Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Indien Putin nu nog escaleert dan draait eerst India en daarna China ook wel de kar. T zal niet lang meer duren.
Aan olie en gas geraken ze wel via een andere weg. Erger is dat ze niet meer aan reserve-onderdelen en munitie geraken voor hun eigen leger. Want dat kwam allemaal van Rusland. En daar kunnen ze op dit moment nergens anders voor shoppen wat hen zeer kwetsbaar maakt op termijn.Op basis van?
Zoals al paar keer getoond, in die landen kijken ze echt niet zo nauw naar die dingen zoals wij doen en hebben ze meer een "hoe kunnen wij hier profijt uit halen"-visie.
Zolang ze er profijt kunnen uithalen, zullen ze wel wat mompelen over "stoute Putin" maar voor de rest niks doen. Zolang Indie goedkoop gas, olie, graan en allerhande metalen/kunststoffen krijgt, verwacht ik echt niet veel van hun. Zeker met hun eigenste versie van Trump, Modi aan het roer.
Maar toch massaal -nuja, voor de oorlog dan- naar West-Europa op vakantie gaan, kasten van villa's kopen in mondaine badplaatsen, voetbalclubs of kunst opkopen,...Ik was hert ook aant denken. Een grote rant naar Europa en hoe slecht het daar wel niet is en hoe het beter is in Rusland. Over die armoede heb ik toch eens hartig moeten lachen.

Inderdaad ik vrees het ook.. en wees maar zeker dat Oekraïne die onterechte en valselijke geannexeerde gebieden gaat aanvallen de komende tijd. En gelijk hebben ze uiteindelijk.. het is tenslotte hun grondgebied.Dus Putin gaat die gebieden vanaf nu Ruisch noemen en dan alle aanvallen op dat grondgebied een aanval tegen Rusland noemen.. Manmanm het ziet er niet naar uit dat dit nog goedkomt.. In tegendeel, we hebben het ergste nog niet gezien. Ik zie het nog wel escaleren op deze manier..
Neen want het is vanaf vandaag Russisch grondgebied. Dat grondgebied straks aanvallen (door Oekraïne) is een oorlogsverklaring.Inderdaad ik vrees het ook.. en wees maar zeker dat Oekraïne die onterechte en valselijke geannexeerde gebieden gaat aanvallen de komende tijd. En gelijk hebben ze uiteindelijk.. het is tenslotte hun grondgebied.
Over Indië komen de laatste dagen/weken toch meer en meer zulke verhalen naar voor:Op basis van?
Zoals al paar keer getoond, in die landen kijken ze echt niet zo nauw naar die dingen zoals wij doen en hebben ze meer een "hoe kunnen wij hier profijt uit halen"-visie.
Zolang ze er profijt kunnen uithalen, zullen ze wel wat mompelen over "stoute Putin" maar voor de rest niks doen. Zolang Indie goedkoop gas, olie, graan en allerhande metalen/kunststoffen krijgt, verwacht ik echt niet veel van hun. Zeker met hun eigenste versie van Trump, Modi aan het roer.

Enkel en alleen voor Rusland hoor, niemand erkent dat.Neen want het is vanaf vandaag Russisch grondgebied. Dat grondgebied straks aanvallen (door Oekraïne) is een oorlogsverklaring.
Nu is het nog altijd maar een 'speciale operatie' he. Vanaf dan niet meer. Maar het zijn dan de vreselijke Oekraïners (en het Westen) die begonnen zijn met de oorlog.
--> Dat is de visie van Poetin. Niet die van het Westen / Oekraïne. Maar op die manier kan hij de 'oorlog' dus beginnen te verkopen aan zijn eigen bevolking.
Enkel en alleen voor Rusland hoor, niemand erkent dat.

Ja en Nee vind ik persoonlijk.Inderdaad ik vrees het ook.. en wees maar zeker dat Oekraïne die onterechte en valselijke geannexeerde gebieden gaat aanvallen de komende tijd. En gelijk hebben ze uiteindelijk.. het is tenslotte hun grondgebied.
Ja en Nee vind ik persoonlijk.
het waren inderdaad hun grondgebieden, maar waren toch al PRO russisch gezind, en moesten weinig van de Oekraieners weten...
Dus ik vraag het me dan openlijk af: is het niet beter dat ze die kwijt zijn?
Een regio met separatisten, lijkt me niet echt bevorderlijk. Kijk naar de Catalanen in Spanje, en heel dat gedoe geweest met Puigdemont...
Maar ook in Hong Kong, Taiwan....
Ik zou moest ik Zelenski zijn, aan tafel gaan en zeggen tegen Putin. Ok tis goed, hou ze maar, we gaan de oorlog stoppen, op voorwaarde dat er geen meerdere gebieden nog moeten worden afgestaan.
Misschien heb je een punt, misschien niet, maar eerlijkheidshalve vind ik die laatste zin een fout signaal.Ja en Nee vind ik persoonlijk.
het waren inderdaad hun grondgebieden, maar waren toch al PRO russisch gezind, en moesten weinig van de Oekraieners weten...
Dus ik vraag het me dan openlijk af: is het niet beter dat ze die kwijt zijn?
Een regio met separatisten, lijkt me niet echt bevorderlijk. Kijk naar de Catalanen in Spanje, en heel dat gedoe geweest met Puigdemont...
Maar ook in Hong Kong, Taiwan....
Ik zou moest ik Zelenski zijn, aan tafel gaan en zeggen tegen Putin. Ok tis goed, hou ze maar, we gaan de oorlog stoppen, op voorwaarde dat er geen meerdere gebieden nog moeten worden afgestaan.
Ik heb sinds de oorlog in Oekraine, nog geen enkel Nieuwsjournaal gemist,Gelieve dit te bewijzen.
Je vergeet 1 belangrijk gegeven:Misschien heb je een punt, misschien niet, maar eerlijkheidshalve vind ik die laatste zin een fout signaal.
Omdat als ze zomaar zouden toegeven, dan gaat Rusland zijn legertje terug heropbouwen en over x jaar annexeren ze opnieuw x gebieden.
Tegen 20xx is Oekraïne dan gewoon onderdeel van (Groot) Rusland.
Dat is dan exact wat er gaat gebeuren. Dat scenario ziet het kleinste kind gebeuren, als men steeds te snel toegevingen gaat doen.
Ik heb sinds de oorlog in Oekraine, nog geen enkel Nieuwsjournaal gemist,
en Robin Raeymakers , die toch wel erg accuraat de gebeurtenissen verslaat, heeft dit toch al veel keer uitgelegd.
Die provincies zijn nu eenmaal PRO RUSSISCH. Wat is daar nu zo ongeloofwaardig aan?