NBA 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Shaq is echt een karikatuur aant worden. Nu ivm Mitchell, zijn beef met Mcgee, Howard die niet blij mag zijn met zijn ring, etc.
 
Ik denk dat ze die vooral screentime geven voor zijn fratsen. Als analyst heb ik daar nog niet vaak iets zinnigs uit weten komen.
Geef mij dan maar een Kenny Smith of Reggie Miller, opvallend dat het vaak guards zijn die beter zijn in analyse van het spel.
 
Toch een aantal jaar geen NBA meer gevolgd, dus het is nu wel moeilijk om terug mee te zijn met de oplomende spelers en teams. Dus ook wat raar om Philly, Nets, Jazz en Suns zo in de rangschikking te zien staan.

Heb ook nooit één specifieke ploeg gevolgd, ben eerder fan van bepaalde spelers zoals Love, Melo, KD,.... Dus ik zou eens moeten zoeken welke de 2021 varianten van deze spelers zijn 😁 (KD uitgesloten want die doet zeker nog mee).
Het liefst van al zie ik het mid range spel, spijtig dat je dat zo weinig ziet in het 3 pt tijdperk.
 
Deze week dit gezien:

De evolutie van het spelletje zeker...
In mijn ogen wel makkelijker gemaakt door de regelgeving (harde defence zie je bijna niet meer). Hoge scores trekken nu eenmaal meer publiek dus ik zie dit nog niet direct terug veranderen.

Die gast heeft een leuk kanaal btw als je een fan bent van stats maar te lui om zelf in de tabellen te duiken...
 
Deze week dit gezien:

De evolutie van het spelletje zeker...
In mijn ogen wel makkelijker gemaakt door de regelgeving (harde defence zie je bijna niet meer). Hoge scores trekken nu eenmaal meer publiek dus ik zie dit nog niet direct terug veranderen.

Die gast heeft een leuk kanaal btw als je een fan bent van stats maar te lui om zelf in de tabellen te duiken...
Van de week ook gezien.
Vooral die laatste grafiek man 😂
 
Vroeger was het altijd "offence wins games, defence championships", nu is het eerder "3's win championships" 😅
 
Deze week dit gezien:

De evolutie van het spelletje zeker...
In mijn ogen wel makkelijker gemaakt door de regelgeving (harde defence zie je bijna niet meer). Hoge scores trekken nu eenmaal meer publiek dus ik zie dit nog niet direct terug veranderen.

Die gast heeft een leuk kanaal btw als je een fan bent van stats maar te lui om zelf in de tabellen te duiken...
Dat is één van de beste kanalen die er zijn. Volg die al heel lang, zijn filmpjes zijn altijd massa's interssant.
 
Vucevic naar de Bulls :smile:, die krijgen nu toch ook wel een mooie two-star combo met LaVine...
De Magic zijn toch echt een rommelig team aan het worden he, dit is al de derde "rebuild" sinds Howard daar vertrokken is.

De Heat Oladipo er bij (benieuwd of die terug zijn niveau wat kan halen), ze kunnen daar wel wat regelmaat gebruiken in hun offence.
Chance dat ze in het oosten zitten en de playoffs wel zullen halen.

Blazers Powell van de Raptors erbij, toch wel weer een goede aanwinst (wel free agent deze zomer).

Voor de rest geen blockbuster trades (Lowry blijft dan toch bij de Raptors).
 
Geen blockbuster trades, maar na de Griffin buy out naar Nets doet Aldridge net hetzelfde (op vet minimum contracts). Ze gaan allemaal hun ring ophalen.

Irving - Harden - Durant - Griffin - Aldridge (DJ)

#yolo

Benieuwd waar Drummond nog naar toe trekt.
 
Laatst bewerkt:
Allemaal op minimum contracts. Ik snap dat ergens wel, die willen allemaal een ring halen in hun carrière. Blake & LA (& zelfs Harden) zien het superteam Nets als waarschijnlijk hun beste mogelijkheid om dit nog te bereiken.

Drummond zit voor het eerst in zijn carrière eens in een deftig team die iets van echte betekenis kan spelen, dus ik begrijp zeker ook de move. Bij de Cavs werd hij ook gewoon bij het huisvuil gezet. Dat hij volgend seizoen maar eens een slimme beslissing neemt, want hij heeft nog veel jaren voor de boeg.

Maar al die gekochte super teams, pff. Je zal maar eens een kleiner team zijn die al jarenlang via draft iets probeert uit te bouwen en zo'n teams dan uiteindelijk tegen komt.
 
Laatst bewerkt:
Geen blockbuster trades, maar na de Griffin buy out naar Nets doet Aldridge net hetzelfde (op vet minimum contracts). Ze gaan allemaal hun ring ophalen.

Irving - Harden - Durant - Griffin - Aldridge (DJ)

#yolo

Benieuwd waar Drummond nog naar toe trekt.
en ie stopt ermee door hartritmestoornissen :>/
 
Er is maar 1 GOAT.

vLBUYm.png
 
Play-in & playoff time!

Er is wat gepokerd geweest de laatste speeldagen. Clippers express verloren van Houston & OKC zodat ze op 4th seed bleven en niet op 3th, zo kunnen ze Lakers (mogelijks) ontwijken tot WCF. Denver geen moeite gedaan tegen Portland om Lakers naar play-in te duwen en zo tegen Portland uit te komen (ipv Lakers).

Het wordt weer razend interessant in het Westen. Ik zou er niet gerust in zijn als Lakers zijnde, als Steph weer één van zijn ongenaakbare avonden (hij heeft er wel een paar gehad dit seizoen) heeft kan het wel eens leuk worden.
 
Voor wat het waard is natuurlijk. Eerste keer ooit! In de jaren '90 hadden de Bulls een betere record in het oosten.


187476470_10165542413155268_7432670808916781283_n.jpg



Hopelijk DM snel fit, want al meer dan een maand out.
 
Warriors hebben het toch beter gedaan dan verwacht tegen de Lakers. Jammer van de refs die echt belachelijk slecht waren op het einde.
Als de Warriors de volgende game kunnen winnen maken ze zeker een kans tegen de Jazz vind ik. Ik denk dat de Warriors zelf liever tegen de Jazz spelen dan tegen de Nuggets.

Dit nog eens zien zou wel prachtig zijn (Sorry Waffel :tongue:):
RecklessIllfatedIslandcanary-size_restricted.gif


De playoffs in het Westen gaan fantastisch worden als er niet teveel blessures zijn. Lakers zijn nog altijd met voorsprong de favoriet voor mij om de titel te winnen. Ze zijn alleen nog maar beter geworden sinds vorig jaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan