Mid-seasonwedstrijden 2022

Remco van begin tot einde liggen aanvallen in Gullegem, sponsors plezieren kan hij ook al :laugh:
 
Bon mannen wat onthouden we van de voorbije pagina’s?
Dat Remco tot dusver een "puik" seizoen gereden heeft :smile::smile::smile:

Ik beeld mij dan zo in, dat ge met de maten, wa ligt te lullen op het einde van het jaar.
De maten: "En hoe was uw jaar ?"
Ik: Ja ni slecht gasten, tickets kunnen scoren voor TL weekend 45, mijn keuken in elkaar gestoken.
De maten: Amai, straffe kost !
Ik: En gij Remco? Iets bijzonders?
Remco: Bwa in wa kleine rittekoerskes en een toerke tussen luik en bastenaken podium gereden met de velo
De maten: Puik makker, da geeft de burger moed, kunde gerust mee thuis komen (y)
 
Laatst bewerkt:
Bon mannen wat onthouden we van de voorbije pagina’s?
Dat het blijkbaar heel moeilijk is om het los te laten voor u :p

Ik huiver vooral dat er iemand reverz heeft geblokkeerd… Dat het zo ver moet komen is toch echt elk fatsoen voorbij.

Bon. Ik heb de classic alps eens herbekeken, het laatste deel toch. Opa Froome begot!
Doet deugd om die mens is niet als vlogger maar al renner te zien!
Bij Israël toch ook weer een goeie dag, pakken toch nog iets van punten zo :p
 
Waar hangt Ben Hermans eigenlijk uit? In het prille begin van het jaar een paar koersen gereden in Spanje, en dan opgegeven in Coppi e Bartali. Geblesseerd?
 
Remco heeft zijn rit van vandaag trouwens geüpload met powerdata.
172,5km, 3u37, 315w NP, 47,6km/u. Beslissende aanval: 15' aan 366w gemiddeld, 48,8km/u.

Ik mag er niet teveel aan denken als ik zelf blokjes van 1' aan 350w probeer te volbrengen :rofl:
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Da's allemaal relatief. Ganna heeft zelfs ooit op training een inspanning van 13 minuten aan 525 watt neergezet. 😅 Da's ondanks zijn dik 20kg meer dan Evenepoel zelfs qua watt/kg nog straffer dan dit.

Waarmee ik wil zeggen: ga jezelf niet vergelijken met profs. Zelfs Tietema zou 15 minuten 360 watt moeten kunnen trappen om een voorbeeld te geven.
 
Zelfs Tietema zou 15 minuten 360 watt moeten kunnen trappen om een voorbeeld te geven.
Dat zal hij zelfs een heel stuk langer dan dat kunnen trappen.
De waarde die je geeft is onder zijn FTP, die zou rond de 370-380 liggen op zijn 78kg.
Bij zijn vorige test nog voor hij prof was en dus ook nog niet half zo hard trainde haalde hij al 340watt en dat zal op een 86-88kg geweest zijn.

Vergelijken met profs is sowieso al geen goed idee. Ik denk dat er weinige hier die zijn Bas Tietema eraf rijden, laat staan dat je u dan kan vergelijken met Remco :p
 
Dat zal hij zelfs een heel stuk langer dan dat kunnen trappen.
De waarde die je geeft is onder zijn FTP, die zou rond de 370-380 liggen op zijn 78kg.
Bij zijn vorige test nog voor hij prof was en dus ook nog niet half zo hard trainde haalde hij al 340watt en dat zal op een 86-88kg geweest zijn.

Vergelijken met profs is sowieso al geen goed idee. Ik denk dat er weinige hier die zijn Bas Tietema eraf rijden, laat staan dat je u dan kan vergelijken met Remco :p
vroeger zij men 5w/kg om deftig bij de elite z/c te kunnen rijden, 5,5w/kg om prof te worden en +6w/kg om een goede prof te worden.
 
Waarom niet?
De dauphine is de voorbereiding voor de tour, waarom dan niet al uw pionnen voor de tour voorbereiden? :p
Ineos toch ook niet met een prutsploeg daar.
Inderdaad met Tao Hart de vernietiger van Pogacar en Roglic dit jaar :p
(als hij zich in de ploeg kan knokken eerst :p)
 
Bijna de helft van die mannen gaan in de top-twintig staan over twee weken.
Zet daar een Caruso, O'Connor en Mcnulty nog ergens tussen en de einduitslag is quasi bekend, met de volgorde nog te bepalen.
 
De Dauphiné ploeg voor JUMBO:
Dat is toch niet meer eerlijk voor de rest :LOL: ?
How, gaan ze het toch weer riskeren van Roglic die Dauphiné te laten rijden dit jaar? Dat zijn weeral 8 extra koersdagen om te vallen... :unsure:
Ze zullen na de Tour van volgend jaar beseft hebben dat het allemaal toch niet zoveel uit maakt :tongue: . En Pogiboy rijdt Slovenië dus als Roglic recht blijft in de Dauphiné kan hij die toch al binken (in de veronderstelling dat we terug vintage-Roglic krijgen en niet Baskenland-Roglic).
 
Inderdaad met Tao Hart de vernietiger van Pogacar en Roglic dit jaar :p
(als hij zich in de ploeg kan knokken eerst :p)
Die jongen heeft nog nooit beter gereden in welke koers dan ook die hij samen met Tadej is gestart :p
Laat ons zeggen dat het wel duidelijk is wie de betere renner is :p
 
Terug
Bovenaan