Mid-seasonwedstrijden 2022

Ist terecht of weer veel lawaai voor weinig?
Ik kan mij enkel maar uitspreken dat hij een vrij onzichtbaar seizoen rijdt.
Maar hij zou blijkbaar ook gewoon niet al de rol van ploegleider en man met ervaring spelen maar zich stilletjes wegsteken.
Het seizoen te veel, grof gezegd maar sportief zal dit er niet ver naast zitten. Je kan u de vraag stellen waarom hij dit in de media moet brengen, maar bon dat is de PatLef zeker :P

De vroegere Iljo trok vol aan de kop, was te zien tot diep in de wedstrijd om de lijnen uit te zetten en de kopmannen te positioneren.
Ik heb hem nog niet veel gezien om eerlijk te zijn. Mede daarom dat QS hun voorjaar ook niet zo super was, de wedstrijden waar hij bij was heeft hij maar weinig kunnen betekenen.

Ist terecht of weer veel lawaai voor weinig?

Gaat over zijn column van dit weekend. Ging over het jaar teveel hoe Rebellin ondertussen bezig is aan het decenium teveel. Rebellin reed ooit nog voor zijn ploeg MG in 92'. Ging toen ook een paragraaf over Keisse die ook jammer genoeg aan zijn jaar te veel bezig is. Fysiek lukt het niet meer en door dat hij fysiek niet meer zo sterk is steekt hij zich ook wat weg ipv zijn rol als wegkapitein volledig te spelen. Dat eerste kon Lefevere nog wel aanvaarden dat tweede minder.

Ik heb wel met die gasten te doen in Brussel. Wetende dat enkele 100’den kilometers verder er ook tof gekoerst wordt in veel betere weersomstandigheden :P

Lol Van Aert zelfs niet eens doorgesprint. :P
Denk dat hij straks nog 70km gaat bijtrainen, het is nog maar 3u per slot van rekening :P

100% de perfekte sprint van VA. Hij zat perfekt geplaatst en de man waarvan hij hoopte die als eerste zou aangaan, ging ook als eerste.

Dit ging wel erg makkelijk, zat gewoon ongestoord in een zetel bij Ineos. Of beter gezegd, hij laat het er makkelijk uitzien.

Ik begrijp dat soms echt niet die ploeg tactieken, alsof UAE, Bahrein en vooral B&B niet wat extra mannetje(s) konden inzetten.. Dan was die groep met sprinters sowieso teruggekeerd.

Terug
Bovenaan