Azo "vorig jaar", je sprak niet over "vorig jaar".
Zelfs met dan blijkbaar 60% te storten vorig jaar geraken ze nog altijd niet aan de hoeveelheid dat de USA al gegeven heeft.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Azo "vorig jaar", je sprak niet over "vorig jaar".
2 miljard verschil. Of 3,125%Azo "vorig jaar", je sprak niet over "vorig jaar".
Zelfs met dan blijkbaar 60% te storten vorig jaar geraken ze nog altijd niet aan de hoeveelheid dat de USA al gegeven heeft.
Dat is dan nog zonder er mee rekening te houden dat er in Europa bijna dubbel zoveel mensen wonen als in USA.2 miljard verschil. Of 3,125%
Aach. Typisch, en hoeveel financiële steun hebben we met Europa gegeven, hoeveel vluchtelingen hebben we opgevangen en hoeveel persoonlijk nadeel hebben de Europeanen geleden aan de sancties. Maar Amerika heeft wel de grootste bijdragen gedaan hoor.Azo "vorig jaar", je sprak niet over "vorig jaar".
Je moet niet zelf met met cijfers over militaire hulp komen en als uw cijfers dan ontkracht worden afkomen met "tis niet belangrijk".Aach. Typisch, en hoeveel financiële steun hebben we met Europa gegeven, hoeveel vluchtelingen hebben we opgevangen en hoeveel persoonlijk nadeel hebben de Europeanen geleden aan de sancties. Maar Amerika heeft wel de grootste bijdragen gedaan hoor.
Echt man zo lang we maar op Europa kunnen bashen natuurlijk.
Mijn cijfers zijn helemaal niet ontkracht. Het enige waar gij mee afkomt is jamaar het was slechts vorig jaar. Wel sorry dat ik geen 38 disclaimers post bij de cijfers. Meer nog in uw eigen bron staat er zelf dat Europa de VS is voorbijgestoken in totale bijdrage aan de hulp. Dus wederom, wie heeft de zwaarste lasten gedragen.Je moet niet zelf met een met cijfers militaire hulp komen en als uw cijfers dan ontkracht worden afkomen met "tis niet belangrijk".
Ja laat ik vandaag om 12u01m01s 5€ storten en dan claimen dat ik meer hulp gegeven heb aan Ukraine dan de USA want "sorry dat ik geen 38 disclaimers post". Take your loss. De USA heeft, ondanks het enorm lagere populatie aantal, MEER militaire hulp aan Oekraine gegeven dan Europa.Mijn cijfers zijn helemaal niet ontkracht. Het enige waar gij mee afkomt is jamaar het was slechts vorig jaar. Wel sorry dat ik geen 38 disclaimers post bij de cijfers.
Wil jij echt dat europa uit elkaar valt dan kan ik je verzekeren dat je 1 van deeeste terug een Europese continent zou willen.Dat is dan nog zonder er mee rekening te houden dat er in Europa bijna dubbel zoveel mensen wonen als in USA.
En dan nog hebben zij dus meer gegeven. Terwijl dat USA nog afgescheiden is van Rusland door een Atlantische oceaan.
Crazy eigenlijk.
Ja laat ik vandaag om 12u01m01s 5€ storten en dan claimen dat ik meer hulp gegeven heb aan Ukraine dan de USA want "sorry dat ik geen 38 disclaimers post". Take your loss. De USA heeft, ondanks het enorm lagere populatie aantal, MEER militaire hulp aan Oekraine gegeven dan Europa.
Wie heeft er de zwaarste lasten gedragen?Europe as a whole has clearly overtaken the US in terms of Ukraine aid. In total, Europe has allocated EUR 70 billion in financial and humanitarian aid as well as EUR 62 billion in military aid. This compares to EUR 64 billion in military aid from the US as well as EUR 50 billion in financial and humanitarian allocations.
