Ok maar om aan Rusland wapens te kunnen leveren moet hij ze via de EU, via de UK (en ms ook Canada?) of China het land binnensmokkelen.
Of over de grote oceaan of zo? Hij moet ze daar wel naartoe krijgen hé?
Of gaat de EU, the UK en grote vijand China dat allemaal toelaten? Ik denk het niet se.
Allé Trump kan dan wel brullen dat wij zijn orders moeten opvolgen (wat niet zal gebeuren) dus in praktijk Rusland zomaar massaal bevoorraden lijkt mij toch niet zo éénvoudig.
Wat als men ze tegenhoudt? Dan gaan zijn soldaten onder zijn bevel de Europese beambtes gewoon doodschieten of zo?
Dan is het hek toch van de dam niet?
In praktijk is zo'n wetswijziging dus eigenlijk 'nutteloos'. Of mis ik iets?
Of over de grote oceaan of zo? Hij moet ze daar wel naartoe krijgen hé?
Of gaat de EU, the UK en grote vijand China dat allemaal toelaten? Ik denk het niet se.
Allé Trump kan dan wel brullen dat wij zijn orders moeten opvolgen (wat niet zal gebeuren) dus in praktijk Rusland zomaar massaal bevoorraden lijkt mij toch niet zo éénvoudig.
Maar gaat de EU die VS soldaten dan toelaten om zijn orders uit te voeren?Ja ik las iets dat hij die wet wil ongedaan maken die er voor zorgt dat legerleiding niet noodzakelijk de President moet volgen.
Wat als men ze tegenhoudt? Dan gaan zijn soldaten onder zijn bevel de Europese beambtes gewoon doodschieten of zo?
Dan is het hek toch van de dam niet?
In praktijk is zo'n wetswijziging dus eigenlijk 'nutteloos'. Of mis ik iets?
.