Ik noteer nu al dat Plapp de meest overroepen renner gaat worden van zijn generatie@MrKend54l ,
Het gaat me hier niet echt over Remco zijn prestatie, maar dat er sommige onder ons prestaties minimaliseren op basis van namen van andere renners en niet op de prestaties.
Dat Remco er hier van wint is inderdaad redelijk normaal als 3de jaar profrenner TOV deze jonge talenten, maar zijn fysieke prestatie is wel enorm sterk, nu de route lag er wel perfect bij om zo een krachtexplosie te doen, maar zoals josé ook altijd zegt je moet het ook maar doen. Binnen enkele jaren gaan de mensen vergeten zijn hoe deze ronde van Noorwegen ging en kijken ze gewoon naar welke namen er in de top 10 staan, daar toetsen de mensen meestal op af.
Net zoals Hart en Hindley hun enorm sterke fysieke prestaties in de giro door sommige worden geminimaliseerd omdat het niet tegen Roglic, Bernal en Pogi was. Zoals ik in het Giro topic ook al zei, zo kan je iedere overwinning minimaliseren van iedere renner, zelf die van MVDP , WVA en Pogacar.
Ik zeg dan ook dat letterlijk dat je mijn voorspelling niet heel serieus moet menen (met uitzondering van Plapp toekomstig tourwinnaar)
Er is altijd gezegd bij Remco hij is nog jong en wat hij doet is fantastisch, dan mag dat ook toch gezegd worden van een Plapp en Sheffield, die hier als neo-prof toch ook al de pannen van het dak rijden, sommige de dingen die Plapp dit seizoen al uit zijn benen heeft geschud (als knecht) vind ik enorm straf, nu was het de allereerste keer dat hij voor eigen rekening mocht rijden. (bon ik ben hier gewoon plapp aan het verdedigen als toekomstig tour winnaar)
ps nogmaals: ik ben absoluut bevooroordeeld in deze voorspellingen ,maar als ze uitkomen kan ik deze voorspelling gerust komen quoten![]()

Als men in Oceanië nog maar half zo buck wild gaat zoals wij hier met Remco dan gaat het niet schoon worden

En ik wil eerst wel eens Remco zijn waardes zien voor ik effectief mee ga met de 6,5w/kg voor 30min claim. Hij zal hard gereden hebben, maar zo hard? Dat is toch wel echt heel hard.
)
)