Ik denk dat hij weinig keuze heeft als schoothond van Moskou.
Lukashenko heeft net een fatale beslissing gemaakt voor de toekomst van Wit-Rusland.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lukashenko heeft net een fatale beslissing gemaakt voor de toekomst van Wit-Rusland.
kom kom Belarus gaat gewoon 'vrijwillig' aansluiting zoeken bij Rusland and Lukashenko krijgt een leuk postje voor het einde van zijn dagen
Wellicht doet Lukashenko dit in ruil voor bescherming vorig jaar. Poetin hielp hem aan de macht blijven en wou ook geen herhaling van Euromaidan in Belarus.
Dit is van een andere grootorde als je een compleet land wil innemen, zonder enige reden. Absoluut niet te vergelijken met andere conflicten en interventies. De annexatie van de Krim was de voorbode, 8 jaar later part IIHeh je doet alsof het nieuw is. Er zijn constant gewapende conflicten en 'interventies'
Ja klopt, bombardementen, niet alleen daar. Ook in een dorp/stad (bij een air base) ten ZW van Lviv ook.Zie ik dat nu goed op vrtnws dat er in Lviv ook al militaire acties zijn? (ik vermoed bombardementen?)
![]()
Twee jaar geleden had ik in Kiev dan toch toiletpapier met Putin zijn gezicht op, moeten kopen. Prachtige stad, gigantische metropool. Zal toch niet gemakkelijk in te nemen zijn, als dat al het plan is. Benieuwd hoe het verder gaat verlopen.
Absoluut niet, integendeel maar de huidige "economische" sancties zijn niet voldoende. Dit nu accepteren om dan later op de knieën te vragen aan rusland of we toch olie en gas krijgen zorgt er voor dat het snel terug business as usual zal zijn. Die is beter dan ooit voorbereid, wie weet wat volgt er nog allemaal.Dus moet je dan Poetin zijn goesting laten doen? Uit angst om niet te provoceren?
Ja, mijn punt is dat hierdoor verdere integratie van Wit-Rusland in Rusland zal volgen want door deze actie gaat Wit-Rusland geen toekomst meer hebben met de rest van Europa.
De route vanuit Wit-Rusland naar de hoofdstad is eenvoudig, maar inname echt niet volgens mij, toch wel gigantische stad die ver uitdijt. Dat kan wel eens een bloedige stadsguerrilla worden.In nemen lijkt mij het "makkelijkst" maar hoe hou je een pro-westerse stad onder controle?
Twitterberichten werken/openen niet op het werk. Wat heeft hij gedaan?
Hangt af in hoeverre het Oekraïense leger in staat is om een effectieve verdediging op te zetten. Als je naar de eerdere urban combat-ervaring van Rusland kijkt denk ik aan Grozny en dat is allesbehalve een fraai vooruitzicht.De route vanuit Wit-Rusland naar de hoofdstad is eenvoudig, maar inname echt niet volgens mij, toch wel gigantische stad die ver uitdijt. Dat kan wel eens een bloedige stadsguerrilla worden.
Enige optie is miljardenwinsten afromen. Rijke families gaan pluimen...Europa mag haar bewapening gaan herzien. (En met landen als België op kop, triestig is niet eens het correcte woord).
Realiteit, serieus snoeien op andere vlakken.
Nog meer realiteit: de financiële putten zijn nu al zo diep.
Dit soort situaties is wat je moet creeeren over geheel Rusland. De Russen zelf moeten in opstand komen tegen Putin's politiek.