zwarten
Well-known member
denk eerder dat zelensky trump wandelen gestuurd heeft. Wat doet europa nu.Het lijkt erop dat Trump Zelensky heeft wandelen gestuurd....
Bemoedigend is het allemaal niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
denk eerder dat zelensky trump wandelen gestuurd heeft. Wat doet europa nu.Het lijkt erop dat Trump Zelensky heeft wandelen gestuurd....
Voor een deal met als extra voorwaarde die extra veiligheidgaranties niet? Want zonder die voorwaarde krijgt hij dat nooit verkocht aan zijn land. Dan is hij gewoon een paria in Oekraïne.Was Zelenski daar nu voor een gesprek of voor de deal?
Sorry..agree to disagree.Ik heb het niet over de mogelijkheid van die deal, gewoon heel dat gesprek vond ik wat raar. Zelensky kan wel wat lessen in diplomatie gebruiken. Weinig historisch, wat haaks staat op de situatie die wel historisch is. Zijn riedeltje ging af van Poetin de boeman, tell us something we don't know. Stel u iets meer open voor het gesprek zelf bedoel ik dan. En ja die minerals deal kan op profiteren lijken, wat het in werkelijkheid mss zelf is, maar zonder garantie van militaire ondersteuning wordt het wel wat moeilijk zo. Stel u meer open voor uw potentiële partner om samen de strijd aan te gaan bedoel ik. Wat dacht Zelensky zo te bereiken misschien?
Wat bereik je er uiteindelijk mee. Je ziet idd wel dat een Macron en Starmer beter weten hoe met Trump om te gaan. Die gesprekken waren toch wat diplomatischer. Al hadden ze ook kritiek.Trump had wss verwacht dat Zelensky aan zijn voeten zou liggen uit dankbaarheid voor zijn ruimhartigheid als redder van zijn vaderland. Dat was buiten die Oekraïense onverzettelijkheid gerekend zoals we die de laatste jaren al zo vaak hebben gezien.
Echt man. Dus Zelenski moet maar zijn broek afsteken voor Trump en wanneer Vance nog eens wou gepijpt worden ook zijn mond braaf open doen? Je kan inderdaad altijd een deal maken maar dan moet een deal ook voordelig zijn voor beide zijden. Zeg mij eens waarom ze een deal met America moeten sluiten waar ze hetzelfde resultaat hebben als met Rusland, namelijk dat ze alles afgepakt worden en niks nog te beslissen hebben. Misschien moet die grote leider van de vrije wereld eens beseffen dat je gewoon niet overal kan uw wil opleggen en geloven dat iedereen uw eisen inwilligt. Men roept hier nogal makkelijk hoe mak Europa is maar wanneer iemand eens durft op te komen voor zijn eigen dan heeft Trump opeens overschot van gelijk. Yeah right.Ik heb het niet over de mogelijkheid van die deal, gewoon heel dat gesprek vond ik wat raar. Zelensky kan wel wat lessen in diplomatie gebruiken. Weinig historisch, wat haaks staat op de situatie die wel historisch is. Zijn riedeltje ging af van Poetin de boeman, tell us something we don't know. Stel u iets meer open voor het gesprek zelf bedoel ik dan. En ja die minerals deal kan op profiteren lijken, wat het in werkelijkheid mss zelf is, maar zonder garantie van militaire ondersteuning wordt het wel wat moeilijk zo. Stel u meer open voor uw potentiële partner om samen de strijd aan te gaan bedoel ik. Wat dacht Zelensky zo te bereiken misschien?
Die camera’s stonden er om de dankbaarheid jegens Trump vast te leggen voor de geschiedenis.Wat bereik je er uiteindelijk mee. Je ziet idd wel dat een Macron en Starmer beter weten hoe met Trump om te gaan. Die gesprekken waren toch wat diplomatischer. Al hadden ze ook kritiek.
Los daarvan, dit soort gesprekken hoort gewoon niet voor de cameras. Degoutant.
denk eerder dat zelensky trump wandelen gestuurd heeft. Wat doet europa nu.
Bemoedigend is het allemaal niet.
Daar was de inzet ook niet zo hoog. Veel gemakkelijker dan.Wat bereik je er uiteindelijk mee. Je ziet idd wel dat een Macron en Starmer beter weten hoe met Trump om te gaan. Die gesprekken waren toch wat diplomatischer. Al hadden ze ook kritiek.
