Moet jij bijzitten of tellen?

Verkiezingen 24: moet jij bijzitten of tellen?


  • Totaal aantal stemmers
    44

sPELE

Active member
Crowdfunder FE
Moet jij bijzitten of tellen?

Ik zie zodanig veel mensen die moeten bijzitten of tellen in andere topics, dat het perspectief tov al diegene die niet moeten gaan wel interessant kan zijn.
 
Telt blijven zitten ook? Ik heb dat al 8 keer mogen doen in het tweede kleuterklas.
 
Nee, ik sta dit jaar wel in voor de gratis maaltijden van de stemkantoren. Maar ik weet niet wat ik moet doen. 2 keer warm eten per dag, is dat not done? En wat is een gluten? Is kip vegetarisch?
 
Tellen, ik heb een miljoen redenen om niet te moeten gaan, maar niets waarvoor ik een geldig attest kan voorleggen.

Ook geen zin om tijd te steken in het verder zoeken naar opties.
 
Moet jij bijzitten of tellen?

Ik zie zodanig veel mensen die moeten bijzitten of tellen in andere topics, dat het perspectief tov al diegene die niet moeten gaan wel interessant kan zijn.
Ben je zeker dat je in het juiste forumgedeelte zit? :D
Dit is hier voor offtopic en satire topics, geen serieuze gesprekken.
 
Tellen, ik heb een miljoen redenen om niet te moeten gaan, maar niets waarvoor ik een geldig attest kan voorleggen.

Ook geen zin om tijd te steken in het verder zoeken naar opties.
Tenzij ge een miljoen + 1 reden hebt om wel te gaan lijkt de keuze mij simpel. 🤔

Dikke vinger geven en uw boete accepteren als die ooit komt. 😎
 
I moet tellen.

één Duvelke,
Twee Duvelke
Driee Duvelke
Veir Duvelke
vef Duvlek
zees Duvcvek
Met de verkiezingen en het betere weer dat eraan komt ontstaan er andere, veel grotere dilemma's :

IMG-20240512-WA0000.jpg
 
Terug
Bovenaan