Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou fake zijn en gameplay uit Digital Combat Simulator.
Is inderdaad niet te geloven. Ik was me gisteren nog aan het afvragen of het nuttig is om een doosje Jodiumtabletten te halen of niet. De afstand is gigantisch, maar ik heb sowieso geen idee hoe dat werkt.Pft, ik kan eigenlijk niet omschrijven hoe surreëel en beangstigend het is dat wij hier de mogelijkheid tot kernoorlog moeten bespreken in bewoordingen die niet meer compleet hypothetisch zijn.
Of de Oekrainse piloten zijn beter getraind. Maar tijdens de Tweede Wereldoorlog waren er ook vrijwillige Amerikaanse piloten die met de RAF tegen de Duitsers meevlogen, ook al was Amerika officieel neutraal en buiten het conflict. Het zou me niet verbazen dit nu ook kan gebeuren (maar dan met andere nationaliteiten, Polen bvb).dan kan het toch niet anders dan dat de Amerikanen daar een grote rol in spelen.
Die zijn gratis en bederven niet als ze droog bewaard worden, dus kan zeker geen kwaadIs inderdaad niet te geloven. Ik was me gisteren nog aan het afvragen of het nuttig is om een doosje Jodiumtabletten te halen of niet. De afstand is gigantisch, maar ik heb sowieso geen idee hoe dat werkt.
Het moet wel gezegd worden dat hier nogal de mode is de laatste dagen om vrij vlotjes met die termen te gooien zonder enige motivatie. Poetin heeft klaarblijkelijk 2 levensdoelen:Pft, ik kan eigenlijk niet omschrijven hoe surreëel en beangstigend het is dat wij hier de mogelijkheid tot kernoorlog moeten bespreken in bewoordingen die niet meer compleet hypothetisch zijn.
Het is ook niet dat we ervaring hebben met grootschalige evacuaties uit conflict gebieden. Allé... buiten Kaboel natuurlijk. Maar in their defence: dat had ook écht NIE-MAND zien aankomenIk begrijp volledig dat we militair niet kunnen helpen, maar hadden we al niet veel vroeger evacuaties kunnen doen van burgers?

Maakt niet uit hé. Het is niet omdat een oorlog maar 2 dagen duurt dat het geen wereldoorlog is. Op het moment dat de NAVO op welke manier dan ook zou betrokken geraken bij dit conflict spreek je per definitie over WOIII.Net hetzelfde als dat hier al dagen wordt gegooid met “WOIII” zonder daar even rationeel over na te denken. Hoewel Rusland een geweldig militair complex is, het maakt geen kans tegen de NAVO en ook dat weet Poetin.

Over het stukje USA: daar zijn ze toch al aardig in geslaagd precies.Als Vladimir Poetin de Neo-Euraziatische ideologie van Aleksandr Dugin wil volgen (dat toch wat impact heeft gehad), wil hij dit bereiken. Maar dat boek is in 1997 geschreven en er is intussen zeer veel veranderd in de wereld maar let eens op wat hij schrijft over Oekraïne:
Het is ook niet dat we ervaring hebben met grootschalige evacuaties uit conflict gebieden. Allé... buiten Kaboel natuurlijk. Maar in their defence: dat had ook écht NIE-MAND zien aankomen
Nee serieus, 2-3 weken geleden vond de gemiddelde Oekraïner nog dat het Westen hysterisch deed en dat Poetin sowies nooit ging binnen vallen. Wie of wat ga je dan exact evacueren? De buitenlanders zijn wel al weken geleden opgeroepen om te vertrekken ginder, als je dat ondertussen nog niet gedaan hebt... tja.
Je spreekt jezelf hier toch tegen?Het moet wel gezegd worden dat hier nogal de mode is de laatste dagen om vrij vlotjes met die termen te gooien zonder enige motivatie. Poetin heeft klaarblijkelijk 2 levensdoelen:
1. De USSR terug herstellen
2. Waarschijnlijk belangrijker voor hem: de geschiedenisboeken ingaan als de grote leider die dit verwezenlijkt heeft.
Een (nucleair) platgebombardeerd Rusland hoort daar niet bij. Want hoe gek Vladimir voor ons overkomt, wat we nu zien is de uitvoering van een plan waar wss 10+ jaar aan gewerkt is. Poetin is rationeel genoeg om te snappen dat voor elke kernbom die hij zou lanceren hij er eentje in het hart van zijn geliefde Rusland kan terugverwachten. In dat scenario wint niemand, en al zeker zijn grote plan niet.
Net hetzelfde als dat hier al dagen wordt gegooid met “WOIII” zonder daar even rationeel over na te denken. Hoewel Rusland een geweldig militair complex is, het maakt geen kans tegen de NAVO en ook dat weet Poetin.
Vrijwel elke politieke en militaire expert (zowel binnen- als buitenland) heeft dit al gezegd. Echter zijn, naar goede gewoonte, sommige BG’ers op enkele dagen tijd expert geworden in oorlogsvoering, militaire conflicten, geopolitiek, etc.
Ook experten die deze oorlog niet zagen aankomen.Het moet wel gezegd worden dat hier nogal de mode is de laatste dagen om vrij vlotjes met die termen te gooien zonder enige motivatie. Poetin heeft klaarblijkelijk 2 levensdoelen:
1. De USSR terug herstellen
2. Waarschijnlijk belangrijker voor hem: de geschiedenisboeken ingaan als de grote leider die dit verwezenlijkt heeft.
Een (nucleair) platgebombardeerd Rusland hoort daar niet bij. Want hoe gek Vladimir voor ons overkomt, wat we nu zien is de uitvoering van een plan waar wss 10+ jaar aan gewerkt is. Poetin is rationeel genoeg om te snappen dat voor elke kernbom die hij zou lanceren hij er eentje in het hart van zijn geliefde Rusland kan terugverwachten. In dat scenario wint niemand, en al zeker zijn grote plan niet.
Net hetzelfde als dat hier al dagen wordt gegooid met “WOIII” zonder daar even rationeel over na te denken. Hoewel Rusland een geweldig militair complex is, het maakt geen kans tegen de NAVO en ook dat weet Poetin.
Vrijwel elke politieke en militaire expert (zowel binnen- als buitenland) heeft dit al gezegd. Echter zijn, naar goede gewoonte, sommige BG’ers op enkele dagen tijd expert geworden in oorlogsvoering, militaire conflicten, geopolitiek, etc.
Ik ben 34, dat is voorbij kanonnenvoerleeftijd?Ik was deze ochtend aan het google'n naar dienstencheques en terwijl ik "diens" aan het typen was verscheen "Dienstplicht België" als de eerste hit. Iets dat al bijna 30 jaar afgeschaft is staat nu bovenaan de ranking. Veel belgjes in paniek aan het raken ja?
Ik ben 34, dat is voorbij kanonnenvoerleeftijd?