NBA 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da zou ik eigenlijk niet durven zeggen. Denk dat Clippers nog steeds konden winnen. Zeker als Kawhi healthy was en besloot van enough of this shit.

Ik zou Quin nu ook niet echt als coach willen, lijkt me niet zo een flexibele tactische meester. Line up is ook beperkt (zeggende als hater).
Het is zoals je zegt Gobert is een liability, maar zijn backs ups zijn dat nog meer. Maakt dat de line up sterk beperkt wordt door hem.

Ik zit al lang op Gobert is overrated eiland (srry Wafel).
Hij is underrated als speler in de regular season, maar in de playoffs is hij verschrikkelijk overrated. Zodra mensen small gaan en gameplan rond hem ontwikkelen is het gedaan. En zoals je zegt, dan is het de taak van Quin om daar iets aan te doen, maar is zo koppig als iets.

Bedankt voor het vertrouwen Cerv, maar 't is echt een zootje in Jazz nu en de meeste fans hebben het niet eens door.
Ik zit in een aparte groep waar je mag zeggen wat je wil (in de die-hard pagina mag je niets van kritiek hebben bijna...) en daar weten we allemaal hoe het staat. Met Rudy zijn contract zitten we in grote problemen voor de komende playoffs jaren en Quin werd OPNIEUW outcoacht in de playoffs, en dan niet eens door een tactische genie. Kijk naar Suns nu, zo moet je coachen. Ik hoop dat Donovan daar met Wayde en co zegt op wat het slaat, want anders zou ik weggaan moest ik hem zijn, hij is véél te goed om niet elk jaar écht mee te doen voor de titel.
 
Suns zijn echt wel wauw, ik hoop dat ze all the way gaan. Het is wel het enigste team dat al heel de playoffs (zo goed als) volledig fit is. Ik had toch graag Kawhi gezien, helaas.

Alleszins, het wordt eens iets anders. Suns & Clippers nog nooit title gehaald, Hawks since '58 niet meer en Bucks sinds '71.
 
Suns zijn echt wel wauw, ik hoop dat ze all the way gaan. Het is wel het enigste team dat al heel de playoffs (zo goed als) volledig fit is. Ik had toch graag Kawhi gezien, helaas.

Alleszins, het wordt eens iets anders. Suns & Clippers nog nooit title gehaald, Hawks since '58 niet meer en Bucks sinds '71.
Ik denk dat Kwahi terug is voor CP3.

Ik denk Suns - Hawks finale met Suns als champ.
 
Ik dacht dat Kawhi geopereerd moest worden? Dat zeiden ze toch tijdens de jazz clippers games, heb het niet meer gevolgd sindsdien.

Ik hoop op Suns Bucks finale!
 
Ik dacht reports te lezen dat Kawhi day-to-day was en CP3 koorts had gekregen (zou positief getest zijn op corona).
Ma blijkt dan niet correct.

Vandaag komt CP3 terug.

Bucks maken zelfde defensieve fouten als 76ers en knicks tegen de Hawks.
Bereiden die coaches zich wel voor. Bud suckt enorm.


Hawks zijn beter dan ik verwacht had, maar ik denk dat ze de heat van vorig jaar zijn. Dit jaar serieus overachieven.
 
Proficiat Giannis en The Bucks! Zoveel respect voor de franchise hoe ze rond hem stap voor stap hebben gebouwd en hoe hij het vertrouwen is blijven geven. Moesten er velen een voorbeeld aan volgen 🤩.

“I could go to a superteam and just do my part and win a championship but this is the hard way to do it … And we did it, we f—king did it.” - Giannis
 
Maat van mij is NBA beginnen volgen door mij. Zette drie jaar terug ne tattoo van de hoorns en nummer Giannis en is nu verdorie al kampioen :tongue:
Super blij met de Bucks als kampioen. Voelt een beetje als een win voor alle kleine franchises ;p

Goe da CP3 hem niet won. Iedereen begon hem ineens terug zo graag te hebben, alsof al die chokes in de playoffs en zijn anti-gedrag niet bestaan hebben. (ale goeie speler he, ma die begonnen hem als beste pg ooit te noemen enz)
 
Westbrook, Dwight, Ariza en nog wat Vets naar de lakers. Benieuwd hoe die big 3 gaan samen gaan.
 
Ik wil het eerst allemaal nog eens zien. LeBron nog een jaar ouder en hij staat al onder zoveel load management. AD die om de haverklap geblesseerd is. Westbrook ondertussen ook al 33j en toch zeer ball hog dominant. Hij gaat hun ook niet echt helpen om hun 3pt probleem op te lossen.
 
Naast de Lakers:
Bulls sign Lonzo, DeRozan & Caruso
Drummond gaat backup spelen van Embiid
Nets resign Griffin en sign Patty Mills
Heat sign Lowry, resign Butler en Robinson
Jazz sign Rudy Gay (mooie signing @waffel, wat een bench), resign Conley
Nuggets sign Jeff Green van Nets, resignen Barton, Jamychal Green & Austin Rivers. Hopelijk laten ze Millsap nu eindelijk lopen.
Curry resign met Warriors voor $215M/4year 🤑
CP3 resign met Suns voor $120M/4year, miljoenencontract tot zijn 40e :unsure:

Het is wel een eerste dagje geweest in FA, East wordt weer wat sterker.

Ohja, GELO zit in summer league voor de Hornets 🤓
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan