Wie meer wil weten over musicals, check deze podcast met Floris Devooght (musicalacteur).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan het overwegen om in november naar Londen te gaan.en last minute tickets zijn soms heel goedkoop
Aan het overwegen om in november naar Londen te gaan.
Welke kanalen gebruiken jullie dan om goedkopere last minute tickets te vinden?
Ticketswap lijkt niet zo populair te zijn in de U.K.? Of is dit via de officiële websites van de zalen zelf?
Wat zitten zoeken ook op discount codes voor de officiële ticketverkoop om nu gewoon tickets te kopen in voorverkoop, maar daar valt ook weinig te vinden precies.
Ik was van Historalia eerder naar 1830 gaan kijken, maar dit was echt nog wel een ander niveau. Helemaal onder de indruk. Heerlijk zo’n grote cast, je komt idd ogen te kort omdat er overal wel wat gebeurt. Goede songs, goed gebracht. Hopelijk komen de liedjes snel op iTunes.![]()
Review: Jeanne d'Arc
Jeanne d'Arc is een van de bekendste namen uit de Franse geschiedenis, al weet niet iedereen waarvoor ze stond. Ze speelde een belangrijke rol in de Honderdjarige Oorlog tussen Frankrijk en Engeland en werd iets meer dan honderd jaar geleden heilig verklaard. Jeanne d'Arc heeft nu haar eigen...www.beyondgaming.be
Voor mij was het mijn eerste ervaring met een productie van Historalia. De volgende ga ik ook gaan bekijken (1830).Ik was van Historalia eerder naar 1830 gaan kijken, maar dit was echt nog wel een ander niveau. Helemaal onder de indruk. Heerlijk zo’n grote cast, je komt idd ogen te kort omdat er overal wel wat gebeurt. Goede songs, goed gebracht. Hopelijk komen de liedjes snel op iTunes.
Altijd al wel spijt gehad om niet naar 'Damiaan' te gaan kijken, en na deze musical nog meer. Hopelijk brengen ze die later nog eens, zoals ze nu blijkbaar ook gaan doen met 1830.
Iemand die weet of die prestige en luxe plaatsen de moeite zijn voor 14-18, zou graag met de vrouw willen gaan maar weet niet echt waar je best kunt zitten bij zo een musical.Voor mij was het mijn eerste ervaring met een productie van Historalia. De volgende ga ik ook gaan bekijken (1830).
Luxe plaatsten zijn toch een must bij 14-18 (en bij elke studio 100 musical) je gaat echt beter zien/ er meer in zitten dan de goedkoopste plaatsenIemand die weet of die prestige en luxe plaatsen de moeite zijn voor 14-18, zou graag met de vrouw willen gaan maar weet niet echt waar je best kunt zitten bij zo een musical.
Zouden ook graag naar phantom of the opera willen gaan maar als je plaatsen moet kiezen weet ik niet waar we ons moeten zetten, iemand die hier ook iets meer van weet ?
Alvast dikke merci.
Ok en die prestige is dat de moeite of gewoon voor de luxe seats gaan ?Luxe plaatsten zijn toch een must bij 14-18 (en bij elke studio 100 musical) je gaat echt beter zien/ er meer in zitten dan de goedkoopste plaatsen
Prestige seats zijn zetels voor 2 personen. Die zitten sowieso 1000x beter dan al de andere harde stoelenOk en die prestige is dat de moeite of gewoon voor de luxe seats gaan ?
Dat gezegd zijnde, hoe meer vooraan, des te beter je alles ziet en des te meer je de musical beleeft... Wij kiezen altijd voor luxeplaatsen 
hmm nu ben ik aan het twijfelen, prestige plaatsen zijn er nog maar eerder beperkt en meer op zij van het podium ook nog de moeite, of beter luxe plaatsen en in het midden ?Prestige seats zijn zetels voor 2 personen. Die zitten sowieso 1000x beter dan al de andere harde stoelenDat gezegd zijnde, hoe meer vooraan, des te beter je alles ziet en des te meer je de musical beleeft... Wij kiezen altijd voor luxeplaatsen
![]()