NBA 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
West lijkt af te stevenen op een bloodbad.
Van 4-11 zitten 2 games bij elkaar. Dan nog play in tournament voor seed 9 & 10.
 

Dit was echt awkward. Op TNT hebben ze echt de Jazz met de grond gelijk gemaakt. I mean, Jazz is geen sexy franchise en geen titel etc, maar wat ze daar allemaal zaten te zeggen met Shaq op kop... Echt een bende clowns bijeen precies met momenten. En dan gaan ze live naar DM die net de game had gewonnen en krijg je natuurlijk een gigantisch awkward moment tussen Shaq en DM en Kenny die het wil goedpraten. Shaq had zonet heel het team zwart gemaakt én bovenop gezegd dat DM nooit een superstar kan worden.
 
Ik weet niet wat er met Shaq aan de hand is ma die blijft maar afgeven op Mitchel.

Dat ge dat doet op Gobert, akkoord. Hij heeft net Utah beroofd van 200 mil, maar toch ni Mitchel.
Dude kan ballen, is jong, mooie toekomst. Ziet er al een goede man uit.
 
Shaq moet eigenlijk niet veel zeggen. Zonder 2m15 en 147 kg te wegen had hij wss nooit in de NBA geraakt. Want van zijn winnaarsmentaliteit moest hij het ook al niet hebben vroeger. Als je een beetje je sport serieus neemt dan kun je vrijworpen binnen gooien. Als je daar iedere dag uren op oefent kan iedereen dat. En dat alleen zegt al genoeg over zijn mentaliteit vroeger.

DM is niet de enige waarop hij onterecht af geeft en het begint me meer en meer te storen. Is meer een beetje de big bully en volgens mij nemen er hem ook niet veel meer serieus.
 
Shaq moet eigenlijk niet veel zeggen. Zonder 2m15 en 147 kg te wegen had hij wss nooit in de NBA geraakt. Want van zijn winnaarsmentaliteit moest hij het ook al niet hebben vroeger. Als je een beetje je sport serieus neemt dan kun je vrijworpen binnen gooien. Als je daar iedere dag uren op oefent kan iedereen dat. En dat alleen zegt al genoeg over zijn mentaliteit vroeger.

DM is niet de enige waarop hij onterecht af geeft en het begint me meer en meer te storen. Is meer een beetje de big bully en volgens mij nemen er hem ook niet veel meer serieus.
Ik gaan echt wel niet akkoord met uw statement.
Shaq was meer dan groot en zwaar. Dat is nu zo een running narratief waar niets van klopt. Dat hij na tijd slechte werkattitude had akkoord. Had hij het werkelijk serieus genomen, in vorm gebleven. Dat had hij misschien zelfs bij goat conversaties kunnen geweest zijn.
Hij speelde in een tijdperk met andere HOF centers en waar toen die positie het belangrijkste was. Ze zeiden toen dat hij moest bijkomen om nog beter te zijn tegen andere centers.
Dat FT argument is zo een non argument. Hij is 50% voor zijn carrière. Ondanks moeilijkheden hiermee scoorde hij vaak nog 30+ in play off matchen.

Dat hij nu zo snel geraakt is door andere snap ik ook niet. Hij denkt dat iedereen tough love moet krijgen. Dat hij zegt dat ze niets gaan bereiken is voor hem, denk ik, een manier om andere te motiveren?
Enkel jammer is dat hij dan double downed.


Zijn kritiek op Mitchel nu is ni fair en blijven double downen is echt dom.
In tegenstelling tot murray (sorry cerv) is Mitchel wel verder aant doen wat we in bubble hebben gezien.

Zijn kritiek op Gobert is terecht :p (ps ik ben een gobert hater)

Hij is zowat de KD van zijne tijd.
Super talentvol, veel bereikt (KD wat minder), maar bij het minste geraakt.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben wel fan van Shaq als persoon, maar als analist hangt hij de clown uit, al dan niet verplicht door tnt. Hij geeft kritiek op de loon van Gobert, maar het is anders ook niet fair wat hij verdient om analistje te spelen ivgl met sommige anderen ;p
 
Ik gaan echt wel niet akkoord met uw statement.
Shaq was meer dan groot en zwaar. Dat is nu zo een running narratief waar niets van klopt. Dat hij na tijd slechte werkattitude had akkoord. Had hij het werkelijk serieus genomen, in vorm gebleven. Dat had hij misschien zelfs bij goat conversaties kunnen geweest zijn.
Hij speelde in een tijdperk met andere HOF centers en waar toen die positie het belangrijkste was. Ze zeiden toen dat hij moest bijkomen om nog beter te zijn tegen andere centers.
Dat FT argument is zo een non argument. Hij is 50% voor zijn carrière. Ondanks moeilijkheden hiermee scoorde hij vaak nog 30+ in play off matchen.

Dat hij nu zo snel geraakt is door andere snap ik ook niet. Hij denkt dat iedereen tough love moet krijgen. Dat hij zegt dat ze niets gaan bereiken is voor hem, denk ik, een manier om andere te motiveren?
Enkel jammer is dat hij dan double downed.


Zijn kritiek op Mitchel nu is ni fair en blijven double downen is echt dom.
In tegenstelling tot murray (sorry cerv) is Mitchel wel verder aant doen wat we in bubble hebben gezien.

Zijn kritiek op Gobert is terecht :p (ps ik ben een gobert hater)

Hij is zowat de KD van zijne tijd.
Super talentvol, veel bereikt (KD wat minder), maar bij het minste geraakt.

Is KD niet de KD van zijnen tijd?
 
Damn, Sekou Smith overleden aan Covid-19.
https://www.espn.com/nba/story/_/id/30786000/nba-reporter-analyst-sekou-smith-dies-48-due-covid-19
Zijn artikeltjes op nba.com toch altijd kunnen smaken...
wth, kheb daar nergens iets van opgevangen voor een of andere reden RIP man pff

On a happier note(pun intended): Joe Ingles heeft Stockton ingehaald in driepunters en is nu franchiseleader. Wat een tijd waarin we leven, John Stockton heeft er 20 jaar over gedaan, Joe Pringles the goat 7 jaar xp
 
Phhhoee, 64% driepunters T_T

Maar Favors en Gobert waren echt niet goed.
Snyder blijft ook dezelfde fouten maken tegen de Nuggets.
 
Laatst bewerkt:
Jokic is gewoon out of this world. Als je denkt dat hij aan zijn top zit, doet hij het volgende seizoen nog beter.

Tegen een defensive player als Gobert lijkt hij altijd nog eens extra gemotiveerd om die voor schut te zetten, toont nog meer hoe unstoppable hij is.

Unfair game voor de Jazz, de stats van de Nuggets waren gewoon insane. Je hebt zo van die avonden.
 
MVP zou elk jaar LeBron moeten zijn, maar ik snap dat dat een utopie is, die verkiezing is ook maar een momentopname zonder vaste criteria.
MJ heeft die ook niet elk jaar gewonnen bvb. :sneaky:

Iedereen zijn All-star vote al uitgebracht?
Door de instroom van superstars in het Oosten is daar dit jaar wel wat meer keuze...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan