Mid-seasonwedstrijden 2022

Bert De Backer: zou Remco thuis zijn?
Karl van nieuwkerke: hij zal wel op stage zijn.

5 seconden later passeren ze het huis van Remco. Met de camionnete van vader Evenepoel in het zicht, met Remco in Quickstep jas op de oprit. Radiostilte 😅

Edit: karl heeft 5km later doorgekregen dat Remco thuis was!!!

Bert De Backer: zou Remco thuis zijn?
Karl van nieuwkerke: hij zal wel op stage zijn.

5 seconden later passeren ze het huis van Remco. Met de camionnete van vader Evenepoel in het zicht, met Remco in Quickstep jas op de oprit. Radiostilte 😅

Edit: karl heeft 5km later doorgekregen dat Remco thuis was!!!

Hoelang moeten we eigenlijk nog wachten tot ze Karl met gedwongen pensioen sturen? Is die al 50?

Was wel echt vet geweest moest Willems dat gewonnen hebben, maar met Taco heb je wel een mooie naam op de erelijst.
Op vlak van tactiek wel één van de slechtste koersen van het jaar. Wat heeft dat peloton allemaal gedaan zeg. Een groep van 10 man met een paar goede renners weg laten rijden, is al speciaal. Die groep dan nog eens even 8 minuten gunnen, is al helemaal te gek. En dan wanneer ze opeens weer in een positie komen om ze toch nog te pakken, krijg je enkel Lotto dat werkt terwijl die niet eens een sprinter hebben. Zeer vreemd toch allemaal.

Los dat ik totaal geen fan ben van Karl, maar als ze langs het huis van WvA, MvdP, etc. zouden rijden hadden we identieke conversaties. Ze rijdens langs zijn dorp, langs zijn supporterscafe, langs zijn huis, hij is één van de betere Belgische wielrenners en hij is de winnaar van vorig jaar. Zo abnormaal is dat toch ook niet.

Los dat ik totaal geen fan ben van Karl, maar als ze langs het huis van WvA, MvdP, etc. zouden rijden hadden we identieke conversaties. Ze rijdens langs zijn dorp, langs zijn supporterscafe, langs zijn huis, hij is één van de betere Belgische wielrenners en hij is de winnaar van vorig jaar. Zo abnormaal is dat toch ook niet.
Nee volkomen normaal. Maar hou het daar dan ook bij.
Even zijn winst in Denemarken nog gaan bespreken en zijn val in Lombardije, beetje onnodig als hij er vandaag niet is.
Er zijn zoveel renners waar je leuke dingen over kan vertellen die wel in koers zijn, geef die wat meer aandacht!

Nee volkomen normaal. Maar hou het daar dan ook bij.
Even zijn winst in Denemarken nog gaan bespreken en zijn val in Lombardije, beetje onnodig als hij er vandaag niet is.
Er zijn zoveel renners waar je leuke dingen over kan vertellen die wel in koers zijn, geef die wat meer aandacht!
Ik had van Karl toch op z'n minst een verhaal over een hartaderbreuk of kankerbehandeling verwacht.

Amai man man man wat een blunder van jumbo hier.
Hier had Van Aert altijd moeten winnen!
Anderzijds wie niet waagt niet wint. Ik vind het wel leuk dat er nog eens een groepje het uitzingt tot het einde. Dat is tegenwoordig toch een zeldzaamheid geworden.

Maar wel mee eens, Jumbo had dit altijd moeten afmaken.

Terug
Bovenaan