Dat is ook waarDat is ook waar. Of zelfs retroactief, Zweden en Finland zijn nu niet de armste landen.
Daar volg ik u wel,
Maar het is nu ook zo weer niet dat wij als België zoveel bijgedragen hebben echter ons lidmaatschap is ook niet ingetrokken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is ook waarDat is ook waar. Of zelfs retroactief, Zweden en Finland zijn nu niet de armste landen.
Daar volg ik u wel,
Maar het is nu ook zo weer niet dat wij als België zoveel bijgedragen hebben echter ons lidmaatschap is ook niet ingetrokken.
Laat dat soort replies maar achterwege. Ik weet heus wel dat we een wapenfabriek hebben.Moesten we nu eens een groot wapenfabriek in ons land hebben die wapens produceert die in handen is van de overheid...
Moesten we dat nu eens hebben...
Sorry what now?Maar het is nu ook zo weer niet dat wij als België zoveel bijgedragen hebben echter ons lidmaatschap is ook niet ingetrokken.
Censuur is "first and foremost" nog steeds iets dat een overheid doet. Een privé bedrijf kan gewoonweg niet censureren.Hoe ge het draait of keert, het blijft wel censuur.
Overigens gaat het niet enkel om haatdragende boodschappen, maar soms werden in het verleden ook al crypto-advertenties geblokkeerd. Nu is het wel niet zo extreem op Facebook dat ze gaan foutieve informatie posten of posts vervormen om hun eigen mening op te dringen.
Dit sloeg op de toch wel grote heisa rond de inactie van het Rode Kruis na de watersnood rond Luik. Een bloemlezing:Lekker cynisch weer, graag wat meer toelichting en argumentatie.
Dan kan de navo daar geen troepen gaan stallenWat heeft dat er nu mee te maken?
Sorry what now?
We zitten niet aan het hoogste percentage in termen van bbp, da's waar maar we doen mee aan talloze missies, hebben pas een nieuw hoofdkwartier gebouwd, slaan kernwapens op in kleine brogel, hebben pas F35's gekocht,...
Alle sarcasme daargelaten reageer ik op de gratuite denigrerende commentaar van de zijlijn. We kunnen zeker meer doen maar we doen zeker niet "niets".Idd de bouwgrond in die buurt is gigaduur!
Klopt.We mogen echt wel wat meer geld in ons leger steken (en dan nuttig en niet nog wat topsporters extra aannemen)
Wij dragen toch ook al jaren systematisch te weinig voor de nato hebben we zelf ooit al de doelstelling gehaald?Je kan niet 70+ jaar niet willen meespelen/betalen en dan verwachten dat anderen gaan sterven voor u. Dus breng Finland en Zweden in NATO, gebruik artikel 10, het is niet alsof iemand er iets op tegen gaat hebben. En doe hun op papier beloven dat ze daar over de komende decennia voor betalen.
Europa wel, nooit over nato gesprokenDan kan de navo daar geen troepen gaan stallen
EU is een economisch samenwerkingsverbond. Heeft niks of toch weinig te maken met militaire zaken. Er is geen 'europees' legerWij dragen toch ook al jaren systematisch te weinig voor de nato hebben we zelf ooit al de doelstelling gehaald?
En wat is de EU dan waard?
Sorry what now?
We zitten niet aan het hoogste percentage in termen van bbp, da's waar maar we doen mee aan talloze missies, hebben pas een nieuw hoofdkwartier gebouwd, slaan kernwapens op in kleine brogel, hebben pas F35's gekocht,...
EU is een economisch samenwerkingsverbond. Heeft niks of toch weinig te maken met militaire zaken. Er is geen 'europees' leger
Tuurlijk kan dit. Maar momenteel toch wel niet aan de orde. Mocht hij echt België binnenvallen enlist ik mezelf direct.Nu dat onze jongens ook naar ginder zijn vraag ik me af of we ook geen doelwit echt gaan zijn van Rusland. Stomme vraag misschien maar kan België morgen aan ons deur kloppen en eisen dat indien Rusland naderbij komt, elke man tot leeftijd ... In dienst terug gaat?
In het geval van Oekraïne is dat wel een mooie gedachtengang, maar het is toch gewoon verloren moeite zonder steun van ergens anders? Dan zie ik liever mijn kinderen zelf nog op groeien al is het dan ergens anders en zullen we ook een moeilijke periode mee maken.Het gesprek was daarnet met mijn vrouw aan tafel. Ik zei ook dat ik toch zou meedoen. Niet voor België maar voor mijn gezin, mijn dochter haar toekomst. Het was toch wel even stil aan tafel. Wat voor een tijd leven we in..