NBA 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lakers weer vol met vuile ringchasers ja!

Als Bulls fan ben ik wel blij met wat er nu allemaal is binnen gekomen.
Een starting 5 met Lonzo, DeRozan, Lavine, Vucevic en Markkanen (hoewel die laatste wrs nog weg gaat) is toch al van een ander niveau dan de vorige jaren.

Heat ook wel een upgrade.
Hopelijk vinden die terug hun niveau van het vorige seizoen.
 
Hoe zit het met de verdeling van de verschillende posities bij de Knicks?
Ik heb het gevoel dat ze nu nogal guard-heavy zijn (Walker, Rose, Payton, ...), ik volg de ploeg wel niet echt.
 
Hoe zit het met de verdeling van de verschillende posities bij de Knicks?
Ik heb het gevoel dat ze nu nogal guard-heavy zijn (Walker, Rose, Payton, ...), ik volg de ploeg wel niet echt.
Robinson als starter en Noël als doublure voor C. Taj Gibson had ook weer bijgetekend zag ik. Randle en Barrett op de Forward plaatsen en dan Fournier op de SG denk ik. En dan hebt ge nog opvulling als Labissiere, Spellman, Burks, Knox, Toppin en Ntilikina. En natuurlijk de draft picks van vorig week.
 
Vraagje aan mensen die een League Pass hebben. Ik had graag dit jaar een team pass genomen in plaats van een volledige league pass, maar klopt het dat je dan enkel live wedstrijden kan kijken en dus niet meer uitgesteld?
 
Vraagje aan mensen die een League Pass hebben. Ik had graag dit jaar een team pass genomen in plaats van een volledige league pass, maar klopt het dat je dan enkel live wedstrijden kan kijken en dus niet meer uitgesteld?
Als je games kan downloaden voor offline te bekijken zal je wel uitgesteld kunnen kijken zeker?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan