Spreek ik over VS?Heh europa gaat nooit de VS afvallen, die geld stromen gaan in beide richtingen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spreek ik over VS?Heh europa gaat nooit de VS afvallen, die geld stromen gaan in beide richtingen
We zien wel binnen een maand hoe ver we zitten.Het is nog te vroeg om ons hierover uit te spreken denk ik.

Ik niet. Je landt geen special forces in een luchthaven om ze gevangen te laten nemen. Dat ze daar zelfs een tweede aanval op gelanceerd hebben die eveneens werd afgeslagen duidt hoe belangrijk dat voor hen was. Ze zijn nu aant proberen een andere luchthaven te veroveren maar ook dat is hen momenteel nog niet gelukt. Dat ze zullen oprukken is een feit maar ik denk dat enkel Russia Today nog van "verpletterende vooruitgang" zal spreken.Dus alles verloopt zoals Rusland heeft gepland zou ik zeggen.
Weet niet of deze video al gepost is, maar er was opgeroepen naar de oekraïense bevolking (link) om zelf molotov cocktails te maken en daarmee de Russen te bestoken:
Dingen zoals extra leveringen van luchtafweer door Polen en Nederland doen me ook vermoeden dat de grondgevechten goed gaan voor Oekraïne maar overwicht van de Russen in de lucht moet worden gebroken.
Ik snap jullie redenering en heb er respect voor, maar ik denk het tegenovergestelde. Binnen een paar weken komt er waarschijnlijk meer duidelijkheid hierover.Ik niet. Je landt geen special forces in een luchthaven om ze gevangen te laten nemen. Dat ze daar zelfs een tweede aanval op gelanceerd hebben die eveneens werd afgeslagen duidt hoe belangrijk dat voor hen was. Ze zijn nu aant proberen een andere luchthaven te veroveren maar ook dat is hen momenteel nog niet gelukt. Dat ze zullen oprukken is een feit maar ik denk dat enkel Russia Today nog van "verpletterende vooruitgang" zal spreken.
Ik vind het redelijk verontrustend te zien hoeveel Belgische mensen Poetin lijken te steunen als ik wat rondkijk op Facebook bijvoorbeeld. De usual suspects, pvda’ers en ook wat vb’ers, maar toch. Hoe ver zitten die mensen wel niet in het Russische fake news verzwolgen…
Volgens mij zitten er reeds Amerikaanse soldaten in Kiev.
De verdediging is goed georganiseerd.
Soort van instructeurs of raadgevers noemen ze dat dan.
Blijkbaar heeft USA aan Zelensky een veilige aftocht aangeboden, hoe zien ze dat zonder Amerikaanse soldaten in het land?
Ik vind daar NIKS verontrustend aan maar gewoon de logica zelve.Ik vind het redelijk verontrustend te zien hoeveel Belgische mensen Poetin lijken te steunen als ik wat rondkijk op Facebook bijvoorbeeld. De usual suspects, pvda’ers en ook wat vb’ers, maar toch. Hoe ver zitten die mensen wel niet in het Russische fake news verzwolgen…
Een weekje te laat maar eindelijk!
![]()
PORTRET. Kris Roman, Vlaanderens grootste Poetin-fan, die het goed vindt wat er nu in Oekraïne gebeurt
Al wil hij het geen oorlog noemen. Kris Roman staat immers pal achter Vladimir Poetin en wat die nu doet en zegt. De Vlaming geldt als één van West-Europa’s ferventste Kremlin-propagandisten en is officieel benoemd tot vertegenwoordiger van een pro-Russische volksrepubliek in Oekraïne. Hij stapt...www.hln.be
Ik kan heel het artikel niet lezen. Maar dergelijke simpele zielen lopen er dus inderdaad ook gewoon rond in België. Nu het is makkelijk om fan te zijn van communisme en dictatuur als je er zelf geen last van hebt. Zo hebben we er op het forum ook wel rondlopen.
