Dat "detail" negeert of minimaliseert hij hier elke 2 dagen ...
Heb je het op mij? Beetje overdrijven kan je ook zeg. Ga mijn post historie maar eens na. Elke 2 weken zal het eerder zijn.
En wat gaat er gebeuren als Putin geen uitweg meer ziet in een conventionele oorlog?
Hij zit nu al 2 maanden te dreigen met een nucleaire oorlog.
Wat maakt jullie zo zeker dat hij niet naar een atoombom gaat grijpen als hij serieus gaat verliezen?
1 ding dat Putin keer op keer heeft gedaan, is verder escaleren zonder dat daar reden voor was.
Vacuümbom was toch al gebruikt? Gifgas ook naar het schijnt.
Ivm slachtoffers van EU:
- ga eens in Nederland horen hoe ze over de 196 doden denken van MH17.
Of zijn we dat al vergeten?
Ik heb de colonne lijkwagens gezien op de A2 van Eindhoven naar Hilversum. Vergeet ik niet meer hoor.
Allemaal omdat mijnheertje iets wilde kunnen claimen in Oekraïne.
- 4 Belgen ook op MH17
- vrouw in de UK na vergiftiging, haar man heeft het kennelijk overleeft, maar nog steeds problemen.
Ok dan. Russisch vliegtuig boven Ukraine wordt neergehaald door Belgische F16.
Volgende sortie wordt Franse Rafaele neergehaald door SAM in Ukraine, vlucht die SAM1 gaat uitschakelen wordt neergehaald door SAM2 op Russisch grondgebied. Vlucht 2 op weg naar SAM2 wordt onderschept. En voor ge het weet hebt ge dogfights boven Siberië, zit ge NATO luchtafweer te installeren op't rode plein en moet ge grondtroepen uitsturen voor de mobiele luchtafweer te onderdrukken en neergehaalde piloten te redden
Een No Fly instellen EN afdwingen is de facto een open oorlog
Trekt het maar in het belachelijke: dogfights boven Siberië, NATO luchtafweer op het Rode Plein, echt ja.
Alsof geen enkele luchtmacht eraan gedacht heeft dat er SAM raketten zijn.
USAF heeft F-15E Strike Weasels en F-16 Wild Weasels die deze opzoeken, Navy de F-18 Prowler, Duitsland de Tornado ECR,
Franse Rafales hebben boven Libië laten zien dat SPECTRA serieus wat in zijn mars heeft en Italië heeft al geoefend met
F-35 in de SEAD/DEAD rollen.
Een F-22 of B-2 die boven Oekraïne patrouilleert neerschieten zal ook niet simpel zijn met hun lage radar signature.
Na een paar dagen zou geen enkele Russische SAM meer zijn radar aan durven zetten, want dan worden ze direct opgeblazen.
Ivm open oorlog: Russische TV niet gezien? Voor hen is het al een open oorlog.