Dus omdat ik de waarheid bovenhaal over de cijfers militaire hulp van USA vs. Europa aan Oekraine, omdat men hier selectieve cijfers bovenhaalt, wil ik dat Europa uit elkaar valt! Ja typisch. Misschien moet Europa eerst eens zien dat zij MEER miltaire steun aan Oekraine gegeven hebben dan for god sake the USA die 9.500km van Oekraine ligt met een populatie bijna de helft van Europa. Maar geen nood, het zal niet moeilijk zijn nu Trump de kraan dicht draait.Wil jij echt dat europa uit elkaar valt dan kan ik je verzekeren dat je 1 van deeeste terug een Europese continent zou willen.
Kijk maar eens hoe sommige bevolkingsgroepen onderdrukt worden in Rusland en China of het zogezegde freedom of speech waar je iets zegt dat je gewoon de grond in geboord word als het niet in hun kraam past.
Jij hebt beweert dat Europa 60% van het militair materiaal geleverd heeft. Wat niet klopt.Wie heeft er de zwaarste lasten gedragen?
Dat zou toch bijzonder slecht nieuws zijn voor de VS als dit echt gebeurt? Ik ga niet in detail uitleggen waarom (dan zijn we morgen nog bezig) maar zelfs ne ezel weet dat uit de nato stappen net het slechtste is wat de VS kan doen.allez het einde van de nato.
Echt man. Quote nog eens de volledige stelling. Ik zeg dat Amerika doet alsof ze de zwaarste lasten gedragen heeft quod non. Uw selectiviteit hangt mijn kloten uit.Jij hebt beweert dat Europa 60% van het militair materiaal geleverd heeft. Wat niet klopt.
Dat los je niet op door tegenvragen te stellen over andere onderwerpen en te roepen "sorry dat ik geen 38 disclaimers erbij gezet heb".
Dit is uw quote "echt man":Echt man. Quote nog eens de volledige stelling. Ik zeg dat Amerika doet alsof ze de zwaarste lasten gedragen heeft quod non. Uw selectiviteit hangt mijn kloten uit.
Fake news niet meer of niet minder.En ook eens wat meer Amerika met hun voeten op de grond zet. 60 procent van het militair materieel is geschonken geweest door Europa maar nog altijd staan de Amerikanen te doen alsof zij de zwaarste lasten gedragen hebben.
A nu snap ik het, het defensiebudget van de USA per capita was al jaren exhuberant veel hoger dan dat van de Europa, en dus is het maar normaal dat de USA in verhouding gigantisch veel meer bijdraagt per capita dan Europa, en qua miltaire hulp zelfs in absolute getallen nog altijd het meest, voor een oorlog waar zij nog niet eens in de buurt van zijn. Makes total sense.Conclusie van de discussie, we hebben als Europa een pak meer financiele en humanitaire hulp gegeven, alsook quasi evenveel militaire hulp ondanks dat het defensiebudget van de VS alle jaren voor de inval bijna even hoog was als gans EU samen.
We hebben blijkbaar ook veel meer inwoners dan de VS!
Hoezo is de EU het zwakke broertje? Op basis van?
Als het fake news is moet je het gewoon reporten.Dit is uw quote "echt man":
Fake news niet meer of niet minder.
De Usa heeft sinds de start van de oorlog meer militaire hulp geschonken aan Oekraine dan Europa, dit terwijl zij 9.500km verwijderd zijn van Oekraine en een populatie hebben die bijna de helft is van de schenkers uit Europa. Hallucinant.
A nu snap ik het, het defensiebudget van de USA per capita was al jaren exhuberant veel hoger dan dat van de Europa, en dus is het maar normaal dat de USA in verhouding gigantisch veel meer bijdraagt per capita dan Europa, en qua miltaire hulp zelfs in absolute getallen nog altijd het meest, voor een oorlog waar zij nog niet eens in de buurt van zijn. Makes total sense.
) eigenlijk meer potentieel heeft dan de VS. Maar dat kost investeringen. En de tijd tikt in ons nadeel omdat we ons in het verleden in slaap lieten wiegen. Je kan nu wel starten met massaproduktie van wapens maar die wapens liggen morgen dan niet bruikbaar in Oekraïne hé. Daar gaat tijd over.