Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geloof ik niets van, Trump gaat weer wat meer pro Oekraïne zijn na vanavond tot zijn telefoontje met Putin dan zal het weer pro Rusland zijn.Volgens mij gaat het gebeuren vandaag en is er op voorhand al gesproken over een akkoord.
De amiable sfeer, maar vooral de setting en de hele inkleding zijn van het soort grandeur die hoort bij een deal.
Je gelooft nog ik sinterklaas, vrees ikHopelijk gaat het gebeuren vandaag en stopt de oorlog! Elke dode is er één teveel!
Rusland mag zich terug over hun landsgrenzen trekken en herstelbelastingen betalen aan Oekraïne terwijl Putin zichzelf aangeeft in Den Haag.
Als dit het resultaat is, mag Trump van mij de Nobelprijs voor de Vrede krijgen!
Europa ook moesten we bereid zijn om alle legers van de EU in te zetten.Je gelooft nog ik sinterklaas, vrees ik
Moest trump ballen aan z'n lijf hebben en een minder grote mond, kan hij putin wel volledig laten terugtrekken (behalve de krim) maar daar heeft hij de ballen er niet voor!
Oekraïne zal de verliezende partij zijn.
Wat best wel schandalig is omdat Rusland 100% de oorlog is begonnen
Er is altijd een winnaar en een verliezer in een conflict en het is niet altijd de goede kant die op een eerlijke manier wint. Het spel is echter nog niet uitgespeeld. Kijk naar Assad: zo snel kan het ook gaan.Je gelooft nog ik sinterklaas, vrees ik
Moest trump ballen aan z'n lijf hebben en een minder grote mond, kan hij putin wel volledig laten terugtrekken (behalve de krim) maar daar heeft hij de ballen er niet voor!
Trump is een onberekenbaar figuur die draait gelijk de wind, hij kan morgen met Poetin bellen en weer pro-Rusland zijn. Hij zoekt naar een einde van de oorlog maar niet noodzakelijk naar een positieve uitkomst voor Oekraïne. Hopelijk als de oorlog eindigt dat het ook definitief is en geen tijdelijke wapenstilstand waarbij Rusland binnen enkele jaren het weer probeert.
Zonder deftige veiligheidsgaranties vrees ik voor de zaak. Dat zal dan toch vooral van Europa moeten komen.En dat weet je met Rusland dus nooit.
We will send 30k soldiers to Ukraine to protect the peace.Zonder deftige veiligheidsgaranties vrees ik voor de zaak. Dat zal dan toch vooral van Europa moeten komen.
Hopelijk gaat het gebeuren vandaag en stopt de oorlog! Elke dode is er één teveel!
Rusland mag zich terug over hun landsgrenzen trekken en herstelbelastingen betalen aan Oekraïne terwijl Putin zichzelf aangeeft in Den Haag.
Als dit het resultaat is, mag Trump van mij de Nobelprijs voor de Vrede krijgen!
Daarom dat een geloofwaardige afschrikking belangrijk is, zodat Poetin niets probeert. Als Zelensky toestemt met een gedemilitariseerd Oekraïne is dat land een vogel voor de kat. Het is ook niet voldoende om op papier sterker te zijn dan Poetin, want een groot en krachtig leger dat geen slagkracht vertoont bestaat enkel maar voor de praalzucht (cfr. Oostenrijk-Hongarije ante WOI).En dat weet je met Rusland dus nooit.
Denk je dat zo een eis effectief werkbaar zou kunnen zijn?Daarom dat een geloofwaardige afschrikking belangrijk is, zodat Poetin niets probeert. Als Zelensky toestemt met een gedemilitariseerd Oekraïne is dat land een vogel voor de kat. Het is ook niet voldoende om op papier sterker te zijn dan Poetin, want een groot en krachtig leger dat geen slagkracht vertoont bestaat enkel maar voor de praalzucht (cfr. Oostenrijk-Hongarije ante WOI).
Daarom zal het wel van belang zijn om de komende jaren militaire oefeningen op grote schaal uit te voeren aan de grensgebieden met Rusland.
De Donbas in ruil voor Kherson & Zaporozja?"We zullen bespreken wie wat zal doen", aldus Trump. "We gaan het ook hebben over de mogelijke uitwisseling van gebieden." (VRT NWS)