Ok oef, dacht dat de deal ondertekend was en hij dit erbovenop kreeg.Voor een deal met als extra voorwaarde die extra veiligheidgaranties niet? Want zonder die voorwaarde krijgt hij dat nooit verkocht aan zijn land. Dan is hij gewoon een paria in Oekraïne.
Maar Trump en Vance beginnen dan een beetje te dreigen: Niks daarvan! En ah niet tekenen? Je MOET tekenen NU! Je bent NIET in de positie om enige eisen te stellen.
Waarop Zelensky daarop zei: dan trek ik mijn conclusies en dan ben ik er mee weg. Salukes. (En hij denkt gemeend: Wij Oekraïners sterven nog eerder met z'n allen dan een deal te sluiten zonder enige garanties)
En Trump denkt: Ach hij komt vroeg of laat wel terug .. hij kan niet anders!
Zoiets zeker?
. Niet dat het nu echt beter is..maar dan is er nog kans op een deal met de EUIk denk dat het persmoment een pak hartelijker zou zijn. De afspraken die ze nu hebben draaien om het normaliseren van de diplomatieke betrekkingen. Ik vermoed dat de sancties ook wel gaan wegvallen.Kan je je voorstellen dat Trump en Vance Poetin op deze manier behandelen bij de meeting die er zou komen?
De vraag stellen is ze beantwoorden.
Was deze deal meant to be, met deze 2 presidenten? Maar zou zelf als Zelensky zijnde ook niet zomaar pikken wat Trump hun zomaar voorschotelt... Ik begrijp Zelensky meer dan Trump in deze ontmoeting, laat dat duidelijk zijn, en Trump maakt sinds zijn 2de termijn hele rare sprongen, nog geen dag voorbij gegaan dat hij niet iets gedaan heeft dat de ogen doet rollen, alles onder de MAGA retoriek...Sorry..agree to disagree.
Hoe kan je nu onderhandelen als je te kakken wordt gezet.
Oekraïne is de agressor en de reden van de oorlog, Poetin is een brave jongen.
Trump stelt voor een hoop natuurlijke rijkdommen te scoren maar biedt niets van veiligheidsgaranties.
Dat had de discussie moeten zijn, onderhandelen over de overeenkomst zodat Oekraïne toch iets van toekomstperspectief uit de brand kan slepen.
Het enige dat uit Vance en Trump kwam was dat het Oekraïne hun schuld was en dat er geen garanties hoeven te zijn want Poetin is zowat de meest betrouwbare partner die je jezelf kan wensen en nooit een overeenkomst zou durven schenden...
Meh...
Was gewoon een weloverwogen strategie imo van DT en Vance om Zelenski onder het oog van de camera’s,Voor een deal met als extra voorwaarde die extra veiligheidgaranties niet? Want zonder die voorwaarde krijgt hij dat nooit verkocht aan zijn land. Dan is hij gewoon een paria in Oekraïne.
Maar Trump en Vance beginnen dan een beetje te dreigen: Niks daarvan! En ah niet tekenen? Je MOET tekenen NU! Je bent NIET in de positie om enige eisen te stellen.
Waarop Zelensky daarop zei: dan trek ik mijn conclusies en dan ben ik er mee weg. Salukes. (En hij denkt gemeend: Wij Oekraïners sterven nog eerder met z'n allen dan een deal te sluiten zonder enige garanties)
En Trump denkt: Ach hij komt vroeg of laat wel terug .. hij kan niet anders!
Echt man. Dus Zelenski moet maar zijn broek afsteken voor Trump en wanneer Vance nog eens wou gepijpt worden ook zijn mond braaf open doen? Je kan inderdaad altijd een deal maken maar dan moet een deal ook voordelig zijn voor beide zijden. Zeg mij eens waarom ze een deal met America moeten sluiten waar ze hetzelfde resultaat hebben als met Rusland, namelijk dat ze alles afgepakt worden en niks nog te beslissen hebben. Misschien moet die grote leider van de vrije wereld eens beseffen dat je gewoon niet overal kan uw wil opleggen en geloven dat iedereen uw eisen inwilligt. Men roept hier nogal makkelijk hoe mak Europa is maar wanneer iemand eens durft op te komen voor zijn eigen dan heeft Trump opeens overschot van gelijk. Yeah right.
Ik ga het nog eens zeggen. Zelenski voor MEGA en dat die paljas van het witte huis nog eens staat te roepen dat de EU er gekomen is voor hem stokken in de wielen te steken, het is hoog tijd om hem en zijn kornuiten een te tonen wat stokken in de wielen steken is.