Sneeuwstorm
Well-known member
Ik vind het toch wel vreemd hoe hij daar onderuitgezakt rechtover Shoigu zat in dat filmpje. Er werd van Shoigu beweerd dat hij een hartaanval had gekregen, maar die is dan toch weer op het toneel verschenen en ziet er beter uit dan Poetin.Ik denk niet dat het jaren zal duren:
- Rusland kan dat niet betalen
- ik vermoed dat Putin het lichamelijk niet zal volhouden. Naar het schijnt is die mens echt serieus ziek.
Rusland bij EU? Dat weet ik niet. Is een gigantisch land (federatie eigenlijk). Een stad als Sint-Petersburg zie ik nog wel Europese waarden aan hangen (is trouwens ook een Federale stad), maar een Novosibirsk of een Vladivostok? Snap zelfs eigenlijk niet dat dat al zo lang verenigd is in een federatie. Of is dat omdat dat zo dunbevolkt is? Als je dan ziet hoeveel koninkrijkjes er vroeger in Duitsland waren.
Dat is toch verre van de alpha male hoe Poetin zich graag wilt voordoen.
Laat ons hopen dat hij niet helemaal doordraait en op de rode knop duwt. Het is enorm gevaarlijk om steroïden of Parkinson medicatie te nemen in zijn positie, want het kan roekeloos gedrag veroorzaken , of zelfs een manische psychose in het ergste geval.
Laatst bewerkt:

.