Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ze hebben hun kans weer gezien. Het geld van Pepinster zal op zijn.Rode Kruis Vlaanderen opent rekening voor humanitaire hulp in Oekraïne
Rode Kruis Vlaanderen heeft een rekening geopend voor humanitaire hulp in Oekraïne en omliggende landen. Het Rode Kruis zal het geld op de rekening gebruiken voor directe humanitaire hulp aan de slachtoffers van het conflict. "We zullen het geld besteden waar de nood het hoogst is", zegt het Rode Kruis op zijn website.
Zelf is Rode Kruis Vlaanderen op dit ogenblik niet actief in de regio. Al kan daar verandering in komen als er een vraag om hulp komt. Wel staat het in contact met het Internationale Rode Kruis en de lokale Rode Kruis-organisaties.
Lekker cynisch weer, graag wat meer toelichting en argumentatie.Ze hebben hun kans weer gezien. Het geld van Pepinster zal op zijn.
China wil zich vooral buiten het conflict houden, ze zijn geen fan van Putin's avontuur maar zijn ook geen fan dat het westen zich zou moeien.Op China moet Rusland precies niet rekenen
*CHINA FOREIGN MINISTRY ISSUES STATEMENT ON UKRAINE CRISIS
*CHINA SAYS UKRAINE'S TERRITORY, SOVEREIGNTY SHOULD BE RESPECTED
*CHINA URGES TALKS BETWEEN RUSSIA, UKRAINE AS SOON AS FEASIBLE
*CHINA CALLS FOR DIPLOMATIC RESOLUTION TO UKRAINE CRISIS
Wel, ik vind die verklaringen van dat we ons geen zorgen moeten maken ook zo geruststellend niet (meer).Ik begin nu toch ook wel te vrezen dat het spel serieus op de wagen zit.
klassiek rollenpatroon toch zichtbaar tijdens oorlog.
Mannen opgeroepen, vrouwen vluchten.
Sommige legers (bv Koerden) hebben een divisie met vrouwen.
Hoe zit dat in die contreien?
Almaci zie ik daar nog wel toe in staatParlementslid en voorzitter van haar politieke partij. Zie je het Almaci of Rutten al doen?

Ik snap echt niet waarom we nog niet naar die landen troepen aan het sturen zijn...Wel, ik vind die verklaringen van dat we ons geen zorgen moeten maken ook zo geruststellend niet (meer).
Blijkbaar zou (?) Putin gezegd hebben dat er ook gevolgen zullen zijn als oa Finland bij NAVO zou aansluiten.
Verontrustend als dit waar is.
Finland is geen NATOIk snap echt niet waarom we nog niet die landen massaal groepen aan het sturen zijn.
Kunnen we niet 1 keer ze voor zijn?
Gaan we echt weer wachten op een oefening die duidelijk een omcirkeling is om dan te blijven deescaleren tot ook daar 'het conflict uitbreekt'
Ik snap dat we boven dat spierballen gerold willen staan maar toch... Hij bedreigt Finland? Wel dan houd Europa 'militaire oefeningen' in Finland...
Wat heeft dat er nu mee te maken?Finland is geen NATO
Finland is EU.Finland is geen NATO
Rusland & Italië gaan al een hele tijd terug. Zo waren het de Italianen die zowat alle knowhow over scheepsbouwen aan de Russen hebben geleerd in de jaren '30 (Tashkent-class destroyers, Kirov-class kruisers, turbines,...)waarom hebben die Russen zoveel leningen bij Italiaanse banken?
Idd Rusland houd ook militaire oefeningen in wit RuslandFinland is EU.
En daar waar we bij Ukraine toch zo (als we eerlijk zijn) iets hebben van: “ex-sovjetgebied, beetje grauw en ver weg”, is Finland toch echt wel iets tastbaarder.
Je kan niet 70+ jaar niet willen meespelen/betalen en dan verwachten dat anderen gaan sterven voor u. Dus breng Finland en Zweden in NATO, gebruik artikel 10, het is niet alsof iemand er iets op tegen gaat hebben. En doe hun op papier beloven dat ze daar over de komende decennia voor betalen.Finland is EU.
En daar waar we bij Ukraine toch zo (als we eerlijk zijn) iets hebben van: “ex-sovjetgebied, beetje grauw en ver weg”, is Finland toch echt wel iets tastbaarder.
Dat is ook waar. Of zelfs retroactief, Zweden en Finland zijn nu niet de armste landen.Je kan niet 70+ jaar niet willen meespelen/betalen en dan verwachten dat anderen gaan sterven voor u. Dus breng Finland en Zweden in NATO, gebruik artikel 10, het is niet alsof iemand er iets op tegen gaat hebben. En doe hun op papier beloven dat ze daar over de komende decennia voor betalen.