daar ook uit te leren, maar ik mag hopen dat men toch realiseert dat we er nog voor moeten zorgen dat er een uitweg mogelijk is, en dat we eerst de stand v. zaken moeten afwachten vooraleer met tegenacties te komen.Laki, je bent nu ook niet altijd de meest genuanceerde persoon in deze thread ( toch zeker in de begindagen) en tegelijkertijd heb ik hier niemand horen brullen "haal die nukes maar uit de kast". Denk dat iedereen zich wel bewust is van het feit dat er eerst een helder beeld van de situatie moest duidelijk zijn vooraleer actie te overwegen. Dat een aantal collega wannabe-generalen al wat verder aan het vooruit denken waren valt te vatten onder de noemer "emotie van het moment".
Dat klopt, ik ben ook niet altijd de meest genuanceerde persoon geweest. Ik probeer daar ook uit te leren, maar ik mag hopen dat men toch realiseert dat we er nog voor moeten zorgen dat er een uitweg mogelijk is, en dat we eerst de stand v. zaken moeten afwachten vooraleer met tegenacties te komen.

Vergeet niet dat Biden ook omringd is door andere figuren, en adviseurs in zijn entourage. Biden staat niet alleen in die opdracht. Hij is misschien het uithangsbord, maar anderen hebben recht op hun eigen input natuurlijk.Er valt veel te zeggen over Biden maar ik heb er echt wel vertrouwen in dat die man door zijn decennialange politieke topervaring en oerdegelijke omkadering beslissingen neemt die weloverdacht zijn.