NBA 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop als we doorgaan dat het geen 7 games wordt, want Suns kunnen nog op vakantie gaan en nog ruim op tijd zijn voor de volgende ronde pff. En die Conley is altijd geblesseerd, kom er echt gek van.
 
Wordt een WCF om van te smullen. Suns zijn echt wel goed. Hebben ook veel vertrouwen gepakt precies na het uitschakelen van LaBron.

CP3 is een baas. Hoe goed die nog is én zijn teammates beter maakt. Voor het seizoen iedereen maar lachen dat ze bompa hadden binnen gehaald met zijn huge contract. Ik zou hem zijn ring wel gunnen.
 
Hoop wel op een Nets- Clippers. Al mogen de Suns ook wel.

Gewoon liefst geen Bucks en Jazz aub. Ik hoef geen Ingles in de NBA finale te zien.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, ik snap niet hoe je sympathie kan hebben voor een ploeg als de Nets.

Ik vind het vooral een coole franchise sinds de verhuis. Zalige truitjes, heerlijke arena. Brooklyn zalig stukje van de wereld.

Nash ook wel een coach die je het gunt. Kyrie heel mooie speler ook.

Geen KD fan, maar blijft een zotte speler.
 
Flat earth Kyrie is nu niet echt een speler waar ik veel sympathie voor heb...
Alles aan die ploeg is zo gemaakt vind ik.
 
Flat earth Kyrie is nu niet echt een speler waar ik veel sympathie voor heb...
Alles aan die ploeg is zo gemaakt vind ik.
Maar wel 1 van de mooiste spelers in de NBA. Wat kan mij het dan schelen welke onzin hij naast het veld uitkraamt.

Geef mij maar Kyrie ipv onze valsen tragen Doncic, hoe goed die laatste ook moge zijn.
 
Nets zijn een kunstmatig gekocht superteam, bah. Kyrie en Harden kunnen mij toch maar matig bekoren. KD is wel de beste speler van het moment, wat een wedstrijd heeft die gespeeld.

Clippers zonder Kawhi, dat verdienen ze nu ook weer niet. Jazz krijgt de overwinning in de schoot geworpen.

EDIT: Of toch niet zo in de schoot geworpen :unsure: Wat een overwinning ook van de Hawks :').
 
Laatst bewerkt:
Kben dat echt kotsmoe dat we elk jaar geblesseerd zijn in de playoffs. Maar dan echt élk jaar he.
Donovan zit al twee weken op één been te spelen, Conley is al heel de tijd geblesseerd. Tis een wonder dat Gobert eens niet out is.
Zo frustrerend. Volgens bronnen hebben ze de handdoek al in de ring gegooid, we zullen zien of het fake info is of idd een sit-out game wordt.
 
Kben dat echt kotsmoe dat we elk jaar geblesseerd zijn in de playoffs. Maar dan echt élk jaar he.
Donovan zit al twee weken op één been te spelen, Conley is al heel de tijd geblesseerd. Tis een wonder dat Gobert eens niet out is.
Zo frustrerend. Volgens bronnen hebben ze de handdoek al in de ring gegooid, we zullen zien of het fake info is of idd een sit-out game wordt.
zou deze play offs eigenlijk geen excuus mogen zijn. Werkelijk geen enkel team is volledig healthy, behalve misschien phx als CP3 uit protocols mag.
 
Poeh, ik had echt gedacht dat dit het jaar van de Jazz ging worden. Respect voor de Clippers dat ze vrij makkelijk zonder Kawhi die 2 zeges binnen haalden. Die Terrance Mann, wtf :).

Het is inderdaad wat met die blessures dit seizoen, overdreven zelfs. De fitste teams gaan naar de finale.
 
Poeh, ik had echt gedacht dat dit het jaar van de Jazz ging worden. Respect voor de Clippers dat ze vrij makkelijk zonder Kawhi die 2 zeges binnen haalden. Die Terrance Mann, wtf :).

Het is inderdaad wat met die blessures dit seizoen, overdreven zelfs. De fitste teams gaan naar de finale.
Waarom?

Disclaimer: ben beetje een Jazz hater. Alle beter gezegd, ik kan niet tegen het overhypen van dit team. Zelfde met Blazers.
 
Waarom?

Disclaimer: ben beetje een Jazz hater. Alle beter gezegd, ik kan niet tegen het overhypen van dit team. Zelfde met Blazers.
Jazz heeft wel een sterke lineup. Zonder al die injuries stonden ze wel in WCF imo. Het is ook wel beetje nu of niet voor hun. Ik wou dat wij hun coach hadden tbh. Ik root ook wel voor de kleine franchises.

Probleem is wel dat Gobert vaak uitgebuit wordt in best of 7 series. Gewoon uit de paint trekken en die wordt een liability. Daar sta je dan als DPOY.
 
Jazz heeft wel een sterke lineup. Zonder al die injuries stonden ze wel in WCF imo. Het is ook wel beetje nu of niet voor hun. Ik wou dat wij hun coach hadden tbh. Ik root ook wel voor de kleine franchises.

Probleem is wel dat Gobert vaak uitgebuit wordt in best of 7 series. Gewoon uit de paint trekken en die wordt een liability. Daar sta je dan als DPOY.

Da zou ik eigenlijk niet durven zeggen. Denk dat Clippers nog steeds konden winnen. Zeker als Kawhi healthy was en besloot van enough of this shit.

Ik zou Quin nu ook niet echt als coach willen, lijkt me niet zo een flexibele tactische meester. Line up is ook beperkt (zeggende als hater).
Het is zoals je zegt Gobert is een liability, maar zijn backs ups zijn dat nog meer. Maakt dat de line up sterk beperkt wordt door hem.

Ik zit al lang op Gobert is overrated eiland (srry Wafel).
 
Blij dat het niet gelukt is voor Nets, wel dankzij injuries.
Ik had ze toch in finals (tegen lakers).


Maar man man man, ik zou als Bucks fan echt ni happy zijn. Dit team is toch niet goed? (of gewoon terrible coach)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan