Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zou overigens "interessant" moest bijvoorbeeld Georgië hier ook een momentum in zien om controle over Abchazie en Zuid-Ossetie terug te nemen. Of ben ik me dan te ver aan het laten gaan? @Avi @Avondland
President Salome Zourabichvili — who stood as an independent candidate in 2018, winning with the support of the ruling Georgian Dream Party — renewed her criticism of the government for what she dubbed its “anti-Western policy,” and focused sharply on the recent restoration of direct flights with Russia, describing them as “incomprehensible and insulting.”

Ik ben benieuwd wat Prigozhin zal doen mocht Ukraïne binnenkort massaal aanvallen. de sinds 2022 veroverde gebieden lossen zal wel geen probleem zijn, de donbass zal al niet zonder slag op stoot gaan maar zal mss nog deel van een vredesakkoord kunnen uitmaken, de krim afnemen is (op termijn?) opnieuw oorlog denk ik.Met zijn filmpjes afgelopen weken was hij wel meer en meer de beslissing om te oorlog gaan aan het bashen. En te zeggen dat Rusland veel zwakker staat dan ze zeggen.
Kan een voorbode zijn om het daar gedeeltelijk af te blazen. Als hij controle over het land wil krijgen dan kan hij de afleiding in Ukraine wel missen. En uiteindelijk is dan Rusland de grote prijs, als dat ten kostte van de oorlog moet komen, tja zo erg zal hij dat wel niet vinden.
Het antwoord is (vrees ik toch) gewoon : Als het van hem afhangt: JA.Waarom onderhandelt Putin niet met Prighozin over Rostov ipv geweld te prediken?
Wil hij vechten tot de laatste Rus misschien?
Waarom onderhandelt Putin niet met Prighozin over Rostov ipv geweld te prediken?
Waarom onderhandelt Putin niet met Prighozin over Rostov ipv geweld te prediken?
Zou Wagner dit hebben afgesproken met UA? De grote klap moet nog komen, werd gecommuniceerd door Kiev. Wel, dan.
Als Zelensky de Krim wil opgeven dan kan Prigo misschien gewoon zeggen: Deal ??Ik ben benieuwd wat Prigozhin zal doen mocht Ukraïne binnenkort massaal aanvallen. de sinds 2022 veroverde gebieden lossen zal wel geen probleem zijn, de donbass zal al niet zonder slag op stoot gaan maar zal mss nog deel van een vredesakkoord kunnen uitmaken, de krim afnemen is (op termijn?) opnieuw oorlog denk ik.
Omdat het Russische macho's zijn die bezig zijn met een big dick contest.Waarom onderhandelt Putin niet met Prighozin over Rostov ipv geweld te prediken?
Ter verduidelijking voor wie niet meer kan volgen. Die tanks van Wagner staan effectief op camions richting Moskou. Vandaar dat men zo snel kan oprukken.
Ik vermoed dat trots en ego er voor iets tussen zitten maar Putin is het rationele toch al lang voorbij me dunkt, de invasie van Oekraïne zegt genoeg volgens mij.
Dat vond ik inderdaad ook opvallend, maar langs de andere kant niet verrassend. Dit is gewoon de stijl van zijn regime.
Ik ben echt gekluisterd aan deze thread en het nieuws, WTF allemaal.