Général Zantas
Well-known member
De foto kapt natuurlijk net af op Bakhmut, maar volgens de Kyiv Independent rukken de Russen onder impuls van Wagner nu op via het Zuiden naar Bakhmut. Ik wist niet eens dat Bakhmut reeds gevallen was?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1. Helemaal eens dat het veel efficiënter kan in België. Money wasting is een nationale sport.Je denkt dat ze in Rusland dop en OCMW kennen? Denk dat er weinig plaatsen zijn waar mensen zo bepamperd worden als in Belgie.
De foto kapt natuurlijk net af op Bakhmut, maar volgens de Kyiv Independent rukken de Russen onder impuls van Wagner nu op via het Zuiden naar Bakhmut. Ik wist niet eens dat Bakhmut reeds gevallen was?
Ik weet niet hoe het in Rusland zit, maar hier hebt ge toch ook jobkes waar het werk van 3 man zou kunnen door 2 man gebeuren … ik denk dat dat aan de overheid meer gebeurt dan in de privé. Ik denk dat bureaucratie in Rusland ook niet onbestaand is.Maar de job moet je dan wel door iemand ander laten doen. Weinig jobs zijn echt afschafbaar.
Niet ingevulde jobs hebben een hoge economische kost.
klopt. Weinig is niet geen.Ik weet niet hoe het in Rusland zit, maar hier hebt ge toch ook jobkes waar het werk van 3 man zou kunnen door 2 man gebeuren … ik denk dat dat aan de overheid meer gebeurt dan in de privé
The mac-bc is strong in this one.klopt. Weinig is niet geen.
Overheden zijn vaak de plek waar je de afschafbare jobs kan vinden.
Ik denk dat op vlak van algemene efficiëntie Rusland nog veel van ons kan leren hoor. Vergeet niet dat dit land voortkomt uit de communitische Sovjet-Unie, waar de staat zowat alles regelde, en die ook ongeloofelijk gecentraliseerd was. Ook op vlak van bureaucratie is alles daar volgens mij erger dan hier.Ik weet niet hoe het in Rusland zit, maar hier hebt ge toch ook jobkes waar het werk van 3 man zou kunnen door 2 man gebeuren … ik denk dat dat aan de overheid meer gebeurt dan in de privé. Ik denk dat bureaucratie in Rusland ook niet onbestaand is.
Er gaat daar natuurlijk ook onvermijdelijk veel meer geld om. Die maintenance is HEEL duur. Meer geld in omloop is meer kans en reward voor corruptie. Would not be surprised als de corruptie daar erger is.The mac-bc is strong in this one.
Alle gekheid op een stokje: hoewel de corruptie in de jaren '90 in Rusland extreem hoog lag, moet je niet onderschatten hoe sterk dat vandaag nog altijd is. De staat van het leger is daar eigenlijk een slachtoffer van, maar ik zou eens willen weten of dat in elke legertak wel zo is. We lachen hier wel eens met het kanonnenvlees dat zonder munitie naar het front wordt gestuurd, maar dat is niet overal het geval. Zou dat in cruciale legertakken zoals de Raketnye voyska strategicheskogo naznacheniya niet wat anders liggen vermits het onderhoud van ICBM's aanzienlijk belangrijk is?
Je denkt dat ze in Rusland dop en OCMW kennen? Denk dat er weinig plaatsen zijn waar mensen zo bepamperd worden als in Belgie.
De coördinatie van die oefening roteert tussen de verschillende basissen waar in Europa dergelijke kernwapens (in totaal een 150-tal van het type B61-12, nvdr.) zijn opgeslagen: Kleine-Brogel in België, Volkel in Nederland, Büchel in Duitsland, Aviano en Ghedi-Torre in Italië en Inçirlik in Turkije.
Van 3x hiroshima tot 500x hiroshima....Oekraïne bedoel je hier denk ik?De inname van Bakhmut zou een morele opsteker zijn voor Rusland, maar dat zal de situatie aan het front niet zwaar beïnvloeden. Ze dreigen meerdere belangrijke steunpunten te verliezen. Aan Kherson wordt momenteel zwaar gevochten en er zijn geruchten dat het volgende offensief van Rusland wel eens in het centrum zou kunnen zijn in Zaporizhia. Als ze erin slagen om de brug van de Krim naar de Donbas door te snijden is dat een grotere mokerslag dan het Kharkov- en Kherson-offensief tesamen.
InderdaadOekraïne bedoel je hier denk ik?
Chinese vrijwilliger ?Lap, tot zover onze insider info. Nu enkel Kremlinpropaganda en Westerse bronnen en propaganda. En onderschepte berichten uit Rusland. En de befaamde BG-armstoelgeneraals. Het viel me trouwens al op dat Strelkov al enkele dagen niets meer heeft gepost, maar volgens Rybar zou die als vrijwilliger naar het front zijn getrokken.
Lap, tot zover onze insider info. Nu enkel Kremlinpropaganda en Westerse bronnen en propaganda. En onderschepte berichten uit Rusland. En de befaamde BG-armstoelgeneraals. Het viel me trouwens al op dat Strelkov al enkele dagen niets meer heeft gepost, maar volgens Rybar zou die als vrijwilliger naar het front zijn getrokken.
Of gedood en dan zal de gerechtigheid voor de nabestaanden ook wel geschied zijn?Dat is dan goed nieuws. Nu wachten tot hij wordt gevangengenomen en wordt uitgeleverd aan Nederland.