Putin of Poetin. Poetin is de Westerse schrijfwijze, de Russische is Putin.Putin
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Putin of Poetin. Poetin is de Westerse schrijfwijze, de Russische is Putin.Putin
Aan tafel gaan met die narcist dictator? Daar moet je niet echt slim voor zijn..Ik zou moest ik Zelenski zijn, aan tafel gaan en zeggen tegen Putin. Ok tis goed, hou ze maar, we gaan de oorlog stoppen, op voorwaarde dat er geen meerdere gebieden nog moeten worden afgestaan.
Jij bent echt fameus naiëf en goedgelovig..Ik weet heus ook wel dat dat referendum een grap was en zo fake als iets hoor. Daar heb ik het helemaal niet over.
Enkel dat het Putin (nu toch) vooral te doen is om die deelstaten. Ewel dat hij ze neemt, en dat Zelenski ze afstaat.
Maar dan wel met in het achterhoofd zo snel mogelijk die NAVO toetreding te forceren, zodat hij geen andere gebieden meer in neemt.
Ik doelde meer op het feit dat een nuke zo dicht bij een NAVO-land smijten niet echt met de-escalatie gaat begroet worden.Ik heb ergens opgevangen dat de VS de signatuur van ballistische raketten kan detecteren tot zelfs een bepaald type, wat best indrukwekkend is. Een kernwapen kan echter ook ingezet worden met andere draagraketten zoals de Zirkon waar een "klassiek" ABS-afweersysteem geen verweer tegen heeft.
Ja, of mss beter nog een moordpoging op Poetin maar dat is vrijwel onmogelijk met alle security en beveiligingen daar in het Kremlin en omgeving.Ze hadden ook een tactische nuke kunnen gooien tijdens Poetin zijn toespraak. Net op 'dit' moment dus
![]()
Dat had ne serieuze knaller geweest.
In het nederlands is het Poetin
![]()
Vladimir Poetin - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Als jij de verslaggeving van VTM en bij uitbreiding Robin R. Niet aanvaard of te min vindt, dan is dat uw zaak.Waarom zijn al jouw argumenten, hier en in de topics over USA/Biden/Trump altijd zo emotioneel gebaseerd en met zo weinig bronmateriaal?
Als er al een nuke wordt gegooid is Snake Island, waar niemand woont, logischer dan de geboorteplek van de Pan-Russische cultuur (Kiev-Rus) te verwoesten.

Ik vind die letters niet op mijn toetsenbordHet is Владимир Владимирович Путин

Da gade gij ni bepalen gvd!!In het nederlands is het Poetin
![]()
Vladimir Poetin - Wikipedia
nl.wikipedia.org

.Want laat ons wel wezen: Ukraine is nu niet bepaald het toonbeeld van welvaart en modernisering hé. Ben er zelf ook 2 keer geweest, en voelt toch armtierig aan (ja zelfs ook de hoofdstad Kiev).
(Wat niet wil zeggen dat er in Rusland nu wél zoveel welvaart en dergelijke is).
Nog onder controle voorlopig.Iemand accuraat nieuws over Lyman? Russen zouden ten dele stad zijn ontvlucht volgens Twitter. Zou ook wel ironisch zijn om meteen al stad kwijt te spelen op dag van de annexatie...
En dreigen met kernwapens als uw buur het stuk grond dat je hebt ingepalmd wil heroverenIk ga beginnen met stukjes grond van mijn buren te annexeren. Ik voel met bedreigd door zijn hulst die maar blijft kruipen op mijn territorium.

Glysofaat !!!!En dreigen met kernwapens als uw buur het stuk grond dat je hebt ingepalmd wil heroveren![]()
Ik ben half Lets dus ik ken de situatie heel goed van de Balistische staten (heb er zelf gewoond) en ik vind uw opmerking beledigend, grof en fout.In Estland ben ik eens naar een concert geweest en aan de praat geraakt met locals.
In 1940 Russians came .... BAAAAD
In 1941 Germans came .... GOOOOOD
In 1944 Russians came back ...
En dan zongen ze Lili Marleen. Voor de oorlog waren ze historisch anti-Duits, maar in WO II zijn ze in de steek gelaten door de Geallieerden (net als Polen) en zijn er buitenproportioneel veel Esten in de SS gegaan om te strijden tegen de "bolsjewieken". Die "verering" bestaat nog steeds in een bepaalde mate.
De situatie is natuurlijk wat ze is: er zijn significante Russische minderheden in die landen. Gezien de spanningen kan ik dat beleid wel begrijpen, maar de facto komt dat neer op een assimilatiepolitiek. Het kan natuurlijk erger: ze kunnen pogroms organiseren en elke Russischsprekende man, kind en vrouw een nekschot geven. Maar dat is geen realistisch scenario.