NBA 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jokic zoals verwacht MVP, kon niet anders natuurlijk!
Geen enkele Amerikaan in de top 3 trouwens.

Sixers naar huis (Harden weer een flop in de playoffs!), Miami toch een dark horse voor de finals imho.
Suns hebben het verrassend moeilijk met Doncic en co. Opvallend dat de Mavs hun winst afhankelijk is van Doncic zijn assists i.p.v. zijn points.
 
Het is vooral opvallend wat een mooie stats de Grizzlies maken als Morant afwezig is. Was tijdens regular ook al (20-5 zonder Ja). Suns geven mij niet het gevoel dat ze ring kunnen halen, tegen de Pelicans ook al 2 games afgegeven. Philly toch ook weeral een fail rijker. Hun fans waren zo zeker dat ze de finals gingen spelen. Wat een dipshits zijn dat trouwens, die invaden al weken de social media van de Nuggets om te komen trash talken over Jokic.

Bij GSW weten ze toch als de beste hoe ze guards moeten opleiden, nu speelt Poole daar ook al de pannen van het dak..
 
Laatst bewerkt:
Ik gok op GSW voor het Westen.
In het Oosten is het moeilijker vind ik.
Boston en de Bucks zijn de betere teams maar ik wil ze het wel nog zien doen tegen dit Miami.
 
Suns toch. :laugh:

2tJaQO4.jpg


Over the course of a 7-game series, Luka Doncic outscored 4th place MVP Devin Booker (218 to 164), outrebounded 7'0 Deandre Ayton (69 to 57) and outassisted Chris "Point God" Paul (49 to 40). Oh and he also had more steals than DPOY runner-up Mikal Bridges (15 to 9).
 
Celtics hebben het vrijdagnacht verpest, vrees ik.
Ook al hebben ze altijd gewonnen na verlies deze play-offs, zie ik het somber in voor vanavond.
 
Was inderdaad eenzijdiger dan ik had verwacht.
Tatum was toch echt nergens deze finals: 21pts, 36%FG en 3.8turnovers
Curry laat nog maar eens zien waarom die in de top 15 aller tijden thuis hoort, terechte finals MVP imho
 
Celtic's choking in de laatste 4 minuten van Game 4 was de ommekeer. Hadden ze die game binnengehaald (hadden toen echt wel het momentum in eerste deel van het 4e quarter) waren ze wellicht wel kampioen geworden.

Ook in Game 5 hadden ze nog wel veel goede momenten, maar helaas ook veel totale non-momenten en veel te veel turnovers overall. Als je niet kan winnen van GSW met een slecht shootende Curry dan zag ik de bui al wel hangen voor het vervolg...

Game 6 moet ik nog zien, maar gezien de uitslag niet heb kunnen vermijden, dringt de tijd niet.
 
Celtic's choking in de laatste 4 minuten van Game 4 was de ommekeer. Hadden ze die game binnengehaald (hadden toen echt wel het momentum in eerste deel van het 4e quarter) waren ze wellicht wel kampioen geworden.

Ook in Game 5 hadden ze nog wel veel goede momenten, maar helaas ook veel totale non-momenten en veel te veel turnovers overall. Als je niet kan winnen van GSW met een slecht shootende Curry dan zag ik de bui al wel hangen voor het vervolg...

Game 6 moet ik nog zien, maar gezien de uitslag niet heb kunnen vermijden, dringt de tijd niet.
3-1 of 2-2 was inderdaad decisive moment. Als ze die away win van G1 als voordeel hadden kunnen houden om aan G5 te beginnen, dan zag ik ze echt niet meer verliezen. Bij 2-2 wist ik dat het gedaan was, al had ik wel verwacht/gehoopt dat er een G7 ging komen.

Ik vrees dat dit een vrij unieke kans was voor de C's, ik zie de concurrentie in het Oosten niet direct verzwakken komende seizoenen. Tatum en Brown hebben nog wat marge, maar Tatum moet echt stoppen met whinen en de juiste mentaliteit krijgen. Choket nog iets te veel om Top5 in de NBA te worden voor mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan