Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog iemand die de speech van Putin aan 't volgen is en er geen hol van verstaat omdat hij geen Russisch spreekt?
Da's beter dan HLN waar ze dat gewoon zonder vertaling geven
T is allemaal de fout van het westen, het kolonialisme (hln)... hij zal wellicht niets zeggen dat hij een land aanvalt, dat hij delen annexeert, over de massagraven, de vele burger doden...Nog iemand die de speech van Putin aan 't volgen is en er geen hol van verstaat omdat hij geen Russisch spreekt?
Ik maak me toch wat zorgen dat we hier om de tuin worden geleid.Russische soldaten worden excellent getraind en hebben voldoende materiaal voor de winter!
Wat een idioten...![]()
Thread by @ChrisO_wiki on Thread Reader App
@ChrisO_wiki: 1/ Mobilised men of the Russian 55th Motorized Rifle Brigade deployed near Lyman in Ukraine have little water, no food, fake training, only small arms, a tank with no fuel and are taking heavy casualti...…threadreaderapp.com
Ik maak me toch wat zorgen dat we hier om de tuin worden geleid.
Een heel deel wordt inderdaad slecht uitgerust en ongetraind naar het front gestuurd, maar dat zijn volgens mij vooral mensen die Rusland als waardeloos beschouwt. (dronkaards, werklozen, muzikanten, minderheden, die met contraire visies, enz)
Denk dat die gebruikt worden om de gaten op te vullen en deze winter Oekraïne zoveel mogelijk te vertragen.
Ondertussen worden er blijkbaar 500k gemobiliseerd waarvan een groot deel wel wapens, materiaal enz krijgt.
Dus verwacht binnen x maand (misschien tegen de lente?) toch een serieuze versterking van de bezetten gebieden.
Dat is zoals die superwapens die ze achter de hand houden?Ik maak me toch wat zorgen dat we hier om de tuin worden geleid.
Een heel deel wordt inderdaad slecht uitgerust en ongetraind naar het front gestuurd, maar dat zijn volgens mij vooral mensen die Rusland als waardeloos beschouwt. (dronkaards, werklozen, muzikanten, minderheden, die met contraire visies, enz)
Denk dat die gebruikt worden om de gaten op te vullen en deze winter Oekraïne zoveel mogelijk te vertragen.
Ondertussen worden er blijkbaar 500k gemobiliseerd waarvan een groot deel wel wapens, materiaal enz krijgt.
Dus verwacht binnen x maand (misschien tegen de lente?) toch een serieuze versterking van de bezetten gebieden.
Op naar de volgende escalatiestap dan maar !Ik denk dat we de laatste stuiptrekkingen zien met die Iraanse drones.

Kiev? Nee, ze willen meer vuurwerk en ze weten zelfs met welk type raket:Op naar de volgende escalatiestap dan maar !
Ik wil geen clickbait spelen voor HLN maar volgens HLN is het eindelijk helemaal zeker: "Rusland gaat quasi zeker een vuile bom droppen, net naast op gewoon op Kiev" ...![]()
Merci. Ja ik betaal geen geld aan HLN, om het hele artikel te lezen. En ik speel niet langer voor clickbait.Kiev? Nee, ze willen meer vuurwerk en ze weten zelfs met welk type raket:
"De aanval met een vuile bom zou aan de oude kerncentrale van Tsjernobyl uitgevoerd worden met een Iskander-raket."
Tsjernobyl had ik ook gelezen.Kiev? Nee, ze willen meer vuurwerk en ze weten zelfs met welk type raket:
"De aanval met een vuile bom zou aan de oude kerncentrale van Tsjernobyl uitgevoerd worden met een Iskander-raket."
Op naar de volgende escalatiestap dan maar !
Ik wil geen clickbait spelen voor HLN maar volgens HLN is het eindelijk helemaal zeker: "Rusland gaat quasi zeker een vuile bom droppen, net naast op gewoon op Kiev" ...![]()