Auteur Jouw favoriete auteur

Auteur specifieke threads opstarten?

  • Ik zou graag mijn favoriete auteur bespreken

    Stemmen: 2 50,0%
  • Ik vind het een goed idee maar wil zelf geen openingspost maken

    Stemmen: 1 25,0%
  • Ik vind het geen goed idee

    Stemmen: 1 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4

Hellsdinner

Crew Member
Dag genieters van het geschreven woord,

Er is al een tijdje een voorvoegsel ter plekke genaamd "Auteur" maar er zijn nog verbazingwekkend weinig threads die zich toesplitsen op de werken van specifieke auteurs (Stephen King is het grootste voorbeeld denk ik).

Ik zou hier graag verandering in willen zien en stel voor om een soort bespreking per auteur op te starten.
Is er een auteur die jij onderbelicht vindt en waarvan je hoopt dat meer mensen geïnteresseerd in hem/haar/hen geraken?
Is er een auteur die tegenwoordig vaak in de media komt en waarvan je graag nieuwsberichten zou zien gebundeld staan in 1 thread?
Is er een auteur waarvan jij gewoon zegt: de werken van deze persoon betekenen zielsveel voor mij?

Indien het antwoord ja is op een dezer vragen en je graag een openingspost zou willen opstellen, laat het dan hier weten.
We kunnen een (vb maandelijkse) beurtrol opstellen zoals we een tijdje geleden ook deden in het Film topic voor regisseurs.
In tegenstelling tot daar is het niet meteen de bedoeling om zoveel mogelijk werken van de auteur te verslinden in de tijd tot de volgende auteur thread opgestart wordt (al is het wel toegelaten).
Je kan een openingspost maken waarin je het werk van de auteur kort bespreekt, de impact van zijn werk zowel op jou persoonlijk als op anderen, de legacy van de auteur, ...
 
Leuk idee!

Ik vraag mij echter wel af omdat ze zoveel auteurs zijn en mensen zo'n uiteenlopend lezen of het wel boeiend is om topics per auteur te openen. Als niemand anders de auteur kent, denk ik niet dat er veel in die topics gaat gebeuren?
 
Leuk idee!

Ik vraag mij echter wel af omdat ze zoveel auteurs zijn en mensen zo'n uiteenlopend lezen of het wel boeiend is om topics per auteur te openen. Als niemand anders de auteur kent, denk ik niet dat er veel in die topics gaat gebeuren?
Ja dat is een beetje de vraag voor mij.
Zal dat apart topic helpen om meer mensen bekend te maken met de auteur? Als de persoon die thread start bvb nieuws rond de auteur ook in die thread dropt, zal de thread wel weer geregeld bovendrijven. Terwijl als je zoiets dropt in bvb de Fantasy thread, dit sneller ondergesneeuwd zal geraken door andere berichten?

Ook qua SEO denk ik dat het kan helpen: stel dat iemand in de benelux googeld "Sarah J Maas bespreking" of iets dergelijke, is er denk ik meer kans dat ze op het forum geraken via een aparte thread dan via een post in een algemenere thread.

Maar ik kan fout zijn :p .
 
Terug
Bovenaan