Ik ben geen expert, maar ik denk het wel en er zullen nog heel veel doden vallen. Maar dat moeten de Oekraïners zelf beslissen en als ze die push willen blijven doen dan moeten wij hun daar in steunen. Dat is mijn standpunt.
Zelfs als er een staak het vuren komt, is het mijn mening nog dat we geen enkele van de sancties moeten terug draaien en alle Russen uit het westen moeten weren tot alles is terug gegeven en terug betaald is en alle Russen schuldig aan oorlogsmisdaden ,en het steunen er van, of te wel terecht staan of al dood zijn.
Hoe kan je nu in godsnaam diplomatiek nog om gaan met een land dat echt Nazi oorlogsmisdaden aan het herhalen is. Gvd ik heb (geblurde) beelden gezien van een ranzige Russische smeerlap die een baby seksueel aan het mishandelen was, foto's van kinderen en hun gezin in brand gestoken, mensen waarvan hun geslachtsdelen afgesneden werden etc... en dat wordt dan door een hoop Russen genegeerd of toegejuicht... laten we even daarmee handjes gaan schudden. Komaan seg, het moest uw familie eens zijn. Ik wil evenveel met Russen te maken hebben als met ISIS. 0,0.