Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelensky krijgt vraag om aanvallen op Russische oliesector af te bouwen voor stabiliteit op wereldmarkt
Zijn reactie: "Ik wil nogmaals benadrukken dat als Rusland bereid is de Oekraïense energiesector niet aan te vallen, wij in reactie daarop hun energiesector ook niet zullen aanvallen", aldus de Oekraïense president.
Omdat Oekraïne de oorlog is van Biden !!!!Ik begrijp Trump en z'n administratie niet. Hij is in oorlog met Iran, een bondgenoot van Rusland en een land dat toenadering zoekt met China en Noord-Korea. De traditionele vijanden van de VS. Hoe kan hij niet inzien dat Oekraïne helpen in zijn eigen voordeel is? Onbegrijpelijk!
In principe is het een oorlog van Obama. De oorlog is al in 2014 begonnen.Omdat Oekraïne de oorlog is van Biden !!!!
Alles waarin Biden A stelde, daar zal Trump B stellen.
Eigenlijk als je dat allemaal bekijkt dat je min of meer mag zeggen dat WO3 onderhuids al bezig is. West tegen oost. Bepaalde blokken zoals de EU moeten zich daarover nog effectief uitspreken, maar in feite zitten we er al tot onze nek in. China die kijken de kat uit de boom, maar zullen wel eens in Taiwan binnen staan ook.Ik begrijp Trump en z'n administratie niet. Hij is in oorlog met Iran, een bondgenoot van Rusland en een land dat toenadering zoekt met China en Noord-Korea. De traditionele vijanden van de VS. Hoe kan hij niet inzien dat Oekraïne helpen in zijn eigen voordeel is? Onbegrijpelijk!
Rusland valt Oekraïne aan.In principe is het een oorlog van Obama. De oorlog is al in 2014 begonnen.
Maar zijn problemen met Iran nu, zouden voor hem toch een reden zijn om wel in te grijpen.
Ik begrijp Trump en z'n administratie niet. Hij is in oorlog met Iran, een bondgenoot van Rusland en een land dat toenadering zoekt met China en Noord-Korea. De traditionele vijanden van de VS. Hoe kan hij niet inzien dat Oekraïne helpen in zijn eigen voordeel is? Onbegrijpelijk!
Omdat Rusland de grootste onbekende is in het geval van een oorlog.Ik begrijp Trump en z'n administratie niet. Hij is in oorlog met Iran, een bondgenoot van Rusland en een land dat toenadering zoekt met China en Noord-Korea. De traditionele vijanden van de VS. Hoe kan hij niet inzien dat Oekraïne helpen in zijn eigen voordeel is? Onbegrijpelijk!
Amai, wat een stuk laffe kloot durft dat vragen aan Zelensky?Zelensky krijgt vraag om aanvallen op Russische oliesector af te bouwen voor stabiliteit op wereldmarkt
Zijn reactie: "Ik wil nogmaals benadrukken dat als Rusland bereid is de Oekraïense energiesector niet aan te vallen, wij in reactie daarop hun energiesector ook niet zullen aanvallen", aldus de Oekraïense president.
Hongarije, Slovakije, Duitsland, Oostenrijk? Er zijn wel wat kandidaten denk ik.Amai, wat een stuk laffe kloot durft dat vragen aan Zelensky?
"Ja maat, wil je aub je land rustig laten plat bombarderen en stoppen met terugvechten? Want het kost nu toch 3€ extra om te gaan tanken voor ons, je snapt dat dat niet kan."
Natuurlijk is dit geen toeval héNiet toevallig dat dit nu uitkomt natuurlijk en waarschijnlijk zullen er komende weken wel nog pittige dingen vrijgegeven worden. Benieuwd wat Orban hier tegenover kan stellen (buiten het hertekenen van kiesdistricten, het onmogelijk maken voor expats om te stemmen en de oppositie zo goed als bannen van enkele nationale televisiekanalen).
Dat is tegen Orban zeggen: Je kan ver gaan in uw verkiezingsstrijd maar pas op om niet TE ver te gaan, want er is ook vuile was van u dat we buiten kunnen hangen als het echt moet.Volgens The Insider belden Lavrov en Szijjártó “verschillende keren” tussen 2023 en 2025. Daarbij werd “gevoelige informatie” uit de interne keuken van Hongarije en de EU gedeeld. Szijjártó kwam onderdanig over, “op het slaafse af”, aldus de publicatie, die de gesprekken kon beluisteren of transcripties las.
Wat is er eigenlijk gebeurd met die tape waarmee gedreigd werd om Peter Magyar in een slecht daglicht te stellen. Is dat verhaal een stille dood gestorven?Niet toevallig dat dit nu uitkomt natuurlijk en waarschijnlijk zullen er komende weken wel nog pittige dingen vrijgegeven worden. Benieuwd wat Orban hier tegenover kan stellen (buiten het hertekenen van kiesdistricten, het onmogelijk maken voor expats om te stemmen en de oppositie zo goed als bannen van enkele nationale televisiekanalen).
Magyar was ze voor. Hij heeft toen zelf publiekelijk verklaard, dat hij daar effectief naakt lag met zijn ex en ze seks gehad hebben met als quote: Wat is er mis met seks tussen twee volwassen mensen met wederzijdse toestemming? Dat ze het maar (open en bloot) publiceren, ik heb niks verkeerd gedaan.Wat is er eigenlijk gebeurd met die tape waarmee gedreigd wet om Peter Magyar in een slecht daglicht te stellen. Is dat verhaal een stille dood gestorven?
Allemaal goed en wel voor de verkiezingen maar deze implicaties gaan toch wel wat verder dan een beschadigingsoperatie. Oligarchen van de lijst halen, 128 entiteiten laten schrappen, gevoelige EU/nato informatie doorspelen... the list goes on.Niet toevallig dat dit nu uitkomt natuurlijk en waarschijnlijk zullen er komende weken wel nog pittige dingen vrijgegeven worden. Benieuwd wat Orban hier tegenover kan stellen (buiten het hertekenen van kiesdistricten, het onmogelijk maken voor expats om te stemmen en de oppositie zo goed als bannen van enkele nationale televisiekanalen).