Is al enkele dagen (een week?) oud. Denk dat het effectief uit een echt programma kwam.Is dit echt of opgezet?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is al enkele dagen (een week?) oud. Denk dat het effectief uit een echt programma kwam.Is dit echt of opgezet?![]()
Ik denk dat de KGB ... eh ... FSB nadien mogelijk een bezoekje bracht aan mister Funny Pants.Is dit echt of opgezet?![]()
Rusland dreigt gastoevoer naar Europa te stoppen
Rusland dreigt ermee de gastoevoer naar Europa af te sluiten als het Westen doorgaat en een boycot instelt op Russische olie. Dat heeft vicepremier Alexander Novak gezegd. "Dat zou catastrofale gevolgen hebben voor de globale gasbedeling en zal de olieprijs doen verdubbelen", zei Novak. Hij heeft het over potentiële prijzen van 300 dollar per vat. Nu is dat minder dan de helft.
Donderdag zitten de Europese leiders samen over een boycot op olie en gas uit Rusland, maar dat land wil dat ten alle koste vermijden. De lidstaten van de Europese Unie halen 40 procent van hun gas en 30 procent van hun olie vanuit Rusland, en als die toevoer wegvalt is er geen eenvoudige noodoplossing voorhanden.
Reddit - Dive into anything
v.redd.it
Ik begin beter te begrijpen waar die beelden van die lange vernietigde konvooien vandaan komen nu. Ik begreep niet goed hoe de Oekraïense troepen dat klaarspeelden.
Maar blijkbaar zitten die anti-tank teams eigenlijk op een hele afstand (tweetal kilometer), waardoor ze een directe confrontatie met de Russen uit de weg gaan. Ze vuren enkele schoten af, en verdwijnen dan weer.
Dat hadden we kunnen verwachten.allez hup rusland dreigt ermee de gaskraan toe te draaien.
Hmmm de strenge ??? winter ( loop al enkele weken in schort rond https://www.metal-shop.eu/pants-and-shorts/shorts/t/mens/ ) is zo goed als voorbij , en de zonnepanelen zijn aan het ontwaken .Geen last van zotte Putin .
Dat is idd niet verder kijken dan je neus lang isHmmm de strenge ??? winter ( loop al enkele weken in schort rond https://www.metal-shop.eu/pants-and-shorts/shorts/t/mens/ ) is zo goed als voorbij , en de zonnepanelen zijn aan het ontwaken .Geen last van zotte Putin .

Hmmm de strenge ??? winter ( loop al enkele weken in schort rond https://www.metal-shop.eu/pants-and-shorts/shorts/t/mens/ ) is zo goed als voorbij , en de zonnepanelen zijn aan het ontwaken .Geen last van zotte Putin .
Op de wereldeconomie misschien niet gigantisch veel, maar wel voor de Europese economie want we zijn afhankelijk van Russische grondstoffen. Chinese ook, trouwens. Die ketens kunnen wel verlegd worden, maar dat is niet evident en dat gaat niet aan dezelfde prijs zijn. En dan zijn we weer afhankelijk van een andere regio. Die verwevenheid ga je sowieso wel hebben voor zeldzame grondstoffen, maar op vlak van energiebeleid mag er toch een neiging zijn naar een vorm van zelfvoorziening indien mogelijk. Volledig autarkisch is niet mogelijk, maar toch liever neigend naar autarkie dan neigend naar afhankelijkheid.Ik vraag mij af wat de impact van Rusland is op de wereldeconomie, 't is uiteindelijk economisch gezien maar een dwerg, hun economie is niet veel groter dan Nederland, en dan met de Roebel in vrije val al zeker niet.
Ik vind dat toch van een ander kaliber dan het soort invloedssfeer die Poetin en Xi beogen.@Sir.Killalot De VS is toch ook nooit gestopt met invloedssferen? Zie recent nog de poging in Venezuela om Guaido te ondersteunen om Maduro omver te werpen.