Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is het verschil met al die andere volkeren die afzien, en waar we ook niet tussen komen (en zelfs doen alsof onze neus bloedt)?Zijn wij dan zo egoïstisch dat een ander volk mag afzien vermoord en verkracht mag worden als wij maar gespaard blijven en het niet escaleerd ?
Als de tijd van dictators gedaan moet zijn, wanneer vallen we Singapore binnen?Moeten we putin dan gewoon laten doen,
Zodat hij binnen een paar jaar weer kan beginnen ?
Zijn wij dan zo egoïstisch dat een ander volk mag afzien vermoord en verkracht mag worden als wij maar gespaard blijven en het niet escaleerd ?
Nee sorry maar dit wil ik niet tijd van dictators mag gedaan zijn. Altijd zijn nukes gebruiken zodat we niets durven doen.
Angst doet veel bij de mens maar daar door een dictator zen zin laten krijgen nee danku.
Omdat dat niet in onze achtertuin gebeurt. Oekraïne had en heeft aspiraties om deel te worden van onze NAVO en EU club.Wat is het verschil met al die andere volkeren die afzien, en waar we ook niet tussen komen (en zelfs doen alsof onze neus bloedt)?
Wat is het verschil met al die andere volkeren die afzien, en waar we ook niet tussen komen (en zelfs doen alsof onze neus bloedt)?
Maar tis ook niet de eerste oorlog die onder een valse premisse gestart is. Deze is ook gestart onder het mom van 'denazificatie'.Moeten daar niet flauw over doen. De tweede grootste nucleaire macht op de planeet is een open grondoorlog begonnen op minder dan drie uur vliegen van de hoofdstad van de EU.
Thuis zeggen we wel eens: "gaat daar mee naar den oorlog"![]()
Roger Housen tempert euforie na Oekraïense opmars: “Wil Westen slaapwandelen richting escalatie?”
“De Oekraïense heroveringen in het noordoosten zijn betekenisvol, maar strategisch onbelangrijk. Alleen het zuiden van het land telt.” Dat zegt oud-kolonel Roger Housen, die vreest voor escalatie richting het Westen. “Een deal? Dat is momenteel onmogelijk.”m.nieuwsblad.be
En daar is hij weer.
Mooie kolonel in tijden van oorlog zou hij toevoegingen doen aan dictator Putin.
Voor mij mag er gerust tussen gekomen worden maar wie ben ik.Wat is het verschil met al die andere volkeren die afzien, en waar we ook niet tussen komen (en zelfs doen alsof onze neus bloedt)?
Housen is een BELGISCHE EXPERT zegt dat niet genoeg??Thuis zeggen we wel eens: "gaat daar mee naar den oorlog"
Is ook geldig voor Housen, spijtige is dat hij een oud-kolonel is. Verklaart wel veel over het Belgisch leger.

Zou zogezegd gelekt zijn door Russische soldaten, maar het is moeilijk om te checken of dit waar is. De gruweldaden moeten uiteraard uitgeklaard worden en de daders geïdentificeerd en vervolgd, maar ik vind dat je dit nogal gratuit aanbiedt op dit forum.WAARSCHUWING, VEEL MENSEN GAAN DIT NIET WILLEN ZIEN!
Dit gebeurt er dagelijks in bezet gebied, hoog tijd om onze steun te stoppen zodat ze het in ieder dorp ongestoord kunnen doen.
WAARSCHUWING, VEEL MENSEN GAAN DIT NIET WILLEN ZIEN!
Staat toch in spoiler je bent nog altijd vrij om het zelf te bekijken.Zou zogezegd gelekt zijn door Russische soldaten, maar het is moeilijk om te checken of dit waar is. De gruweldaden moeten uiteraard uitgeklaard worden en de daders geïdentificeerd en vervolgd, maar ik vind dat je dit nogal gratuit aanbiedt op dit forum.
even advocaat van de duivel spelen.WAARSCHUWING, VEEL MENSEN GAAN DIT NIET WILLEN ZIEN!
Dit gebeurt er dagelijks in bezet gebied, hoog tijd om onze steun te stoppen zodat ze het in ieder dorp ongestoord kunnen doen.
WAARSCHUWING, VEEL MENSEN GAAN DIT NIET WILLEN ZIEN!
Hoe iemand, geblinddoekt en vastgebonden, stief is geen groot vraagteken, dat er minstens één levende persoon bijligt al evenmin.even advocaat van de duivel spelen.
Ik zie lijken die ze in een soort van put gooien. Hoe die mensen stierven, moet ik erbij verzinnen.
Is lijken in een put gooien een gruweldaad? lijkt mij nuttiger dan ze her en der te laten liggen.
Ik ben geen pro Rus, gewoon een rationele bedenking hierbij.
in Centraal Azië is er wat oppositie tegen Rusland, met name Kazachstan vooral, maar ook andere centraal Aziatische landen keuren voor tal v. redenen min of meer het gedrag en Ruslands teken van zwakte moedigt hen ook aan om dat meer duidelijker te vertonen, bijvoorbeeld door bij een bijeenkomst de Russen eens wat langer te doen wachten voor gesprekken starten.
Ik zie die levende persoon niet. (en het is geen onwil)Hoe iemand, geblinddoekt en vastgebonden, stief is geen groot vraagteken, dat er minstens één levende persoon bijligt al evenmin.
Soit, vrij aan iedereen om er het zijne/hare van te denken.