Pieterjan94
Well-known member
^de inkomsten uit olie en gas waren inderdaad hoger in feb-apr maar intussen zitten ze toch al even onder het niveau van 2021, ondanks de torenhoge prijzen voor Europa
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De inkomsten waren zelfs hoger in juli als ik me niet vergis. Geen idee hoe het in augustus was.^de inkomsten uit olie en gas waren inderdaad hoger in feb-apr maar intussen zitten ze toch al even onder het niveau van 2021, ondanks de torenhoge prijzen voor Europa
In se spreekt de data hetgeen @Général Zantas zei niet tegen. Eerste 6 maanden waren de inkomsten hoger dan vorig jaar en niet feb-april zoals je al eerder zei. Rusland heeft tot nu toe nog steeds meer inkomsten uit olie en gas verkoop binnengeharkt dan dan het jaar voordien.^ik zie die claim niet terug in het artikel.
Die claim is bovendien fout als je kijkt naar de cijfers die het ministerie van financiën in Rusland zelf deelt. Augustus was een hele slechte maand. China krijgt gewoon grote kortingen om toch maar iets van inkomsten te genereren, maar het blijft allemaal te min.
Samenvattend draadje
^ik zie die claim niet terug in het artikel.
Die claim is bovendien fout als je kijkt naar de cijfers die het ministerie van financiën in Rusland zelf deelt. Augustus was een hele slechte maand. China krijgt gewoon grote kortingen om toch maar iets van inkomsten te genereren, maar het blijft allemaal te min.
Samenvattend draadje
Je zou je voor minder beroerd voelen als je behoort tot de entourage van Poetin.![]()
Noodlot slaat weer toe in Poetins achterban: hoofdredacteur van Russische krant plots overleden aan ‘beroerte’
Er lijkt maar geen einde te komen aan de verdachte overlijdens binnen de vertrouwenskring van de Russische president Vladimir Poetin. Dinsdag nog raakte bekend dat de 39-jarige luchtvaartdirecteur <a...www.hln.be
Bijna de Sopranos aan het worden.
Maar hier lijkt het precies meer anti-Poetin mensen die acties voerenJe zou je voor minder beroerd voelen als je behoort tot de entourage van Poetin.
Seksueel contact met fauna en flora ...Er zijn drie zaken waartegen de huurlingen in spe niet mogen zondigen. “De eerste zonde is deserteren”, zegt hij. “Niemand bedenkt zich en niemand trekt zich terug aan het front. Niemand geeft zich over. Tijdens je training zal je horen over de twee granaten die je bij je moet hebben als je gevangen wordt. De tweede zonde gaat over drugs en alcohol. Die mag je niet gebruiken tijdens de zes maanden dat je met ons aan het front bent. De derde zonde is plunderen, inclusief seksueel contact met plaatselijke vrouwen, fauna, flora, mannen, om het even.”

Ondertussen zouden al 10.000 gevangen gerekruteerd zijn. Dit is +/- de volledige Belgische gevangenispopulatie en een aanzienlijk percentage van het aanwezige Russische leger in Oekraïne.Niet onafhankelijk geverifieerd, maar dat is ook een manier om je gevangenenpopulatie naar omlaag te krijgen.
Doet me wat denken aan de NKVD die in 1941 bij de Duitse invasie de gevangenispopulatie in het Westen van de USSR decimeerde. Ca. 100.000 slachtoffers volgens sommige ramingen.Ondertussen zouden al 10.000 gevangen gerekruteerd zijn. Dit is +/- de volledige Belgische gevangenispopulatie en een aanzienlijk percentage van het aanwezige Russische leger in Oekraïne.
Werden die niet opgeleid om tankmijnen onder Duitse tanks te plakken?Doet me wat denken aan de NKVD die in 1941 bij de Duitse invasie de gevangenispopulatie in het Westen van de USSR decimeerde. Ca. 100.000 slachtoffers volgens sommige ramingen.
Niet, de meesten zullen zich 1) ofwel direct overgeven en zo proberen vrij te komen 2) hun criminele leven terug oppakken en plunderen, verkrachten en moorden maar nu als soldaat.Hoe hard gaan die gevangenen hun vel riskeren..
Zal ook wel gebeurd zijn met de "gelukkigen" die wat verder van het front zaten. De NKVD zou ook een 13.000-tal soldaten hebben geëxecuteerd in de Slag bij Stalingrad wegens vermeend defaïtisme en vermoedelijk ook heel wat kinderen die uit pure noodzaak hand- en spandiensten verleenden voor de Duitsers om toch maar iets van eten te krijgen. Enfin, andere tijden, andere zeden. Maar de hele regio baadt in een tragische en bloederige geschiedenis.Werden die niet opgeleid om tankmijnen onder Duitse tanks te plakken?
Tenzij ze op Dostojevskiaanse wijze het Licht hebben gezien en hun leven gaan wijden aan de Heer.Niet, de meesten zullen zich 1) ofwel direct overgeven en zo proberen vrij te komen 2) hun criminele leven terug oppakken en plunderen, verkrachten en moorden maar nu als soldaat.
Ik vermoed voor iets gelijkaardigs als dit:@Avondland
Waarvoor zouden die 2 granaten dienen als ze gevangenhttps://ima worden?
1 granaat om te laten ontploffen dicht bij vijandelijke troepen, ok. Maar waarom 2?
Zeer onwaarschijnlijk dat Russische gevangenen gaan vechten met de Bushido in gedachte. De suïcidale doodsverachting van Japanners in WOII ga je niet terugvinden in het hedendaagse Rusland, ook al is hun manier van oorlogsvoering de facto suïcidaal.Ik vermoed voor iets gelijkaardigs als dit:
Het zou wel ironisch zijn als Poetin uit een raam zou vallen. Keiharde karma.Lees online berichten over het verkeersongeval van Zelensky alsook een moordpoging op Poetin. Ik vond het moeilijk om hier betrouwbare informatie over te vinden. Het verkeersongeval is zonder veel erg, maar de moordpoging is onduidelijker. Ik heb een factcheck gevonden van Newsweek waarin toch blijkt dat dat niet bewezen is.
![]()
President Zelensky betrokken bij verkeersongeval in Kiev
De Oekraïense president Volodymyr Zelensky is woensdag betrokken geraakt bij een verkeersongeval in Kiev. Zijn woordvoerder Serhii Nykyforov meldt in een Facebookbericht dat Zelensky daarbij niet ernstig gewond is geraakt.www.hln.be
![]()
Fact Check: Did Vladimir Putin Face an Assassination Attempt?
The General SVR Telegram social media account made the claim the Russian leader was in a limousine when a "loud bang" was heard.www.newsweek.com