NBA 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zowat halverwege het seizoen nu. Sommige teams moeten nog wat uitgestelde games spelen, maar er zijn er al een hele boel met 41 games op de teller.
Enkele bedenkingen:
  • Chicago :love: waar de synergie tussen DeRozan en LaVine beter lijkt te werken dan verwacht. Ik begin stilaan te geloven dat ze wel wat verder gaan geraken in de play-offs.
  • Lakers blijven sukkelen, vooral Westbrick die imho nog steeds niet door heeft dat hij anders gaat moeten beginnen spelen. Poor LeBron!
  • Bucks komen onder stoom en blijven bij de favorieten in het Oosten.
  • Nets hebben Kyrie (half) terug en Harden speelt terug wat meer op niveau, maar ik zie ze nog steeds niet all the way gaan.
  • Ja Morant :love:
 
Celtics toch ook aan een lekkere reeks bezig, begint eindelijk te klikken.
Gaan leuke play-offs worden denk ik..
 
Er zijn in het Oosten vier teams sterk bezig op dit moment: Heat, Celtics, Sixers en Bucks.
Het zal tussen die vier gaan voor de finals denk ik.
Bulls zaken steeds verder weg (hebben tegen de top-teams nog bijna niet gewonnen trouwens) en Nets zie ik ook niet snel keren.
Cleveland heeft echt nog een te jonge ploeg voor een diepe playoff-run, maar die komen er de komende jaren wel...

In het Westen moeten de Warriors toch wel gaan uitkijken, die hebben Green echt nodig imho.
Suns daar voor mij toch favoriet al ben ik wel benieuwd naar de Grizzlies (Morant :love:).
Doncic is met de Mavs ook aan een mooie reeks bezig, benieuwd of die iets gaan kunnen forceren.

Laat de playoffs maar beginnen!
 
Niet over dit seizoen maar er is momenteel een limited (gedramatiseerd) HBO serie over de Lakers namelijk Winning Tme.


Anyway, krijgt zeer goede reviews voorlopig. Eerste aflevering smaakte in ieder geval naar meer.
Streamt wel nog niet in België :unsure:
 
Nikola Jokic became the first player in NBA history to accumulate at least 2,000 points, 1,000 rebounds and 500 assists in a single season.

My man Jokic er weer serieus baller seizoen op zitten. Trashy Nuggets op zijn rug genomen richting de play offs en weeral een dozijn mijlpalen en records bereikt. Moest die voor een big market team spelen...
 
Nikola Jokic became the first player in NBA history to accumulate at least 2,000 points, 1,000 rebounds and 500 assists in a single season.

My man Jokic er weer serieus baller seizoen op zitten. Trashy Nuggets op zijn rug genomen richting de play offs en weeral een dozijn mijlpalen en records bereikt. Moest die voor een big market team spelen...
Is echt wel de MVP dit seizoen!
Enkel het record van zijn team (niet top 4) is wat in zijn nadeel, maar je kan toch niet naast die stats kijken.
 
Screen-Shot-2022-04-11-at-12.35.42-AM-1.jpg

Voorspellingen voor wie er uit het Oosten en Westen komt?
In het westen lijkt mij Phoenix met voorsprong de beste ploeg.
In het oosten zijn er 5 ploegen die kans maken (Celtics, Nets, Heat, Bucks & misschien 76'ers)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan