Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb mijn twijfels over die 2 samen. Momenteel hebben ze wel een gezamelijke "vijand", de VS, maar op het moment dat die gemeenschappelijke factor wegvalt, zal die liefde ook over zijn denk ik.Maar wel met Xi jingping naast je zijde, inclusief speldje van het Russische leger. Ik vind dat toch wel gevaarlijk. Hoe meer Trump China pest hoe dichter die twee tesamen komen. Rusland wordt wel een beetje vazalstaat van China, maar ja, die twee samen....
China is (naar mijn mening maar corrigeer mij als je denkt dat ik mis ben) gewoon de 3de hond en probeert gewoon van zoveel mogelijk walletjes te gelijkertijd te eten. Hun enige echte vriend is China zelf.Buiten die zaken, hebben we weinig gemeen en zijn ze eerder geopolitieke tegenstanders.
Klinkt als Trump of Vance.Het niveau van een Russische ex-president en ex-premier anno 2025. Zielig is nog flauw uitgedrukt.
Zelfde baas ...Klinkt als Trump of Vance.
Kan me daar niks bij voorstellen. De zelfbeheersing die nodig is om 'diplomatisch' om te gaan met de verantwoordelijke voor deze afslachting? En heel de tijd ogen op uw rug dat je niet vergiftigd of ter plaatse geliquideerd wordt?Het ziet ernaar uit dat Zelensky en Poetin elkaar rechtstreeks gaan ontmoeten in Turkije op 15 mei.
Hopelijk het begin van het eind van dit conflict.Het ziet ernaar uit dat Zelensky en Poetin elkaar rechtstreeks gaan ontmoeten in Turkije op 15 mei.
En waar heb je dat gelezen ergens want het enige wat ik opgevangen heb is dat Poetin bereid is om directe onderhandelingen op te starten met Oekraïne in Boedapest die in 2022 waren opgeschort daar .Het ziet ernaar uit dat Zelensky en Poetin elkaar rechtstreeks gaan ontmoeten in Turkije op 15 mei.
Als ik lees "De Russische president Vladimir Poetin zegt dat hij rechtstreeks wil onderhandelen met Oekraïne." op VRT NWS lees, dan lees ik dat letterlijk. Zelensky ook en hij wil naar Turkije trekken om dat gesprek aan te gaan. Nu is het aan Poetin om daarop te antwoorden. Zelfs al is het Lavrov die de honeurs mag waarnemen, blijven het wel rechtstreekse onderhandelingen.En waar heb je dat gelezen ergens want het enige wat ik opgevangen heb is dat Poetin bereid is om directe onderhandelingen op te starten met Oekraïne in Boedapest die in 2022 waren opgeschort daar .
Dit wil niet zeggen dat Poetin zelf daar aan tafel gaat zitten héé
Ofwel via een Viktor Yushchenko "poisoning" revisited. UA staat best op scherp voor FSB interventies tbhHopelijk het begin van het eind van dit conflict.

Ja maar dat klopt wat Poetin gezegd heeft …hij wil rechtstreeks met Oekraïne onderhandelen zonder tussenpersoon (ala Amerika of die Arabieren ) ….maar hij zegt niet dat hij daar gaat zitten .Als ik lees "De Russische president Vladimir Poetin zegt dat hij rechtstreeks wil onderhandelen met Oekraïne." op VRT NWS lees, dan lees ik dat letterlijk. Zelensky ook en hij wil naar Turkije trekken om dat gesprek aan te gaan. Nu is het aan Poetin om daarop te antwoorden. Zelfs al is het Lavrov die de honeurs mag waarnemen, blijven het wel rechtstreekse onderhandelingen.

En vooral ook dat ze daar dan risico lopen om vergiftigd te worden (of denken vergiftigd te worden) door de tegenpartij.Ja maar dat klopt wat Poetin gezegd heeft …hij wil rechtstreeks met Oekraïne onderhandelen zonder tussenpersoon (ala Amerika of die Arabieren ) ….maar hij zegt niet dat hij daar gaat zitten .
Denk dat dit iets is dat de VRT er bij verziend net zoals ze zeggen dat Zelensky er ook zal zijn …ik lees dan de Oekraïners willen dat ook en zullen een delegatie sturen .
Zulke gesprekken kunnen lang duren en ik denk niet dat die mannne zich daar gaan mee bezig houden als ze personeel genoeg hebben die dat voor hen kunnen doen .![]()
Ik denk eerder dan dat ze niet veiliger kunnen zitten dan daar …want als één van de twee dan iets overkomt heeft den andere het sowieso gedaan en dan is het afwachten hoe de rest van de wereld zal reageren …En vooral ook dat ze daar dan risico lopen om vergiftigd te worden (of denken vergiftigd te worden) door de tegenpartij.