NBA 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
En vannacht weeral verloren. Het probleem is dat ze hun 2 beste wing defenders hebben laten vertrekken en alleen Green in de plaats gehaald hebben en een hoopje guards. Het verlies van Grant is echt wel zwaar. Zelfs Plumlee zijn defense missen ze in 2nd unit. Hartenstein maakt er een soepje van. Hij mag zelf amper meedoen. Ze moeten aan het traden slaan of het wordt mediocre ten top tbh. Defensief zijn we zo zwak. Desondanks alles blijven we ook gewoon een zwakke coach hebben.

Jokic is going crazy dit seizoen en dat zegt genoeg over het team. Triple double machine.
 
Knicks hebben altijd het probleem van de te hoge verwachtingen.
Het gaat daar nu al jaren zo slecht/matig dat bij het minste positieve ze plots kampioen gaan spelen (Linsanity, Porzingod, ...).
Het is idd te hopen dat ze met dit jonge team iets kunnen opbouwen dat langer duurt dan een gehypte winstreak.
 
En vannacht weeral verloren. Het probleem is dat ze hun 2 beste wing defenders hebben laten vertrekken en alleen Green in de plaats gehaald hebben en een hoopje guards. Het verlies van Grant is echt wel zwaar. Zelfs Plumlee zijn defense missen ze in 2nd unit. Hartenstein maakt er een soepje van. Hij mag zelf amper meedoen. Ze moeten aan het traden slaan of het wordt mediocre ten top tbh. Defensief zijn we zo zwak. Desondanks alles blijven we ook gewoon een zwakke coach hebben.

Jokic is going crazy dit seizoen en dat zegt genoeg over het team. Triple double machine.
Inderdaad, wel overtime ma toch.
Heel slecht bezig.

Vond wel dat ze wat overachieved hadden vorig seizoen in play offs, ma dit had ik niet verwacht.

Tijd om Michael porter jr te traden voor echte verdedigers?
 
Ik wou hier al komen vieren omdat Philly het zo goed doet. Tot ik de uitslag van deze nacht zag.
Verliezen van Brooklyn dat zonder Irving, Durant en Dinwiddie speelden... Toch wat beschamend.

Blijkbaar was het ook onduidelijk waarom Irving er niet was las ik ergens. Nash wist het zelf niet.
 
Inderdaad, wel overtime ma toch.
Heel slecht bezig.

Vond wel dat ze wat overachieved hadden vorig seizoen in play offs, ma dit had ik niet verwacht.

Tijd om Michael porter jr te traden voor echte verdedigers?
Misschien wat overachieved door het falen van de Clippers, maar Murray was dan ook totaal crazy in de PO's. We hadden vorig seizoen wel een heel deep team en dat is nu volledig weggevallen. Front office heeft echt wel gefaald in off season.

MPJ is ondertussen nog 10 dagen niet inzetbaar wegens quarantaine en hij heeft al een week gemist. Zich niet aan de regels gehouden blijkbaar. De snuggerste lijkt hij toch niet, maar kan wel serieus ballen. Het zal een serieuze afweging worden om hem te houden of te traden voor assets. Dat laatste lijkt moeilijk aangezien hij cheap Rookie is en we niet veel cap space meer hebben. Moet sowieso iemand als Harris en/of Barton vertrekken.

Ze hebben echt een franchise player met Jokic en ze zijn het precies volledig aan het verneuken, fans hadden net verwacht dat we deze zomer een next step gingen kunnen nemen.

/end rant

Enfin, het kan alleen maar beter gaan van hier denk ik. Nieuwe pieces ook nog wat tijd geven.
 
Laatst bewerkt:
Ik probeer dit seizoen ook weer wat actiever te kijken. Tanken maar !!
Vooral belangrijk dat de andere tanken :p



Misschien wat overachieved door het falen van de Clippers, maar Murray was dan ook totaal crazy in de PO's. We hadden vorig seizoen wel een heel deep team en dat is nu volledig weggevallen. Front office heeft echt wel gefaald in off season.

MPJ is ondertussen nog 10 dagen niet inzetbaar wegens quarantaine en hij heeft al een week gemist. Zich niet aan de regels gehouden blijkbaar. De snuggerste lijkt hij toch niet, maar kan wel serieus ballen. Het zal een serieuze afweging worden om hem te houden of te traden voor assets. Dat laatste lijkt moeilijk aangezien hij cheap Rookie is en we niet veel cap space meer hebben. Moet sowieso iemand als Harris en/of Barton vertrekken.

Ze hebben echt een franchise player met Jokic en ze zijn het precies volledig aan het verneuken, fans hadden net verwacht dat we deze zomer een next step gingen kunnen nemen.

/end rant

Enfin, het kan alleen maar beter gaan van hier denk ik. Nieuwe pieces ook nog wat tijd geven.
Ik geloof als niet nugget van absoluut niet in MPJ.

De front office heeft iedereen laten gedaan zodat MPJ wel moet spelen, aangezien hij bijna enigste wing is :p


Gelooft er nog iemand in de clippers?
Zien er exact zelfde als vorig jaar uit : Iso Kawhi, Iso Paul en Iso lou.
Dit team wint echt niet van Lakers in 7 game series.
 
Offensief toch wel een serieus wapen, ook rebound machine. Maar kan geen defense spelen, helaas.
Mja als ge 20 scoort en geeft 30 op dan vind ik het ni zo spectaculair.

Trae young offensief goed, maar ik zou hem liever weg doen dan in mijn team hebben omdat een zeef is aan de andere kant.
 
Bulls ook weeral verloren.
LaVine wel weer 45pts, hopen dat ze met deze jonge core eens iets kunnen uitbouwen...
 
Nikola Jokic (244 points, 112 rebounds and 104 assists) is the second player with 200+ points, 100+ rebounds and 100+ assists through their first 10 games in a season.

This guy 😍
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan