willydrama
Well-known member
Hoeveel % denkt van yes, goed dat ome Vlad in die ex-provincie de nazi's stopt en dat terug inlijft zodat er grondstoftax naar de staatskas vloeit ?Anders zullen de Russen het hem niet in dank afnemen!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel % denkt van yes, goed dat ome Vlad in die ex-provincie de nazi's stopt en dat terug inlijft zodat er grondstoftax naar de staatskas vloeit ?Anders zullen de Russen het hem niet in dank afnemen!
Hoe zit dat eigenlijk praktisch: is die nu van ons, wat met de inhoud, moeten we die bewaren ...Het Belgische leger heeft zonet een Russische tanker geënterd. Het schip zou nu richting Zeebrugge begeleid worden.
Het Belgische leger heeft zonet een Russische tanker geënterd. Het schip zou nu richting Zeebrugge begeleid worden.
De minister schrijft dat de actie werd uitgevoerd door “een team van buitengewoon dappere militairen”.
Hoeveel in beslaggenomen olie zouden we nog nodig hebben om ons gat in de begroting te vullen?Heerlijk. Dat er nog veel mogen volgen.

Ze hebben gewoon hun job gedaan. En je weet niet of dat schip onbewapend is, aangezien het een onderdeel is van de Russische schaduwvloot. Totaal onnodige kritiek dit, zowel de communicatie als de beslissing om dat schip te enteren zijn volledig correct.Theo wilt ook de grote jongen uithangen en zich spiegelen aan Trump…
Kan hij eindelijk zijn speeltjes testen.
een onbewapend schip overmeesteren had ook gekunnen zonder al die show.
Nu snap ik waarom de NH90’s zoveel aan het oefenen waren de afgelopen maanden
De schaduwvloot is lang gedoogd geweest, ze kwamen zelfs lang bunkeren (=‘tanken’) bij de Everingen (= ankergebied bij Vlissingen), en heeft Nederland stilzwijgend toegelaten gezien dit geld opbracht
Je kan gerust kritiek hebben op de persoon Theo Francken zonder al die show ook hoor. Imo heeft men hier gewoon correct gehandeld. En dat men zich daarna op de borst moet komen kloppen is gewoon het logisch gevolg van altijd maar weer dat neerbuigende gedrag tegenover ons eigen leger, land, Europa.... Moest het het Amerikaanse leger geweest zijn stond men bij wijze van spreken al met de Amerikaanse vlaggen te zwaaien als hulde over deze indrukwekkende competentie om een schip te enteren.Theo wilt ook de grote jongen uithangen en zich spiegelen aan Trump…
Kan hij eindelijk zijn speeltjes testen.
een onbewapend schip overmeesteren had ook gekunnen zonder al die show.
Nu snap ik waarom de NH90’s zoveel aan het oefenen waren de afgelopen maanden
De schaduwvloot is lang gedoogd geweest, ze kwamen zelfs lang bunkeren (=‘tanken’) bij de Everingen (= ankergebied bij Vlissingen), en heeft Nederland stilzwijgend toegelaten gezien dit geld opbracht
Als het us zoals met dat schip dat Frankrijk aan de ketting had gelegd is het boete betalen en dan mogen ze weer vertrekken (volgens het artikel dat ik las).Hoe zit dat eigenlijk praktisch: is die nu van ons, wat met de inhoud, moeten we die bewaren ...
Dan moeten ze eerst volle schepen pakken, want dit schip was blijkbaar leeg.Hoeveel in beslaggenomen olie zouden we nog nodig hebben om ons gat in de begroting te vullen?![]()
Zeer goed nieuws, maar de ironie dat ie "responsibility" serieus neemt maar het niet foutloos kan schrijven is wel weer heerlijk Belgisch
Theo toch. Er is 1 onbewapend, commercieel schip overgenomen. Omdat het onder valse vlag vaarde om sancties te omzeilen.
Er is geen veldslag in WO3 gewonnen.
Goed dat we eindelijk eens op deze manier over ons leger kunnen berichten, en er mogen nog zo'n acties volgen, maar we moeten nu ook niet overdrijven he.

Net zoals maybe dat may be moet zijn. The drop in the emmer that is full hé.Zeer goed nieuws, maar de ironie dat ie "responsibility" serieus neemt maar het niet foutloos kan schrijven is wel weer heerlijk Belgisch![]()
Goh, off-topic natuurlijk. Maar het is nu ook niet echt Rudy die een comment op fb plaatst. Ik vind dat nu wel redelijk beschamend voor "officiële communicatie" door een minister.Oh nee, een typfout![]()
Ik vind het dan weer meer 'iets typisch Belgisch' om toch ons weer wat slimmer te voelen dan onze ministers of als het niet slimmer is om toch iets te vinden om hen neer te halen. Maar zoals je zegt, eigenlijk off-topic, maar vind het wel triest: in plaats van toch een beetje blij te zijn dat we eindelijk ook de ballen hebben om in te grijpen gaan we dan toch wijzen op futiliteiten om de waarde van de operatie weer wat onderuit te halen. Waarom toch?Goh, off-topic natuurlijk. Maar het is nu ook niet echt Rudy die een comment op fb plaatst. Ik vind dat nu wel redelijk beschamend voor "officiële communicatie" door een minister.
Het is dan ook typisch Belgisch om neer te kijken op mensen die pronken met hun verwezenlijkingen. "Doe maar normaal, da's al zot genoeg."Ik vind het dan weer meer 'iets typisch Belgisch' om toch ons weer wat slimmer te voelen dan onze ministers of als het niet slimmer is om toch iets te vinden om hen neer te halen. Maar zoals je zegt, eigenlijk off-topic, maar vind het wel triest: in plaats van toch een beetje blij te zijn dat we eindelijk ook de ballen hebben om in te grijpen gaan we dan toch wijzen op futiliteiten om de waarde van de operatie weer wat onderuit te halen. Waarom toch?
Maar goed, ik ga er ook niet verder op ingaan, want het moet hier over de oorlog gaan wat veel belangrijker is dan een typo.