Ik zie geen groeiende macht van Rusland in Europa. In tegendeel, ik zie sinds vele jaren een groeiende macht van Europa tegen Rusland en dat is juist de reden waarom Putin dit allemaal doet. De landen die zich sinds WO2 hebben verenigd onder de Europese Unie en NATO, zijn enkel gestegen. De territorium en bewapening richting het oosten van Europa is enkel gestegen. Dus ik snap Putin volkomen in wat hij doet en waarom hij het doet. Maar ik keur het wel af.
Wat ik hier lees is: “Jij hebt een andere mening, dus bol het af.” Wat is de meerwaarde van dit forum als er geen plaats is voor verschillende onderbouwde meningen? Dit is ook exact hoe Europa/NATO is ingesteld tegenover Rusland. De zaken enkel bekijken vanuit eigen perspectief, denken dat we het centrum zijn van de wereld en dat er maar één realiteit is. Als je goed zou opletten, zou je beseffen dat ik dit conflict en Putin’s acties afkeur. Ik was ook één van de enigen hier op het forum die een militaire actie van de NATO promootte en suggereerde om het leger naar de flanken te sturen ter defensie, alvorens de invasie begon. Ook een voorstander geweest om Oekraïne zo snel mogelijk in de NATO toe te laten en artikel 5 op te roepen indien er een invasie zou gebeuren. En opeens komen er hier meer stemmen boven die daarmee ingaan, maar het is nu wel te laat hé.'Ik snap waarom Putin dit doet' , hahaha dit is gewoon putin zijn ego en illusie om een groot russich rijk weer op te richten niet beseffende dat hij buiten een groot leger en zijn nukes een dwerg is op het wereldtoneel. Het mag nu echt eens gedaan zijn met pro russische propaganda te spuien op dit forum... weer zo'n aanwinst de spiderman voor dit forum

Awel dat weet ik eigenlijk niet, het zou voor mij net heel aannemelijk zijn dat het merendeel dit juist wel doet, je hebt alleen de juiste trigger nodig, ik denk net dat wanneer je je bedreigd voelt heel snel tot het opnemen van wapens bereid zou zijn.Het is gewoon belachelijk om vanuit je zetel in je warme huiskamer te gaan roepen onder welk scenario je de wapens zou opnemen. Van een 12-jarige zou je dat nog verwachten, van een volwassen persoon die zo'n uitspraken doet kan je toch beter verwachten. Ik denk niet dat hier 0,0001% de wapens (welke wapens überhaupt?) zou opnemen.
Ik snap niet goed dat Rusland er niet voor zorgt dat de levering van wapens en materialen gewoon niet meer kan? Ze moeten dat toch redelijk eenvoudig kunnen blokkeren denk ik dan?
Wat me bang maakt is dat zo goed als elke machthebber die alleenheerschappij heeft of verkrijgt, na een tijdje géén enkele reet méér geeft om de bevolking. Alleen om hun eigen macht en money money money.Wat me toch wat bang maakt, op lange termijn voor de mens, is dat sommige gekken (nu Poetin en op een andere manier eigenlijk ook Trump) zoveel mensen steeds achter zich krijgen en/door ze te brainwashen en ze zelfs ongelofelijke gruwels te laten doen.
Die mens is zelfs uit het Vlaams Blok gezet wegens te extreem,... Waarom HLN het dan nog nodig vindt om zo iemand een forum te geven, tsja...![]()
PORTRET. Kris Roman, Vlaanderens grootste Poetin-fan, die het goed vindt wat er nu in Oekraïne gebeurt
Al wil hij het geen oorlog noemen. Kris Roman staat immers pal achter Vladimir Poetin en wat die nu doet en zegt. De Vlaming geldt als één van West-Europa’s ferventste Kremlin-propagandisten en is officieel benoemd tot vertegenwoordiger van een pro-Russische volksrepubliek in Oekraïne. Hij stapt...www.hln.be
Ik kan heel het artikel niet lezen. Maar dergelijke simpele zielen lopen er dus inderdaad ook gewoon rond in België. Nu het is makkelijk om fan te zijn van communisme en dictatuur als je er zelf geen last van hebt. Zo hebben we er op het forum ook wel rondlopen.