Als ze erin slagen om het merendeel van de populatie goed 'op te leiden' zoals grotendeels in China. Anders zie ik het echt nooit goed komen met Afrika en de tergende corruptie, armoede en ongeletterdheid, net als India & Pakistan. Het is nu dat we allen de knop moeten omdraaien, niet binnen 10 jaar. NU.
Er zijn dan natuurlijk wel mooie voorbeelden zoals in Kenia en Rwanda, maar verder dan de hoofdsteden geraakt die enorme welvaart niet altijd en blijft men precies slabakken. Education & solidarity is the key, maar evengoed ook
condooms 
.
Ik droom echt van een wereld zonder segregatie, totale wereldvrede + harmonie met de natuur met een supergroen Afrika & Midden-Oosten, waar je een supersonic trein of whatever kan nemen om binnen een uur in Tokio te staan vanuit bv. Brussel.
Naar 1 enkele taal gaan en religies/sektes verbieden (kijk naar die pipo Patriarch Kirill) zou ook wel fijn zijn, maar ja, dat is ondenkbaar maar zou wel een stap zijn in de richting van zo'n wereld, ondanks alle talen & culturen erfgoed zijn die men niet mag vergeten.
Het project '
The Line' deed me recent toch wat dromen en zou het wel nog zien zitten om in zo'n omgeving te wonen net zoals
Jacque Fresco deed met z'n project '
The Venus'.
Mochten alle wereldleiders maar niet zo hebzuchtig zijn zouden we met de mensheid al veel verder staan en misschien al van planeet tot planeet reizen.