NBA 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lemme

Crew Member
Crowdfunder FE
NBA-new-logo.png


www.nba.com


Kalender:
NBA Schedule - NBA Games & Events | NBA.com


Let's play ball! 🏀
 
Seizoen kon niet beter beginnen met losses voor de superfriends teams :evil:

Ondertussen zijn de eerste 25 namen voor de all-time top 75 players bekend gemaakt: https://www.nba.com/75
Benieuwd wie er uit de boot gaat vallen!
 
Dit seizoen opnieuw de Knicks proberen te volgen. Vond ze vorig seizoen heel tof om te zien spelen. Kan Randle zijn vorm van vorig seizoen verder zetten? Gaat RJ Barrett zich verder kunnen ontwikkelen? Wat met de nieuwkomers als Fournier en Walker? Toppin heb ik in het offseason vaak op sociale media zien passeren. Wat met de roekies?
Imo dus veel om naar uit te kijken! Ik ben benieuwd!
 
Fournier was al 1 van m'n favoriete shooters bij de Magic, dus ik ben blij dat ie nu bij de Knicks zit :love:
Alleszins leuk om de eerste match van't seizoen in MSG in 2OT te winnen van de Celtics :D
 
NBA league pass, vanuit "Mexico" gekocht. 75 euro/Jaar ongeveer.
Lees wel dat veel moeilijker geworden is om het zo nog te doen.
 
Legaal is het NBA League Pass of Eleven (beperkt aanbod).
Niet legaal vind ge genoeg goede hd streams op het moment dat de match is.

Op dat vlak vond ik league pass leuk. Gewoon op een normaal uur de match herbekijken (met de timeouts eruit geknipt) en veel meer ondersteuning naar streaming devices maar fucking 200 euro via de officiële manier is te duur.
 
Ik kijk enkel highlights op youtube, zalig om de Bulls te zien spelen wel, denk dat ze er in LA toch effe ni goed van zijn als ze zien hoe Caruso daar speelt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan