Mid-seasonwedstrijden 2022

Ergens misschien ook maar gelukkig dat Van Aert dit niet wint want ik denk dat Jumbo zowat heel het peloton heeft laten vallen en zowat al zijn concurrenten heeft uitgeschakeld :laugh:

Jumbo maakte zijn reputatie in het peloton weer waar.

Die Haller heeft toch ook echt een betere sprint dan je denkt, ik zag die vorig jaar ook enkele goede sprinters erop leggen in Scandinavië ergens. Van Aert laat zich natuurlijk wel ringeloren, beetje aan het slapen precies. Doe dat maar niet wanneer het echt belangrijk is.
Jumbo doet hier toch helemaal niets verkeerd? De man van Jumbo wordt gewoon aangetikt door iemand van Bahrein wanneer de kop van het peloton plots opschuift naar het midden.

 
Jumbo doet hier toch helemaal niets verkeerd? De man van Jumbo wordt gewoon aangetikt door iemand van Bahrein wanneer de kop van het peloton plots opschuift naar het midden.


Ik ga eerlijk zijn ik had die crash niet gezien. Ik zei "denk ik" omdat ik op zowat elk forum en twitter iedereen de fout bij een maneuver van Jumbo legde.

Op dat beeld alleszins moeilijk te zien, lijkt inderdaad een golfbeweging, die van Jumbo valt wel "snel".
 
Net gezien dat Vansevenant zijn podiumplek verliest door de bonificatieseconden van de etappe. En verliest de jongerentrui met drie seconden.
Wat een zure appel om door te bijten in Duitsland.
 
Terug
Bovenaan